Tapanilan Erän nyrkkeilyjaosto vastaanotti 26.9.2019 punasakaraisen Tähtimerkin osoituksena modernista ja laadukkaasta aikuisliikuntatoiminnasta
Tervetuloa kamppailulajien ja Painonnostoliiton järjestämään Koutsi ei kiusaa -seminaariin 14.10.2019 Sporttitaloon!
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous järjestetään 24.11.2019 Tampereella. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Rovaniemen Reipas ja Lapin Lukko isännöivät 33. Ruskaturnausta.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiö (URA) perustettiin vuonna 1972 silloisen tasavallan presidentin Urho Kekkosen toimesta. Säätiön tarkoituksena on edistää urheilijoiden ammattiin valmistumista ja pyrkiä turvaamaan aktiiviuransa päättäneiden urheilijoiden koulutus. Tarkoitustaan säätiö toteuttaa jakamalla vuosittain opiskeluapurahoja kansainväliseen menestykseen tähtäävien tai aktiiviuransa jo päättäneiden huippu-urheilijoiden ammattiin valmistavaan ja tutkintoon tähtäävään opiskeluun. Apuraha on haettavissa lukuvuodelle 2019-20 syyskuun ajan. Lue lisää apurahoista ja hakuohjeet Suomen Olympiakomitean sivuilta:
Aiheina tällä kertaa mm. uuden liittosihteerimme esittäytyminen, Puhtaasti paras-haaste sekä #Seurasydän-kampanja. Seuraesittelyssä Turun Jyry. Huomioittehan, että seurojen esitykset syysliittokokoukseen (myös henkilöesitykset) lähetettävä liiton toimistoon 31.8. mennessä!
Suomen Nyrkkeilyliiton päävalmentaja Jarkko Pitkänen on irtisanoutunut tehtävästään ja lopettaa 30.9.2019. Nyrkkeilyliitto aloittaa uuden henkilön rekrytointiprosessin lähiaikoina.
Aiheina tällä kertaa mm. Tähtiseuratoiminta ja johtokunnan kokouspöytäkirjojen julkisuus. Seuraesittelyssä Kiimingin Nyrkkeilykerho.
Laki lasten kanssa vapaaehtoistyötä tekevien rikostaustan selvittämisestä (148/2014) antaa tietyin edellytyksin toiminnan järjestäjälle mahdollisuuden selvittää vapaaehtoisen rikostaustan. Nyrkkeilyliitto on laatinut toimintaohjeen häirintätapausten ennaltaehkäisemiksi ja käsittelyyn. Suomen Nyrkkeilyliitto suosittelee jäsenseuroja tekemään toimintaohjeistuksen, joka koskee alaikäisten kanssa toimivien rikostaustojen selvittämistä, alaikäisten koskemattomuutta turvaaviksi toimiksi.
Liiton toimisto on suljettuna 1.-21.7.2019. Toimiston ollessa suljettuna, kiireellisissä tapauksissa voi ottaa yhteyttä päivystäviin henkilöihin.