Nyrkkeilyleiri (25.6.2014)
SNL:n Eteläisen ja Itäisen alueen avoin leiri 02. - 03.08.2014 Urheiluopisto Kisakeskuksessa
Kamppailulajien liitot ovat päättäneet selvittää mahdollisuuksia tiivistää yhteistyötään. Judoliiton, Painiliiton, Nyrkkeilyliiton, Karateliiton, Taekwondoliiton ja Miekkailu- ja 5-otteluliiton edustajat kokoontuivat maanantaina 16.6. Helsingissä pohtimaan yhteistyön tiivistämistä.
Työ Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n toimistossa vaatii tarkkuutta, järjestelykykyä, omatoimisuutta ja palveluhalukkuutta sekä kykyä oman työn suunnitteluun. Edellytämme myös englannin kielen taitoa. Arvostamme myös hyviä atk- ja asiakaspalvelutaitoja, yhteistyökykyä sekä kokemusta toimistotehtävistä. Järjestötyön ja nyrkkeilyn tuntemus sekä kokemus taloushallinnosta ja/tai tiedotustehtävistä katsotaan eduksi.
EM-kilpailut ovat suomalaisten osalta ohi. Sallamaari Hannonen, Marjut Lausti ja Cecilia Nilsson hävisivät avausottelunsa tänään Bukarestin EM-kehässä.
Nyrkkeilijä Mira Potkonen kohtasi EM-kilpailujen toisella kierroksella Venäjän olympiakakkosen ja kaksinkertaisen maailmanmestarin Sofya Ochigavan. Kolmesti myös Euroopan mestaruuden voittanut Ochigava eteni kahdeksan parhaan joukkoon voittamalla Potkosen pistein 3-0.
Mira Potkonen voitti avausottelussaan Kroatialaisen Tabak Matean tuomariäänin 3-0 Bukarestissa käytävissä naisten EM-kilpailuissa. Hän eteni näin 16 parhaan joukkoon.
Naisten EM-kilpailuiden arvonta suoritettiin lauantaina Bukarestissa. Kilpailuihin osallistuu yhteensä 163 nyrkkeilijää 30 maasta.
Suomen Nyrkkeilyliiton neljän naisen joukkue Bukarestissa 30.5.–8.6. käytäviin naisten Euroopan mestaruuskilpailuihin koostuu nyrkkeilijöistä Sallamaari Hannonen, Marjut Lausti, Cecilia Nilsson ja Mira Potkonen. Viime vuodelle kaavaillut naisten EM-nyrkkeilyt siirrettiin kansainvälisen nyrkkeilyliiton AIBA:n päätösten myötä tälle vuodelle ja nyt Euroopan kärki iskee Romaniassa kesän alussa.