Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous järjestetään 20.11.2021 Helsingissä. Asialista, materiaalit sekä tarkemmat tiedot paikasta ja ajasta julkaistaan myöhemmin toimintasääntöjemme mukaisesti.
Nyrkkeilyliiton nuoristovaliokunta järjestää yhdessä Solvallan urheiluopiston kanssa yläkoululeirityksen. Yläkouluikäisten yläkoululeirillä koulunkäynti ja harjoittelu yhdistetään ja annetaan eväät parempaan arjen hallintaan myös leirien välisinä aikoina – tavoitteena on tarjota nuorille urheilijoille tukea kokonaisvaltaiseen urheilijaksi kasvamiseen.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 2.10.2021 kello 11.00. Kokouspaikka: Sporttitalo, Sininen aula, 5. krs. (Valimotie 10, 00380 Helsinki). Kokoukseen on mahdollista osallistua etäyhteyden avulla. OSALLISTUMINEN EDELLYTTÄÄ ENNAKKOILMOITTAUTUMISTA!
Toisessa seurawebinaarissa käydään läpi monipuolista ja liikuntasuositusten mukaista liikkumista. Asiantuntija-alustuksen lisäksi pohditaan, miten eri ikäryhmien toimintaa voisi järjestää kamppailuseuroissa. Webinaarissa jaetaan hyviä ideoita ja keskustellaan erilaisista mahdollisuuksista huomioida eri kohderyhmät toiminnassa. Yhteisen keskustelun kautta osallistujat saavat omaan seuraan mallin, jonka kautta voi kuvata urheilijan ja liikkujan polkua eli harrastamisen mahdollisuuksia seurassa. Tämä auttaa selkiyttämään seuran toimintaa ja viestimään siitä mahdollisille uusille harrastajille!
Kilpailukalenteri on nähtävillä verkkosivuilla kilpailu- ja seuratoiminta osuudessa
Ole mukana kehittämässä nyrkkeilyvalmennusta ja lajikulttuuria yhteistyössä Nyrkkeilyliiton ja Suomen Valmentajien kanssa
Turvallisen harrastamis- ja urheiluympäristön merkitys on liikunnan kentällä korvaamaton. Suomen Nyrkkeilyliitto on yhdessä Suomen Olympiakomitean ja muiden lajiliittojen kanssa edistämässä turvallista toimintaympäristöä, jossa urheilu tuottaa iloa ja positiivisia koke¬muksia kaikille. Tämän tavoitteen tukemiseksi Suomen Olympiakomitea on yhdessä lajiliittojen, Suomen Valmentajien ja SUEK:n (Suomen urheilun eettinen keskus) kanssa luonut vastuullisen valmentajan verkkokurssin. Verkkokurssin tavoitteena on lisätä urheilutoimijoiden yhteistä tietoisuutta ja ymmärrystä vastuullisesta valmentamisesta sekä fyysisesti, henkisesti ja sosiaalisesti turvallisen toimintaympäristön edistämisestä.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimintasääntöjen 13§ mukaisesti pyydämme jäsenseuroja lähettämään syysliittokokoukseen tarkoitetut esitykset, myös henkilövalintoja koskevat, liiton hallitukselle 31.8.2021 mennessä sähköpostiosoitteeseen info@finbox.fi.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiö (URA) myöntää vuosittain opiskeluapurahoja kansainvälistä menestystä tavoittelevien tai aktiiviuransa jo päättäneiden huippu-urheilijoiden opintoihin ammatillisessa oppilaitoksessa, ammattikorkeakoulussa tai yliopistossa. Apurahat lukuvuodelle 2021–22 ovat haettavissa syyskuun ajan.
Kansainvälistä Nyrkkeily- eli Boxing Day -päivää juhlitaan 27.8.2021. Anna juhlaviikon ja päivän näkyä somekanavillasi!