Johtokunta on päivittämässä liiton strategiaa ja kaipaa seuroilta kommentteja.
Euroopan mestarit Elina Gustafsson ja Mira Potkonen osallistuvat 3.-13. lokakuuta Ulan-Udesssa käytäviin naisten 11. MM-nyrkkeilyihin. Etelä-Siperiassa iskettäviin MM-kilpailuihin osallistuu kaikkiaan 224 nyrkkeilijää 57 maasta.
Naisten MM-kilpailut Venäjällä starttaavat tostaina 3.10. Suomen joukkue on jo kotiutunut Ulan Uden kisaympäristöön odottamaan ensimmäisiä otteluita. Finaalit tullaan otelemaan 13.10. Suomen joukkue vasemmalta oikealle: Joni Turunen, Maarit Teuronen, Askar Sarsenbayev, Mira Potkonen, Elina Gustafsson, Riku Niemi (fysio) sekä Rauno Elokiuru (lääkäri).
Tapanilan Erän nyrkkeilyjaosto vastaanotti 26.9.2019 punasakaraisen Tähtimerkin osoituksena modernista ja laadukkaasta aikuisliikuntatoiminnasta
Tervetuloa kamppailulajien ja Painonnostoliiton järjestämään Koutsi ei kiusaa -seminaariin 14.10.2019 Sporttitaloon!
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous järjestetään 24.11.2019 Tampereella. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Rovaniemen Reipas ja Lapin Lukko isännöivät 33. Ruskaturnausta.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiö (URA) perustettiin vuonna 1972 silloisen tasavallan presidentin Urho Kekkosen toimesta. Säätiön tarkoituksena on edistää urheilijoiden ammattiin valmistumista ja pyrkiä turvaamaan aktiiviuransa päättäneiden urheilijoiden koulutus. Tarkoitustaan säätiö toteuttaa jakamalla vuosittain opiskeluapurahoja kansainväliseen menestykseen tähtäävien tai aktiiviuransa jo päättäneiden huippu-urheilijoiden ammattiin valmistavaan ja tutkintoon tähtäävään opiskeluun. Apuraha on haettavissa lukuvuodelle 2019-20 syyskuun ajan. Lue lisää apurahoista ja hakuohjeet Suomen Olympiakomitean sivuilta:
Aiheina tällä kertaa mm. uuden liittosihteerimme esittäytyminen, Puhtaasti paras-haaste sekä #Seurasydän-kampanja. Seuraesittelyssä Turun Jyry. Huomioittehan, että seurojen esitykset syysliittokokoukseen (myös henkilöesitykset) lähetettävä liiton toimistoon 31.8. mennessä!
Suomen Nyrkkeilyliiton päävalmentaja Jarkko Pitkänen on irtisanoutunut tehtävästään ja lopettaa 30.9.2019. Nyrkkeilyliitto aloittaa uuden henkilön rekrytointiprosessin lähiaikoina.