Suomesta Danas Pozniakin muistoturnaukseen osallistuivat A-junioreiden MM-kilpailuihin valmistautuvat -64 kg Muhammad Abdilrasoon ja -75 kg Kalle Kallioinen. Nuoret iskijät osoittivat iskukykynsä etenemällä turnauksessa puolivälierä- ja välierävaiheeseen.
Päävalmentajan tehtävänä on valmennuksen linjauksen ja liiton valmennusjärjestelmän suunnittelu, sisältäen toimenpiteet valmennuskeskuksen ja urheiluakatemioiden organisoimiseksi. Päävalmentaja johtaa, suunnittelee ja arvioi Nyrkkeilyliiton valmennusyksikön toiminnan. Hän toimii maajoukkueen valmentajatiimin esimiehenä. Tehtäviin kuuluu myös kansainvälisten suhteiden ylläpito.
Pohjoismaiden mestaruusnyrkkeilyt isketään 29.–30.3.2014 Oslossa, Norjassa. Suomesta kilpailuihin osallistuu yhdeksän nyrkkeilijän joukkue, joka koostuu viidestä naisnyrkkeilijästä ja neljästä A-juniorista.
Koulutukseen ilmoittautumiset maaliskuun loppuun mennessä!
91. miesten SM-nyrkkeilyt saatiin päätökseen Kupittaalla sunnuntai-iltana. 14.–16. maaliskuuta iskettyihin, Turun Jyryn isännöimiin SM-nyrkkeilyihin osallistui 63 nyrkkeilijää.
91. miesten SM-nyrkkeilyjen finalistit on selvillä. Semifinaalit iskettiin Turussa Kupittaan urheiluhallissa lauantai-iltana.
Miesten SM-nyrkkeilyt käynnistyvät tänään perjantaina klo 17 alkavalla ottelutilaisuudella. Ensimmäisessä tilaisuudessa isketään alkukierrokset kevytsarjasta ylöspäin aina superraskaaseen sarjaan asti. Luvassa on siis isojen miesten kehäänmarssi. 91. mestaruusnyrkkeilyihin osallistuu kuusikymmentäkolme nyrkkeilijää.
SportTV lähettää 91. nyrkkeilyn SM-finaalit suorana Turusta sunnuntaina 16.3.
Miesten SM-nyrkkeilyt isketään Turussa 14 - 16.03.2014 Kupitttaan Urheiluhallissa. Kilpailut alkavat perjantaina kello 17.00, lauantaina kello 13.00 ja 18.00 ja finaalit sunnuntaina kello 13.00. Kilpailut järjestää Turun Jyry