Pihla aloittaa sunnuntain iltatilaisuudessa

Virallinen arvonta suoritettiin torstaina. Pihlan ensimmäinen vastustaja tulee Zambiasta.

Pihlan kilpakumppanit Pariisissa

Pihla ja 21 nyrkkeilijää ympäri maailman aloittavat viikon kuluttua mittelöimään olympialaisten mitaleista. Jokainen heistä on voittaja jo nyt!

Vuoden 2025 kilpailuluvat

Vuoden 2025 kilpailulupia voi hakea 20.8.2024 asti.

Matka kohti Pariisia on alkanut

Suomen nyrkkeilykaksikko Pihla Kaivo-oja ja valmentajansa Maarit Teuronen aloittiviat tänään keskiviikkona matkansa Tampereelta kohti olympialaisia. Ennen kisoja edessä on vielä leiri Saksassa.

FINBOX 3/2024 on ilmestynyt

Yhdenvertaisuus on voimavara! Aiheina Finboxissa myös psyykkinen valmennus ja mitä se tarkoittaa, kesäesittelyssä H.U.S.:n kuntonrykkeilijät. Omin sanoin esittelyssä Krista Kovalainen

Seuraesittelyssä Kokkolan Veikot

Kokkolan Veikkojen haastattelu julkaistaan myös FInbox 3/2024 seurajulkaisussa

FINBOX 2/2024 on nyt ilmestynyt

Jäsenjulkaisussa toinen osa Jarkko Pitkäsen mahtavasta valmennukseen liittyvästä juttusarjasta. Omin sanoin -esittelyssä Harrastevaliokunnan Liisa Laine

Liiton ulkopuolisiin nyrkkeilytapahtumiin osallistuminen

Lisenssinyrkkeilijöiden osallistuminen ns. somevaikuttajailtoihin edellyttää ilmoitusta Liittoon. Lue ohjeet >>

Nyt se on virallista - Pihla nimetty Olympiajoukkueeseen

Pihla Kaivo-oja on tänään 19.6. nimetty virallisesti mukaan Pariisin olympialaisiin.

Nyrkkeilyseurat mukaan lasten liikuttamiseen

Lasten urheilun tilasta ollaan huolissaan. Suomen Olympiakomitean teettämään kyselyyn vastanneiden lajiliittojen signaali on hätähuuto muutostarpeille. Asia vaatii välitöntä toimintaa. Myös nyrkkeilyssä.

Harrastamisen Suomen malli on iskun paikka nyrkkeilylle

Osaammeko hyödyntää nyrkkeilyssä Harrastamisen Suomen mallia tarpeeksi tehokkaasti? Sparriapua on tarjolla >>

Liikunta- ja urheiluyhteisö vetoaa kuntapäättäjiin

Nyrkkeilyliitto mukana urheiluyhteisön vetoomuksessa kuntapäättäjille. Lue vetoomus oheisesta liitteestä.

Nyrkkeilyliiton henkilöstön kesälomat

Liittosihteeri vuosilomalla 10.6.-5.7. Liiton palvelunumero toimii normaalisti 10.-20.6 ja tuona aikana ohjautuu toimiston muulle henkilöstölle. Sähköpostit suosittelemme laittamaan osoitteeseen…

Pihla Kaivo-oja otteli paikan Pariisin olympialaisiin

Nuori Pihla Kaivo-oja on varmistanut suomalaisnyrkkeilylle maapaikan Pariisin olympialaisiin. Onnittelut Pihla ja Maarit! Mahtava näytös!

Pihla Kaivo-oja voiton päässä olympialaisista

Pihla Kaivo-oja otteli järkevän ja tarkan 5-0-voiton haitilaisvastustajasta. Sunnuntaina ratkeaa paikka olympialaisiin.

Vielä edessä karsintaottelu

Korealainen Oh sai omilla vahvuuksillaan pidettyä Viitasen pois lyöntiasemista. Sunnuntaina edessä viimeinen karsintaottelu.

Vilma ja Pihla lauantain otteluohjelma

Lauantaina 1.6. suomalaisjännitystä heti klo 9.00 alkavassa tilaisuudessa. Vilma Viitanen yhden voiton päässä olympiapaikasta. Iltapäivän tilaisuudessa Pihla Kaivo-oja

Vilma Viitaselle kolmas voitto - olympiapaikka yhden matsin päässä

Vilma Viitasen kolmas ottelu päättyi kehätuomarin keskeytyksellä. Puolalaisesta ei ollut Vilman pysätyttäjäksi.

Pihla Kaivo-oja aloitti voitolla

Vakuuttavalla esityksellä voitto nuoresta Nyrkkeilijä Pihla Kaivo-oja aloitti turnauksensa vakuuttavalla 5-0-voitolla nuoresta Guosta.

Perjantaina karsinnoissa kaksi suomalaista

Pihla Kaivo-oja pääsee vihdoin aloittamaan turnauksensa. Vilma Viitasella kolmannella kierroksella vastassa puolalainen. Livelähtykset ovat nyt alkaneet.