A- ja B-junioreiden SM-kilpailut

A- ja B-nuorten vuoden 2023 Suomen mestaruuskilpailujen ilmoittautumisaika päättyy 21.10.2023.

Mikäli sarjaan tulee enemmän kuin 4-ilmoittautunutta, tehdään sarjaan a ja b lohkot. Tällöin Suomen mestaruudesta otellaan a-lohkossa. Jos tulee 5-ottelijaa, niin b-lohkon (2) voittaja pääsee vielä ottelemaan pronssista. Jos sarjaan tulee enemmän kuin 5, niin 4-ottelijaa ranking perusteella a-lohkoon.

Edellä mainitun kaltaisessa tapauksessa kilpailun ylituomaristo ja kilpailun johtaja sekä snl valmennuspäällikkö laittavat yhdessä ottelijat ranking järjestykseen aikaisemman ottelumenestyksen sekä tuoreen Kultahanskaturnaukseen osallistumisen perusteella.

Aikataulu

Lauantai 4.11.2023
8.30 -  10.00 ilmoittautuminen
8.30 –10.30 lääkärintarkastus ja punnitus porrastettuna seuroittain erillisen ohjeen mukaan.
10.30 -11.30 Tuomareiden ilmoittautuminen
11.45 Tekninen ohjeistus/ valmentajapalaveri (1-2 valmentajaa per seura)
12.00 arvonta (1-2 valmentajaa per seura)
13.15 tuomarikokous
13.30 kilpailujen avaus ja ottelut
16.00 TAUKO
17.00 Iltaottelut

Sunnuntai 5.11.2023
8.00 – 9.00 lääkärintarkastus ja punnitus
11.15 tuomarikokous
11.30 loppuottelut

Nyrkkeilijöiden ikäluokat:
A-juniorit 2005 – 2006 syntyneet
B-juniorit 2007– 2008 syntyneet

Kilpailuissa noudatetaan Suomen Nyrkkeilyliiton määräyksiä.
Lisenssi ja peruslääkärintarkastus tulee olla voimassa ja ne tarkistetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ottelijan tulee käyttää kulmanväristä paitaa, kulmanväristä pääsuojaa ja hanskoja. Kilpailuhanskat tulevat järjestäjän puolesta. Avustajina toimivilla henkilöillä tulee olla voimassaoleva toimitsija- tai kilpailulisenssi ja avustajien tulee pukeutua urheiluasuun. Kulma-avustajat tuovat omat käsineet mikäli niitä käyttävät.

Sekä ottelijoilla, että kulma-avustajilla tulee olla suoritettuna ajantasainen Puhtaasti paras -verkkokurssi.

Tuomarit
Tuomareilla tulee olla voimassaoleva toimitsijalisenssi. Kehätuomarin  tulee käyttää käsineitä.
Tuomareiden käsineet tulevat kilpailuiden järjestäjältä.

Ilmoittautuminen

Nyrkkeilijöiden, avustajien ja tuomareiden ilmoittautumiset seuroittain lauantaihin 21.10.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen:

ytkboxing@gmail.com

Kilpailun järjestäjä tarjoaa tuomareille ilmaisen päivällisen lauantaina klo.16-17 tauon aikana.
Tuomareiden on etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitettava käyttääkö tämän edun. Ruokapaikkana on n.8min kävelymatkan päässä kisapaikalta Grill House ravintola, jossa on vaihtoehtoina mm.kana/kala ja kasvis vaihtoehtoja.

Samassa paikassa on mahdollista myös ottelijoiden ja valkkujen syödä edullisesti noin kympillä.

Kilpailuihin liittyvät tiedustelut: Petri Kananen puh: 050 502 3653
ytkboxing@gmail.com

Ilmoittautumisen yhteydessä kilpailuihin ilmoittautuva seura vakuuttaa, että seura on pyytänyt asianmukaiset luvat, että Ylä-Tikkurilan ry:llä on oikeus julkaista kilpailijan, avustajan sekä tuomarin nimi, seura ja kilpailijan painoluokka sekä mahdollinen valokuva kilpailupaikalla, lehdessä, internetissä jne. (Tietosuojalaki 5.12.2018/1050)

Mikäli henkilön nimeä ja valokuvaa ei saa julkaista, on kilpailuihin osallistuvan seuran velvollisuus ilmoittautumisen yhteydessä asiasta erikseen mainittava.

Ilmoittautumismaksu:

Maksettava 21.10.2023 mennessä. Ilmoittautumismaksu 27 euroa /kilpailija.

Maksu suoritetaan Ylä-Tikkurilan Kipinän tilille: BIC NDEAFIHH ja tilinumero: FI93 1220 3000 1773 66.
Maksun viestiosaan tulee kirjoittaa: nyrkkeilyn junnusm23 / maksavan seuran lyhenne. Maksun suorittamisesta on pyydettäessä esitettävä tosite kilpailupaikalla.

Mikäli ilmoittautuu kilpailuihin 21.10.2023 jälkeen, päättyy jälki-ilmoittautuminen 31.10.2023, tällöin hinta on 40 euroa/ottelija.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Streamaus

Kunhan paikalle saadaan tarpeeksi vapaaehtoisia, streamataan kisat Nyrkkeilyliiton YouTube-kanavalle.