Suomen Nyrkkeilyliitto syyskuun 7.-9. päivinä järjestää kansainvälisen nyrkkeilyn fysiikkaharjoittelukoulutuksen ja kilpakauteen / Ruskaturnaukseen valmistavat sparrit Savate Club Konalan nyrkkeilysalilla Helsingissä. Kouluttajaksi saapuu Petri Eriksson Ruotsista, joka on erikoistunut nyrkkeilyn fysiikkaharjoitteluun.
Tervetuloa Judon, ITF Taekwon-Don, Karaten, Taekwondon, Taidon, Nyrkkeilyn ja Aikidon yhteiseen VOK2-tason Junioriohjaajakoulutukseen!
Nyrkkeilyliiton tuomariseminaari pidetään 31.8-1.9.2018 Tallink Europa laivalla. Lähtö on Helsingin Länsisatamasta.
Alkusyksy tarjoaa koulutusta mm. junioriohjaajille, kuntonyrkkeilyohjaajille ja tuomareille. Ilmoittautuminen koulutuksiin on käynnissä.
Suomen Nyrkkeilyliitto suosittelee jäsenseuroilleen Suomisport-palvelun käyttöönottoa syksyn 2018 nyrkkeilykurssien myyntiin. Suomisportin tavoitteena on jopa 80% ajansäästö seuran henkilötyön rutiinitehtävissä.
Nuorten U19 MM-kilpailut käydään 20.-31.8. Unkarin Budapestissä. Alle 19-vuotiaiden tähän asti suurimmat MM-kilpailut keräävät Budapestiin yhteensä 500 urheilijaa alle 19-vuotiaiden tyttöjen ja poikien sarjoissa.
Kamppailulajit päättivät vastata myöntävästi, kun Olympiakomitea ilmoitti osallistuvansa tämän vuoden Helsinki Pride –kulkueeseen haastamalla lajit mukaan olympialipun alle.
Olympiakomitean kevätkokouksessa 19.6.2018, jaettiin uuden ansiomerkkijärjestelmän mukaisesti ansiomerkkejä kaikkiaan 50 henkilölle urheilullisista saavutuksista tai pitkäaikaisesta toiminnasta olympialiikkeen parissa. Mukana saajien joukossa oli tuore Euroopan mestari ja 2016 olympiapronssimitalisti Mira Potkonen. Suuret onnittelut!
SNL:n aluelerit pidetään 3.-5. elokuuta Vuokatissa ja 4.-5. elokuuta Raaseporin Kisakeskuksessa. Valmentajina toimivat Esa Hukkanen (Vuokatti) ja Kari Korhonen (Kisakeskus).