Suomen Nyrkkeilyliiton kilpailut vuodelle 2019 ovat nyt haettavissa. Hakemukset on toimitettava Nyrkkeilyliittoon 15.5.2018 mennessä. Kilpailuvaliokunta ja johtokunta myöntävät kilpailuluvat hakemusten perusteella.
Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on päättänyt uudistaa aikuisten Suomen mestaruuskilpailuja vuodelle 2019. SM-nyrkkeilyt 2019 käydään kahtena viikonloppuna.
Suomen Nyrkkeilyliiton Kevätkokous vahvisti 14.4.2018 pidetyssä kokouksessa Liittojohtokunnan esityksen kutsua Harri Appelroth Nyrkkeilyliiton kunniapuheenjohtajaksi. Hämeenlinnalainen Appelroth toimi Nyrkkeilyliiton puheenjohtajana vuosina 2007-2012.
Nyrkkeilyn vuoden 2018 SM-kisat saatiin onnellisesti päätökseen Porissa. Viikonlopun aikana käydyissä kisoissa mestaruuksiin iskivät tutut nyrkkeilijät.
Liittokokouksen jälkeen jatketaan tiedotus- ja keskustelutilaisuudella, jossa aiheena ovat mm. Suomisport ja lisenssit sekä toiminnanjohtajan katsaus.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää loppukeväällä ja kesällä 2018 liudan koulutuksia. Ohessa ennakkotietoa niistä.
SM-nyrkkeilyt 2018 käydään tuleva viikonloppuna (pe-su 13.-15.4.2018) Porissa. Tässä seuroille tietoja kilpailujen yksityiskohdista.
Liiton johtokunta hyväksyi kokouksessaan 3.4.2018 Kamppailulajien yhteisen yhdenvertaisuussuunnitelman vuosille 2018-2019. Liitteenä päivitetty suunnitelma sisältäen edellisen suunnitelman (2016-2017) toteutumisen arvioinnin ja tulevan aikajakson päätetyt toimenpiteet. Liitto toivoo, että jäsenseurat käsittelevät yhdenvertaisuussuunnitelmaa omissa johtokunnissaan ja huolehtii, että yhdenvertaisuus toteutuu kaikissa seuroissamme.
Nyrkkeilyn aikuisten Suomen mestaruuskilpailut isketään Porissa 13.-15. huhtikuuta. SM-kilpailujen nyrkkeilijät ovat selvillä.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään lauantaina 14.4.2018 klo 10:00 Sokos Hotel Vaakuna Pori, Gallen-Kallelankatu 7, kokoustila Satakunta. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo. 9:30.