Nyrkkeilyliiton syysliittokokous Helsingissä 20.11.2021

23.11.2021

Nyrkkeilyliiton syysliittokokous pidettiin Helsingissä 20.11.2021. Kokouksessa hyväksyttiin jäsenmaksu vuodelle 2022, vahvistettiin toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2022 sekä valittiin hallitukseen uusi puheenjohtaja sekä jäseniä.

Nyrkkeilyliiton syysliittokokous järjestettiin hybridikokouksena 20.11. Kokoukseen oli ilmoittautunut määräaikaan mennessä äänestysoikeudellisia osallistujia 24 eri seurasta. Live-tilaisuuden kokouspaikkana oli Helsingissä Hotelli Presidentti. Paikalla (kokouspaikalla sekä Teams-yhteydellä) oli jäsenseuroja 20 ja läsnäolijoita (kokoustilassa) yhteensä 16. Hybridikokous sai osallistujilta kiitosta.

Vuoden 2022 toiminta- ja taloussuunnitelma perustuu strategiaan. Vuoden 2021 merkittävin tapahtuma oli luonnollisesti Tokion olympialaiset. Toimintasuunnitelman merkittävimpiä tavoitteita ovat mm. menestyminen olympialaisissa, lisenssimäärien kasvu, uudet tähtiseurat, yhdenvertaisuuden edistäminen sekä oman pääoman kasvattaminen.

Hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi kaudelle 2022-2024 valittiin Markku Kauhanen.

Hallituksen uudeksi varapuheenjohtajaksi kaudelle 2022-2023 valittiin Markku Rautio ja jäseniksi kaudelle 2022-2023 Jouni Hartman, Petri Kananen ja Kyösti Lakso. Onnittelut valituille.

Nyrkkeilyliitto esittää lämpimät kiitokset väistyvälle puheenjohtajalle Henrik Taviolle sekä varapuheenjohtaja Anna Laukkaselle. Pitkän ajan toimiessaan luottamustehtävässä hallituksessa, he ovat tehneet merkittävän työn suomalaisen nyrkkeilyn eteen.

Liittokokouksen jälkeisessä keskustelutilaisuudessa olivat aiheina liiton valmennusjärjestelmä, jonka syysliittokokous palautti takaisin hallituksen käsiteltäväksi.

Liitteenä liittokokouksen esitysmateriaalit. Pöytäkirja ilmaantuu verkkosivuille tarkastuksen jälkeen.