Mira Potkonen varmisti puolivälieräottelun voitolla itselleen jo toisen olympiamitalin.
Rion pronssimitalisti on edennyt kovalla sisulla ja taktisella osaamisella jo kahdeksan parhaan joukkoon Tokion olympialaisissa. Seuraava ottelu on tiistaina 3. elokuuta.
Rion pronssimitalisti Mira Potkonen aloittaa urakkansa tuttua ranskalaista vastaan.
Ihmisoikeusliitto käynnistää marraskuussa 2021 valtakunnallisen urheilun ihmisoikeuskampanjan, joka on laajuudeltaan ainutlaatuinen jopa koko maailman mittakaavassa. Ihmisoikeusliitto kutsuu mukaan urheilujärjestöjä ja -seuroja, urheilijoita ja valmentajia sekä muita urheilun toimijoita. Nyrkkeilyliitto on mukana kampanjassa.
Nyrkkeilyliiton hallitus on päättänyt kutsua koolle ylimääräisen liittokokouksen 2.10.2021 Helsinkiin. Asialistalla on liiton toimintasääntöjen muutos. Tarkemmat tiedot ajankohdasta ja paikasta ilmoitetaan myöhemmin, vähintään 2 viikkoa ennen kokousta.
Lisää painoluokkia aikuisille ja nuorille sekä muutos Bout Review -/Ottelun uudelleenarviointisääntöön.
Suomea edustamassa kuusi nyrkkeilijää. Kisat otellaan 1. - 12.7. Volleyball Centerissä New Tbilisissä.
Finaaliottelussa voitto isäntämaan Charaabialle.
Italiassa käydyt U22-nuorten EM-kisat huipentuvat tänään 24.6. finaaliotteluihin. Suomen Vilma Viitanen ottelee mestaruudesta klo 21 alkavassa iltatilaisuudessa.
Suomen ja Mikkelin Vilma Viitanen ottelee U22 EM-kisojen kultamitalista torstaina. Pihla Kaivo-ojalle niukka tappio välierissä.