Nyrkkeilyvalmentajakerho

Nyrkkeilyvalmentajakerhon tehtävänä on:

• suomalaisen nyrkkeilyn ja valmennustoiminnan kehittäminen sekä osaamisen vahvistaminen
  • valmentajien yhteisöllisyyden kasvattaminen
  • kansainvälisiin seuraturnauksiin liittyvän tiedon jakaminen omalla alustallaan
  • valmentajatapaamiset.

Se auttaa valmennus- ja kilpaurheilutietouden hankkimisessa sekä kannustaa yhteisöllisyytensä kautta valmentajia osallistumaan valmennuskoulutuksiin. Lisäksi se toimii yhteistyössä Suomen Valmentajat ry:n kanssa. Nyrkkeilyvalmentajakerhon perimmäisenä tarkoituksena on nyrkkeilyvalmentajien aseman sekä valmennustyön arvostuksen kehittäminen. Yhteisöllisyyden kasvattamisella sekä yhteistyön lisäämisellä on mahdollista kehittää lajikulttuuria ja samalla edistää hiljaisen tiedon siirtymistä valmentajalta toiselle. Nyrkkeilyvalmennuksen tason kehittäminen luo suoraan mahdollisuuksia nyrkkeilyn menestymisen kasvamiseen.

Miten jäseneksi?

Nyrkkeilyvalmentajakerhoon voivat liittyä kaikki Suomen Nyrkkeilyliiton toimitsija- tai kilpailulisenssin omaavat henkilöt, jotka ovat Suomen Valmentajat ry:n jäseniä.

Nyrkkeilyvalmentajakerhon jäsen on samalla maksulla myös Suomen Valmentajat ry:n jäsen ja saa käyttöönsä kaikki yhdistyksen jäsenedut. Jäsenetuihin voit tutustua osoitteessa:

www.suomenvalmentajat.fi/jasenyys/henkilojasen

Lisätietoja Nyrkkeilyvalmentajakerhosta voit kysyä:

Heikki Kotilainen
Valmentajakerhon pj.
heikki.o.kotilainen@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Liittymisohjeet:

Valmentajakerhon jäseneksi liityt osoitteessa
www.suomenvalmentajat.fi/jasenyys/jaseneksi-liittymislomake/

Tutustu ohjeeseen huolellisesti.

• Valitse ensin Jäsenlaji-valikosta “Henkilöjäsen”, jonka jälkeen valitse viereisestä valikosta oma lajisi.
  • Tämän jälkeen valitse “Ensisijainen jäsenyys -alasvetovalikosta “Nyrkkeilyvalmentajakerho”.
  • Täytä loput tietosi lomakkeeseen ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.

Suomen Valmentajat ry

Suomen Valmentajat ry:n tehtävänä on edistää muun muassa valmentajien osaamista, arvostusta ja yhteisöllisyyttä. Yhdistys on urheiluvalmentajien joukkueen kapteeni, joka kokoaa joukkueen yhteen ja auttaa sen jäseniä kehittämään osaamistaan, menestymään ja saamaan arvostusta.

Lisätietoja Suomen Valmentajat ry:n toiminnasta löydät verkkosivuilta.