Suomen Nyrkkeilyliitto pitää jasenseuroilleen tiedotus- ja keskustelutilaisuuden Junioreiden TUL-turnauksen yhteydessä sunnuntaina klo 10:30 alkaen Lotilan koululla osoitteessa Vuoksenkatu 9, Lahti.
Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry, Väestöliitto ja Suomen Olympiakomitea järjestävät yhteistyössä liikunnan aluejärjestöjen kanssa koko maan kattavan koulutuskiertueen urheiluseuroille. Koulutuksen tavoitteena on lisätä urheiluseurojen valmiutta ennaltaehkäistä ja puuttua niin häirintään kuin muuhun epäasialliseen käytökseen. Koulutuksessa annetaan erilaisia käytännön toimintamalleja, jotka auttavat häirintävapaan urheilun edistämisessä.
Johto sopi ensimmäisessä kokouksessaan jäsentensä vastuualueista. Lisäksi päivitettiin liiton toimintaohjesääntö
Urheilua turvallisessa ympäristössä. Urheilijavaliokunnan lausunto liittyen otsikoihin nousseisiin uutisiin huonosta kohtelusta urheiluvalmennuksessa.
Enemmän aiheesta EUBC:n linkin kautta
Suomen Valmentajien johtamaa Valmentaa kuin nainen -hanketta on toteutettu menestyksekkäästi vuosina 2013-2019 joukkuepalloilulajien kanssa. Seuraavaksi hankittua osaamista valmennuksen tasa-arvon kehittämisestä hyödynnetään kamppailulajien piirissä. Hanketta rahoittaa opetus- ja kulttuuriministeriö.
TUL-turnaus käytiin tänä vuonna Kemissä, järjestävänä seurana Kemin Into.
Lämpimät onnittelut Urheilutoimitajain liiton valinnasta vuoden nyrkkeilijäksi. Peukut pystyssä myös Vuoden Urheilija -valinnaksi! www.vuodenurheilija.fi
Suomen Nyrkkeilyliitto valitsi perinteiseen tapaansa vuoden menestyneitä nyrkkeilijöitä sekä toimitsijoita.