Avaamalla uutisjutun pääset katsomaan koko tiedotteen
Nyrkkeilyliiton henkilöstö on poissa työtehtävistä seuraavasti:
Seuratoiminnan kehittämistuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen.
Nyrkkeilyliitto palkitsee vuosittain urheilijoita ja muita nyrkkeilyn eteen työtä tehneitä henkilöitä
Suomen Olympiakomitea ja sen 119 jäsenjärjestöä, ml. Suomen Nyrkkeilyliitto, ovat jättäneet yhteisen lausunnon hallituksen exit-strategiasta.
Nyrkkeilyliiton kevätliittokokous järjestettiin sunnuntaina 11.4. Ensimmäistä kertaa kokous pidettiin ns. hybridimallina jolloin myös osallistuminen etänä oli mahdollista.
Kielcessä järjestettävään Suomen MM-turnausjoukkueeseen kuuluu:
Avaamalla uutisjutun pääset katsomaan koko tiedotteen
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään Helsingissä sunnuntai 11.4.2021 kello 11.00. Kokouspaikka: Sporttitalo, Sininen aula, 5. krs. (Valimotie 10, 00380 Helsinki). KOKOUKSEEN ON MYÖS ETÄOSALLISTUMISMAHDOLLISUUS. Osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista.
Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan webinaariin, missä kerrotaan Tähtiseuratoiminnasta. Webinaari on suunnattu seuroille, jotka eivät ole vielä Tähtiseuroja. Tähtiseurat ovat urheiluseuroja, jotka ovat saaneet Tähtiseuratunnuksen käyttöönsä laadukkaasta seuratoiminnasta. Suomen Nyrkkeilyliito seurat voivat hakea tunnustusta lasten tai aikuisten toiminnasta. Tunnustuksen myötä seuran imago kasvaa. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se, että toimintaa koko ajan kehitetään erilaisten työkalujen kautta. Lisäksi seurat pääsevät mukaan verkostoon, jossa saa tukea ja apua asiantuntijoilta ja muilta seuroilta.