SM-kisojen semifinaalit sujuivat pitkälti odotetun käsikirjoituksen mukaisesti. Finaaleissa mukana paljon nuoria nimiä.
Ensimmäinen kisapäivänä ennakkosuosikit pitivät pintansa.
Tule seuranne kanssa mukaan THL:n, VNK:n ja OKM:n luotsaamaan Viisi valttia koronan ehkäisyyn -kampanjaan! Kampanjan tavoitteena on motivoida 18–24-vuotiaita hillitsemään koronaepidemian leviämistä ja muistuttaa heitä viidestä valtista, eli keinoista koronan ehkäisyyn. Jokainen postaus on tavoitteen kannalta arvokas, kiitos jo tässä vaiheessa panoksestanne!
Suomalaiseen urheiluun kuuluu vahvana pyrkimys siihen, että urheilija pystyy arjessaan yhdistämään tasapainoisesti tavoitteellisen urheilun ja opiskelun tai muun työuransa. Tätä ajattelutapaa kutsutaan kaksoisuraksi. Suomalainen kaksoisura alkaa yläkouluvaiheesta ja jatkuu aina huippu-urheilu-uran päättymisen jälkeiseen urasiirtymään.
Opetus- ja Kulttuuriministeriö jakaa Seuratoiminnan kehittämistukea, eli Seuratukea vuodelle 2021. Tukea voi hakea lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen. Seuratuen hakuaika on 13.11. – 18.12.2020 (hakuaika päättyy 18.12. klo 16.15)
Euroopan mestari ja MM-pronssimitalisti Elina Gustafsson on ilmoittanut lopettavansa nyrkkeilyn. Nyrkkeilyliitto kiittää Elinaa kuluneista vuosista ja toivottaa menestystä myös nyrkkeilyn jälkeiseen elämään.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään sunnuntaina 22.11.2020 klo 11.00 alkaen Helsingissä. Paikkana Original Sokos Hotel Presidentti (Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki). Valtakirjojen tarkistus alkaa klo 10.00.
Nyrkkeilyn SM-kilpailut lähestyvät ja ilmoittautumisaika päättyy 9.11.2020. Ilmoittautumisohjeet löydät kisaorganisaation verkkosivuilta.
Mitalit on jaettu Tikkurilassa. Onnittelut jokaiselle.