Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 10.6.2017 Solvallan urheiluopistolla Espoossa. Tarkemmat tiedot julkaistaan SNL:n verkkosivuilla ennen 27.5. Jäsenseurojen mahdolliset esitykset on toimitettava liittoon ennen 6.5. Tervetuloa!
Arslan Khataevin ura nyrkkeilyn Bundesliigassa jatkui lauantaina voitokkaana. Suomalainen otti jo kolmannen voittonsa liigassa, kun hän kukisti Berliinissä 60 kiloisten hallitsevan Saksan mestarin Atdhe Gashin kaikin tuomariäänin. Sen sijaan Khataevin seura BT Hanse Wismar hävisi ottelun Hertha Berlinille selkeästi.
Arslan Khataev nyrkkeilee lauantaina kolmannen kerran Bundesligassa. Khataevin joukkue BT Hanse Wismar kohtaa Hertha BSC Berlinin vieraskehässä.
Suomen Nyrkkeilyliiton valmennuskeskuksen nyrkkeilijät ovat leirillä Solvallan Urheiluopistolla 10.-13. huhtikuuta 2017. Leirille osallistuu miesnyrkkeilijöitä ainakin sarjoihin 60, 64, 81, 91 kg. Naisnyrkkeilijät voivat myös osallistua, mutta harjoituspareista on syytä sopia ennakkoon.
Nyrkkeilyn Pohjoismaiden mestaruuskilpailut iskettiin Tanskassa 1.-2. huhtikuuta. Suomen maajoukkue osallistui kilpailuihin 14 nyrkkeilijän joukkueella saavuttaen kuusi mestaruutta ja yhden hopean.
Kevätliittokokous pidetään VALO-talossa Radiokatu 20, Helsinki (Kiri-kabinetti, 2 kerros). Oheisena asialista, tilinpäätös, toimintakertomus, sääntömuutosesitys ja valtakirja. Tervetuloa!
Nyrkkeilyn Pohjoismaiden mestaruuskilpailut isketään tulevana viikonloppuna Gillelejessa. Suomalaisnyrkkeilijöistäkilpailuihin osallistuu neljä A-junioria, viisi naista ja viisi miestä.
Arslan Khataev jatkoi voitokkaasti nyrkkeilyn Bundeliigassa lauantaina. Suomalainen kukisti viime lauantaina tapaan Hamburg Giantsin Kaan Yildzin kaikin tuomariäänin ja palkittiin joukkueensa Boxteam Hanse Wismarin parhaana. Khataev käytti täysin hallitsemassaan ottelussa Yildziä myös kertaalleen kanveesissa kovan alakoukun seurauksena.
Arslan Khataev jatkaa nyrkkeilyn Bundesligassa lauantaina, kun hän ottelee Boxteam Hanse Wismarin joukkueessa nyt kotikehässä Hamburg Giantsia vastaan seuran -60 kg sarjan edustajana.
Oheisena kokouksen asialista ja valtakirjamalli. Tilinpäätös, toimintakertomus ja toimintasääntömuutosteksti julkaistaan toimintasääntöjen 14§ mukaisesti ennen kokousta. Tervetuloa!