Suomen Urheilugaalaan ja kamppailulajiliittojen yhteisessä palkintojenjakotilaisuudessa Hartwall Areenalla Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi vuoden parhaat urheilijat, vuoden tuomarin sekä vuoden valmentajan. Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsee vielä SM-kilpailuiden yhteydessä lisää nyrkkeilyn parissa ansioituneita henkilöitä. Suomen urheilugaalassa 14.1.2014 palkittuja ovat:
KOULUTUSESITTEITÄ (15.1.2014)
Tutustu kevään laajaan koulutustarjontaan!
Seuratuki on tarkoitettu urheilu- ja liikuntaseurojen perustoiminnan kehittämiseen. Seuratuen avulla vahvistetaan seuratoiminnan laatua, kehitetään ja uudistetaan perustoimintaa, sekä mahdollistetaan liikunnan harrastaminen taloudellisesti erityisesti lapsille ja nuorille. Seuratuen avulla vahvistetaan yhteisöllisyyttä ja tuetaan seurojen tekemää vapaaehtoistyötä. Seuratuen avulla halutaan edistää monimuotoisen liikunnan kansalaistoiminnan toteutumista.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimiston väki toivottaa kaikille nyrkkeilyn ystäville Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2014!
Ilmoittautuminen päättyy tammikuun lopussa!
Suomen Nyrkkeilyliiton toimiston ovet ovat kiinni 13.12 klo. 11-13 välisenä aikana. Pyydämme teitä huomoimaan tätä asioidessanne meidän kanssamme.
Somerolla 7.12.2013 isketyssä nyrkkeilyn Suomi –Ruotsi maaottelussa Suomen nuori joukkue taisteli upeasti voittoon. Kymmenettä perättäistä maaotteluvoittoa hakenut Ruotsi joutui tyytymään 6-4 tappioon. Someron kehässä käytiin ensin neljä naisten kamppailua, joiden jälkeen tilanne maaottelussa oli tasan. Suomalaisvoitot iskivät sarjan 57 kg Cecilia Nilsson ja sarjan 60 kg Mira Potkonen.
Kulttuuri- ja urheiluministeri Paavo Arhinmäki jakoi Pro Urheilu -tunnustukset ja - mitalit tiistaina 3.12 Helsingissä.