Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää 90. SM-Nyrkkeilykilpailut 23.25.02.2013 Töölön Kisahallissa, Helsingissä. Tervetuloa seuraamaan suomalaista huippunyrkkeilyä!
Ville Hukkanen joutui jättämään turnauksen kesken käsivamman vuoksi. Hukkanen loukkasi kättään jo ensimmäisessä ottelussa osuttuaan kovaa Walesin Morgan Jonesiin. Puolivälieräottelussa Italian Adriano Sperandiota vastaan Hukkanen joutui viimeisessä erässä kovaan iskusotaan, eikä kättä voinut juuri säästellä.
Istvan Bocskai Memorial, Debrecen 05-10.02.2013
Istvan Bocskai Memorial, Bebrecen
05-10.02.2013 Istvan Bocskai Memorial Turnaus/Unkari Debrecen
Yhteishaku peruskoulun ysiluokkalaisille ja lukion abeille pääsee pian täyteen vauhtiin. Stadin Ammattiopisto tarjoaa Urhean jäsenenä urheiluvalmennusta opiskelijoilleen ja antaa mahdollisuuden maajoukkuetason urheilijoille saada opiskelupaikka joustavan haun kautta.
Ilmoittautumislomake suljetaan maanantaina 4.2.
Puolustusvoimat julkistivat 24. tammikuuta vuoden 2012 parhaat sotilasurheilijat. Tilaisuudessa Lahden Kalevaa edustava nyrkkeilijä Ville Hukkanen palkittiin Vuoden 2012 varusmiesurheilijana.