Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on päättänyt uudistaa aikuisten Suomen mestaruuskilpailuja vuodelle 2019. SM-nyrkkeilyt 2019 käydään kahtena viikonloppuna.
Suomen Nyrkkeilyliiton Kevätkokous vahvisti 14.4.2018 pidetyssä kokouksessa Liittojohtokunnan esityksen kutsua Harri Appelroth Nyrkkeilyliiton kunniapuheenjohtajaksi. Hämeenlinnalainen Appelroth toimi Nyrkkeilyliiton puheenjohtajana vuosina 2007-2012.
Nyrkkeilyn vuoden 2018 SM-kisat saatiin onnellisesti päätökseen Porissa. Viikonlopun aikana käydyissä kisoissa mestaruuksiin iskivät tutut nyrkkeilijät.
Liittokokouksen jälkeen jatketaan tiedotus- ja keskustelutilaisuudella, jossa aiheena ovat mm. Suomisport ja lisenssit sekä toiminnanjohtajan katsaus.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää loppukeväällä ja kesällä 2018 liudan koulutuksia. Ohessa ennakkotietoa niistä.
SM-nyrkkeilyt 2018 käydään tuleva viikonloppuna (pe-su 13.-15.4.2018) Porissa. Tässä seuroille tietoja kilpailujen yksityiskohdista.
Liiton johtokunta hyväksyi kokouksessaan 3.4.2018 Kamppailulajien yhteisen yhdenvertaisuussuunnitelman vuosille 2018-2019. Liitteenä päivitetty suunnitelma sisältäen edellisen suunnitelman (2016-2017) toteutumisen arvioinnin ja tulevan aikajakson päätetyt toimenpiteet. Liitto toivoo, että jäsenseurat käsittelevät yhdenvertaisuussuunnitelmaa omissa johtokunnissaan ja huolehtii, että yhdenvertaisuus toteutuu kaikissa seuroissamme.
Nyrkkeilyn aikuisten Suomen mestaruuskilpailut isketään Porissa 13.-15. huhtikuuta. SM-kilpailujen nyrkkeilijät ovat selvillä.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään lauantaina 14.4.2018 klo 10:00 Sokos Hotel Vaakuna Pori, Gallen-Kallelankatu 7, kokoustila Satakunta. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo. 9:30.
Aikuisten SM-karsintaturnaus 2018 iskettiin onnistuneesti viime viikonloppuna Vantaalla ja siellä jaettiin viimeiset paikat aikuisten SM-nyrkkeilyihin, jotka isketään Porissa 13.-15.4.2018.