Nyrkkeilyliiton kevätliittokokouksen päätöksiä

23.4.2024

Nyrkkeilyliiton kevätliittokokous järjestettiin 20.4.2024 Helsingissä. Kokoukseen osallistui 13 jäsenseuraa.

Kokous hyväksyi liiton toiminnan vuosikertomuksen. Kokous päätti yksimielisesti vahvistaa tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapauden hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Paavo Ollikainen kutsuttiin Nyrkkeilyliiton kunniajäseneksi.

Lisäksi kokous hyväksyi sääntömuutokset, jotka koskivat toiminnantarkastajan tehtävän poistamista sekä liittokokouksen etäosallistumismahdollisuuden edellytyksiä.

Kokousmateriaalit löytyvät liiton verkkosivuilta⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Liitto järjesti jäsenseuroille 22.3. - 7.4. kyselyn, jossa seurat antoivat arvionsa nykyisen strategia toteutumisesta sekä muutosehdotuksia. Liittokokouksen jälkeen järjestettiin uuden strategian lähetekeskustelu, jossa tulokset käytiin läpi. Keskustelun pohjalta hallitus jatkaa uuden strategian 2025 - 2028 työstöä, joka tuodaan syysliittokokouksen hyväksyttäväksi.