Nyt on Suomen Nyrkkeilyliiton seuroilla mahdollisuus osallistua EUBC:n järjestämään Passion for Boxing kilpailuun. Kilpailussa on neljä kategoriaa ja jokaisen kategorian voittaja saa 250 euroa.
Kunnossa kaiken ikää (KKI) -ohjelma jakaa taloudellista tukea paikallisille toimijoille, jotka järjestävät terveytensä kannalta liian vähän liikkuville työikäisille säännöllistä liikuntatoimintaa. KKI-hanketukea voidaan myöntää paikallisen liikuntatoiminnan järjestämiseen.
Suomen nyrkkeilyn ykköstähti Mira Potkonen iski ensimmäisenä suomalaisnyrkkeilijänä Euroopan Unionin mestaruuden kukistamalla lauantain loppuottelussa Irlannin Kelly Harringtonin tuomariäänin 4-0.
Rion olympiamitalisti Mira Potkonen nyrkkeili uransa ensimmäisen Euroopan Unionin mestaruuskilpailujen finaalipaikan perjantai-iltana Italiassa. Suomen nyrkkeilyn kärkinimi kohtasi semifinaalissa Englannin 175 senttisen Shona Whitwellin, joka voitti edellisellä kierroksella Ruotsin nuorten maailmanmestarin Agnes Alexiussonin.
Italian Casciassa käytävissä naisten Euroopan Unionin mestaruusnyrkkeilyissä Suomen Elina Gustafsson karsiutui mitaleilta. Toukokuussa 2016 MM-pronssia sarjassa 69 kiloa iskenyt Elina Gustafsson iski nyt sarjassa 75 kiloa. Suomalainen pääsi kehään tiistai-iltana saatuaan vapaa-arvan avauskierrokselle.
Suomen nyrkkeilyn ykköstähti Mira Potkonen aloitti kisaurakkansa tänään naisten Euroopan Unionin mestaruuskilpailuissa Italiassa. Potkonen kohtasi avausottelussaan Unkarin Eszter Olahin.
Haluatko ilmaisen nyrkkeilykalenterin 2018? Nyrkkeilyliiton nyrkkeilykalenteri 2018 toimitetaan ainoastaan seuroille/henkilöille, jotka ovat ilmoittaneet haluavansa sellaisen. Ilmaisia kalentereita jaetaan ilmoittaneille 1 kpl / jäsenseura.
Naisten kauden pääkilpailut Euroopan Unionin mestaruuskilpailut pidettiin Italian Casciassa 5.-12. Suomesta kilpailuihin osallistui neljän nyrkkeilijän joukkue.
Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry järjestää seuratoimintaseminaarin Turussa 16. syyskuuta 2017. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille seuroille ja seurojen toimijoille,jotka ovat kiinnostuneita seuran johtamisesta ja suunnitelmallisesta seuratoiminnasta.
Suomen A-juniorit aloittavat valmistautumisen kohti lokakuussa käytäviä EM-kilpailuita. Ensimmäisenä valmistavana kilpailuna toimii perinteinen Saksassa järjestettävä Brandenburg Cup. Suomi osallistuu turnaukseen kolmen nyrkkeilijän joukkueella.