Yhteishaku peruskoulun ysiluokkalaisille ja lukion abeille pääsee pian täyteen vauhtiin. Stadin Ammattiopisto tarjoaa Urhean jäsenenä urheiluvalmennusta opiskelijoilleen ja antaa mahdollisuuden maajoukkuetason urheilijoille saada opiskelupaikka joustavan haun kautta.
Ilmoittautumislomake suljetaan maanantaina 4.2.
Puolustusvoimat julkistivat 24. tammikuuta vuoden 2012 parhaat sotilasurheilijat. Tilaisuudessa Lahden Kalevaa edustava nyrkkeilijä Ville Hukkanen palkittiin Vuoden 2012 varusmiesurheilijana.
Valtion talousarvioesityksessä on varattu vuodelle 2013 lasten ja nuorten paikalliseen harrastustoimintaan nuorisotyön momentilta 1 650 000 euroa. Elinkeino- liikenne- ja ympäristökeskukset jakavat edellä mainitut määrärahat avustuksina paikallisen harrastustoiminnan järjestäjille.
Suomen Urheilugaalaan ja kamppailulajiliittojen yhteisessä palkintojenjakotilaisuudessa Hartwall Areenalla Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi vuoden parhaat urheilijat sekä vuoden valmentajan. Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsee vielä SM-kilpailuiden yhteydessä lisää nyrkkeilyn parissa ansioituneita henkilöitä.
Käy tykkäämässä ja seuraa ilmoittelua!
Jarkko Pitkänen Mikkelistä ja Tamperelainen Askar Sarsenbayev ovat Suomen Nyrkkeilyliiton tuoreet vastuuvalmentajat. He ottavat vastuun Suomen maajoukkueen valmennuksen suunnittelusta ja toteuttamisesta.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimiston väki toivottaa kaikille nyrkkeilyn ystäville Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2013!