Toimintasuunnitelman mukaisesti liitto järjesti lokakuussa viestintäkyselyn. Sänköinen kysely lähetettiin kaikille lisenssinhaltijoille. Vastauksia tuli peräti 510 (13,2 %), suuret kiitokset kaikille vastanneille. Nyrkkeilyliiton viestintä sai yleisarvosanaksi 3,9 (asteikko 1 – 6).
Opetus- ja kulttuuriministeriön jakama seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki) on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen liikunta- ja urheiluseuratoiminnassa.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään sunnuntaina 24.11.2019 klo 11.00 alkaen Tampereella. Paikkana Tampereen stadion, luentotila (Ratinan rantatie 1, 33100 Tampere). Valtakirjojen tarkistus alkaa klo 10.00. Pyydämme huomioimaan, että valtakirjantarkastuksen päätyttyä niitä ei enää oteta vastaan.
Suomen Nyrkkeilyliitto hakee lajipäällikköä määräaikaiseen työsuhteeseen, joka alkaa 1.1.2020 tai sopimuksen mukaan. Lajipäällikkö työskentelee pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla. Työsuhteen kesto on 31.12.2020 saakka.
Nuorten Suomen mestaruuksista miteltiin 2. - 3.11. Turussa. Kisoja isännöi Turun Jyry
Joulukuussa järjestettäväksi tarkoitettu Suomi-Ruotsi maaottelu on peruutettu päällekkäisten aikataulujen vuoksi.
Nuorisovaliokunnan toimikausi on päättymässä ja Nyrkkeilyliitto hakee jäseniä kaudelle 2020 - 2021. Hakemukset 30.11. mennessä liiton sähköpostiin info@finbox.fi.
Liiton johtokunta on työstänyt strategiaa vuosille 2020-2024. Seuroilla ja lajin harrastajilla on mahdollisuus osallistua strategian viimeistelyyn etäyhteyden kautta ennen sen hyväksyttämistä liiton syyskokouksessa. Strategialuonnosta esittelevät 23.10.2019 klo 17:00 alkaen liiton puheenjohtaja Henrik Tavio ja toiminnanjohtaja Marko Laine.
Suomesta edustamassa ovat Joona Roth sekä Krenar Aliu. Valmentajana Ville Hukkanen.
Kamppailulajien yhteinen Koutsi ei kiusaa -seminaari keräsi yli 30 kiinnostunutta kuulijaa ja keskustelijaa.