Seurakäyttäjät

Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa. Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili. Olemassa olevat seurakäyttäjät voivat halutessaan kutsua lisää seurakäyttäjiä Suomisportiin.

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja luo itsellesi profiili.
  2. Lähetä toimistoon sähköposti (info@finbox.fi), jossa kerrot haluavasi seurasi seurakäyttäjäksi ja kerro rekisteröitymisestä.
  3. Yhteydenoton jälkeen Nyrkkeilyliitto yhdistää sinut seuraasi, eli antaa sinulle seurakäyttäjä-statuksen: Saat Suomisportista sähköpostiviestin seuratunnuksen aktivoimiseksi ja salasanan määrittämiseksi.
  4. Seurakäyttäjänä kirjautuminen tapahtuu kirjautumissivulta linkistä ”Kirjaudu Suomisport-salasanalla (liitto- ja seurakäyttäjät)”. Kirjauduttuasi sisään, päivitä seuran yhteystiedot ja tallenna ne. Voit nyt kutsua seurallesi muita seurakäyttäjiä, tehdä lisenssiostoja nipussa ja ilmoittaa seurasi liikkujia tapahtumiin.

Kutsu muut seurasi seurakäyttäjät Suomisporttiin klikkaamalla etusivun ”Hallitse käyttäjiä” -linkkiä.

1. Valitse "Lisää käyttäjä"
  2. Etsi henkilö nimellä, tunnuksella tai sportti-id:llä
  3. Valitse henkilö ja klikkaa "Kutsu"-nappia.
  4. Henkilön sähköpostiin toimitetaan linkki, jonka kautta hän käy luomassa itselleen kirjautumista varten salasanan.

Lisenssien ostaminen nipussa on mahdollista vain seurakäyttäjätunnuksilla. Huomaathan, että ryhmäoston lisenssien ja vakuutusten tulee olla yhtäläisiä kaikkille. Mikäli tarvitset erilaisia lisenssi+vakuutus -yhdistelmiä eri ryhmille, toista ostotapahtuma.

1. Kirjaudu Suomisportiin seurakäyttäjätunnuksilla
  2. Valitse "Osta lisenssejä liikkujille" etusivun ylälaidasta
  3. Valitse mitä lisenssiä olet liikkujille hankkimassa.
  4. Valitse  vakuutusturva tai jätä vakuutus valitsematta.
  5. Lisää Suomisportiin rekisteröitynyt liikkuja nippuun. Mikäli liikkuja ei ole vielä rekisteröitynyt Suomisportiin, hänet lisätään seurakäyttäjän toimesta. Lisää uusi liikkuja nippuun.
  6. Kun liikkujat on valittu nippuun voi seurakäyttäjä joko maksaa laskun verkkomaksuna omilla tai seuran tiedoilla.
  7. Kun nippuun kootut lisenssit on maksettu, maksutiedot näkyvät liikkujan profiilissa.

Lisätietoja lisenssien ja vakuutusten hankinnasta voit kysyä Liiton toimistolta: info@finbox.fi