Nyrkkeilyn A-junioreiden (17-18 vuotiaat) Euroopan mestaruuskilpailut Puolan Kolobrzegissa alkoivat suomalaisittain voitokkaasti. Tamperelainen Muhammad Abdilrasoon kukisti 69-kiloisten ensimmäisellä kierroksella Itävallan Marcel Montana Rumplerin tuomarien yksimielisellä päätöksellä 3-0.
A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailut ovat käynnistyneet Puolan Kolobrzegissa. Kilpailuihin osallistuu 230 nyrkkeilijää 37 maasta. Suomesta mukana on kuusihenkinen joukkue.
Suomen Nyrkkeilyliitto r.y:n sääntömääräinen syysliittokokous pidettiin 22.11.2015 Tampereella. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräisten asioiden lisäksi liiton uusia toimintasääntöjä. Uudet toimintasäännöt hyväksyttiin yksimielisesti. Kokouksessa käsiteltiin myös kamppailulajien yhteistä yhdenvertaisuussuunnitelmaa.
36. kansainvälinen Tammer Turnaus on käynnistynyt Pyynikin palloiluhallissa Tampereella. Perjantaina 20. marraskuuta kehään nousee kuusi suomalaisnyrkkeilijää.
Seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki) on tarkoitettu urheilu- ja liikuntaseurojen toiminnan kehittämiseen. Seuratuen avulla toteutetaan erityisesti lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksien tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta sekä edistetään matalan kynnyksen seuratoiminnan kehittämistä.
Nyrkkeilijä Mira Potkosen, 34, valmistautuminen Rion olympiakarsintoihin koki kolauksen, kun polvesta napsahti eturistiside poikki ottelussa Saksassa.
Diplomikurssi on avoin kaikille perus- ja täydennyskurssin suorittaneille kuntonyrkkeilyohjaajille. Se järjestetään Pajulahden Urheiluopistolla Nastolassa 28.-29. marraskuuta 2015.
Tunnetko vakuuttavan seuratoimijan, joka ansaitsee kiitoksen ja jonka seuralle haluaisit lahjoittaa 2000 € tukea? Valon ja OP:n Vuoden vakuuttavin #seuratoimija -kampanja on voimassa 30.11.2015 asti.
Akaan Iskua seuratasolla edustava Satu Lehtonen iski pronssia kansainvälisessä Queens Cup -turnauksessa Saksassa sarjassa 48 kiloa. Avausottelussaan EM-hopeamitalisti Lynsey Holdawayn voittanut Lehtonen kohtasi perjantain semifinaalissa Saksan Sarah Bormannin.
Suomen maajoukkue koki ristiriitaisia tunnelmia naisten kansainvälisessä Queens Cup -turnauksessa torstaina kun neljästä naisesta vain yksi nyrkkeili jatkoon.