Suomen Arslan Khataev, 17, kärsi niukkaakin niukemman hajaäänitappion alle 19-vuotiaiden Euroopan mestaruuskilpailujen loppuottelussa. Italian Raffaele di Serio vei 56-kiloisten EM-kultamitalin.
A-junioreiden (alle 19-vuotiaat) Euroopan mestaruuskilpailut huipentuvat lauantaina 28. marraskuuta kello 16.00 Suomen aikaan alkaviin loppuotteluihin, jotka ovat nähtävissä EUBC:n Youtubekanavalta.
Suomen Arslan Khataev, 17, nyrkkeilee lauantaina A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailujen sarjan 56 kiloa loppuottelussa Puolan Kolobrzegissa. Perjantaina Khataev ansaitsi loppuottelupaikan kukistamalla Georgian Gagik Pozoyanin kaikin tuomariäänin 3-0.
Suomen Arslan Khataev, 17, on varmistanut mitalisijan nyrkkeilyn A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailuissa Puolan Kolobrzegissa. 56-kiloisten puolivälieräottelussa Khataev nujersi Turkin Ihsan Alagasin kaikin tuomariäänin 3-0.
Arslan Khataev ja Muhammad Abdilrasoonin puolivälieräottelut A-junioreiden EM-kilpailuissa ovat tänään nähtävissä ilmaiseksi EUBC:n Youtube-kanavalta.
Suomen Muhammad Abdilrasoon, 18, raivasi tiensä A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailujen 69-kiloisten puolivälierävaiheeseen kukistamalla Englannin Carl Failin hajaäänituomiolla Puolan Kolobrzegissa.
Suomen Arslan Khataev, 17, kukisti Saksan Saksan Heiuar Bakon nyrkkeilyn A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailujen toisella kierroksella Puolan Kolobrzegissa. Porvoolainen on nyt yhden otteluvoiton päässä EM-mitalista.
Nyrkkeilyn A-junioreiden (17-18 vuotiaat) Euroopan mestaruuskilpailut Puolan Kolobrzegissa alkoivat suomalaisittain voitokkaasti. Tamperelainen Muhammad Abdilrasoon kukisti 69-kiloisten ensimmäisellä kierroksella Itävallan Marcel Montana Rumplerin tuomarien yksimielisellä päätöksellä 3-0.
A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailut ovat käynnistyneet Puolan Kolobrzegissa. Kilpailuihin osallistuu 230 nyrkkeilijää 37 maasta. Suomesta mukana on kuusihenkinen joukkue.
Suomen Nyrkkeilyliitto r.y:n sääntömääräinen syysliittokokous pidettiin 22.11.2015 Tampereella. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräisten asioiden lisäksi liiton uusia toimintasääntöjä. Uudet toimintasäännöt hyväksyttiin yksimielisesti. Kokouksessa käsiteltiin myös kamppailulajien yhteistä yhdenvertaisuussuunnitelmaa.