Aiheena mm. seurojen esitykset liittokokoukseen ja Vilperi-Box. Tulostathan tämän tiedotteen myös muiden seuranne jäsenten nähtäväksi!
Liiton syysliittokokouksessa tarkoitetut jäsenseurojen esitykset, myös henkilövalintoja koskevat, on lähetettävä liittojohtokunnalle 31.8. mennessä.
Kotimainen liikunta-alan kustannusyhtiö Fitra julkaisi elokuun alussa 176 -sivuisen uutuuskirjan Mikä nyrkkeilyssä viehättää?. Kirjan kirjoittaja Janne Romppainen on selostanut nyrkkeilyä 4 eri tv -kanavalle, sekä kirjoittanut lajista suomalaisille ja ulkomaalaisille nettisivustoille ja aikakauslehtiin 15 vuoden ajan. Nyrkkeilyliiton alaisten seurojen jäsenillä on mahdollisuus tilata kirja erikoishintaan 19,90€ oheisesta linkistä suoraan kustantajan verkkokaupasta. Tarjous on voimassa 30.9.2018 asti. https://www.fitrakauppa.fi/nyrkkeily-kt.html
Suomen Nyrkkeilyliitto syyskuun 7.-9. päivinä järjestää kansainvälisen nyrkkeilyn fysiikkaharjoittelukoulutuksen ja kilpakauteen / Ruskaturnaukseen valmistavat sparrit Savate Club Konalan nyrkkeilysalilla Helsingissä. Kouluttajaksi saapuu Petri Eriksson Ruotsista, joka on erikoistunut nyrkkeilyn fysiikkaharjoitteluun.
Tervetuloa Judon, ITF Taekwon-Don, Karaten, Taekwondon, Taidon, Nyrkkeilyn ja Aikidon yhteiseen VOK2-tason Junioriohjaajakoulutukseen!
Nyrkkeilyliiton tuomariseminaari pidetään 31.8-1.9.2018 Tallink Europa laivalla. Lähtö on Helsingin Länsisatamasta.
Alkusyksy tarjoaa koulutusta mm. junioriohjaajille, kuntonyrkkeilyohjaajille ja tuomareille. Ilmoittautuminen koulutuksiin on käynnissä.
Suomen Nyrkkeilyliitto suosittelee jäsenseuroilleen Suomisport-palvelun käyttöönottoa syksyn 2018 nyrkkeilykurssien myyntiin. Suomisportin tavoitteena on jopa 80% ajansäästö seuran henkilötyön rutiinitehtävissä.
Nuorten U19 MM-kilpailut käydään 20.-31.8. Unkarin Budapestissä. Alle 19-vuotiaiden tähän asti suurimmat MM-kilpailut keräävät Budapestiin yhteensä 500 urheilijaa alle 19-vuotiaiden tyttöjen ja poikien sarjoissa.