Alkusyksyn aikana toteutetun kamppailulajiliittojen yhteisen yhdenvertaisuuskyselyn tulokset on julkaistu. Kyselyyn tuli yli viidennes enemmän vastauksia kuin pari vuotta aiemmin toteutettuun vastaavaan kyselyyn.
Kansainvälinen nyrkkeilyliitto AIBA järjestää marraskuussa naisten MM-kilpailujen yhteydessä ITO-, Ringside Doctor ja Cut-man koulutukset. Suomen Nyrkkeilyliitto hakee koulutuksiin osallistujia.
Otteluharjoitusleiri pidetään 13.-14. lokakuuta Helsingin Tarmon Nyrkkeilysalilla. Leirille on kutsuttu Suomen Tammer Turnaus-joukkue ja mukaan toovotaan kaikki halukkaat nyrkkeilijät, jotka uskovat kykenevänsä harjoittelemaan Tammer-joukkueen nyrkkeilijöiden kanssa.
Jyväskylän yliopiston tutkimuksessa toivotaan (kilpa)urheilijoiden ja harrasteliikkujien vastaavan nimettömänä kyselyyn.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää yhteistyössä Kuortaneen Kunnon kanssa uusille/kokemattomille kilpanyrkkeilyvalmentajille kaksipäiväisen koulutuksen, jossa käydään läpi nyrkkeilyvalmennuksen perusteita.
Seuratoiminnan kehittämistuen 2019 hakuohjeet on julkaistu ministeriön verkkosivuilla. Haku ei kuitenkaan ole vielä auki, vaan hakuaika on 12.11.-14.12.2018. Hakemusta ei pääse muotoilemaan tai tekemään ennen kuin haku avautuu. Hakulinkki julkistetaan ministeriön sivuille haun avautuessa. Lue tarkemmin OKM:n verkkosivuilta osoitteessa https://minedu.fi/avustukset/avustus/-/asset_publisher/seuratoiminnan-kehittamistuki-seuratuki-
Aiheena mm. liittokokousehdokkaat, Mustoselle 3. AIBA-tähti sekä seuraesittelyssä Viipurin Nyrkkeilijät
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää Vilperi Box-ohjaajakoulutuksen 24. marraskuuta Porissa. Koulutuksessa käsitellään alle 11-vuotiaiden nyrkkeilyharjoituksia. Kouluttajana toimii Kati Collander.
Uudistuvat nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailut hakevat hohtoa tulevana vuonna. SM-kilpailut 2019 huipentuvat huhtikuussa 2019 Töölön Kisahallissa pidettävällä lopputurnaukselle, jossa isketään välierät ja loppuottelut.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous pidetään 25.11.2018 Helsingissä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.