Ilmoittautuminen päättyy tammikuun lopussa!
Suomen Nyrkkeilyliiton toimiston ovet ovat kiinni 13.12 klo. 11-13 välisenä aikana. Pyydämme teitä huomoimaan tätä asioidessanne meidän kanssamme.
Somerolla 7.12.2013 isketyssä nyrkkeilyn Suomi –Ruotsi maaottelussa Suomen nuori joukkue taisteli upeasti voittoon. Kymmenettä perättäistä maaotteluvoittoa hakenut Ruotsi joutui tyytymään 6-4 tappioon. Someron kehässä käytiin ensin neljä naisten kamppailua, joiden jälkeen tilanne maaottelussa oli tasan. Suomalaisvoitot iskivät sarjan 57 kg Cecilia Nilsson ja sarjan 60 kg Mira Potkonen.
Kulttuuri- ja urheiluministeri Paavo Arhinmäki jakoi Pro Urheilu -tunnustukset ja - mitalit tiistaina 3.12 Helsingissä.
Perinteinen nyrkkeilyn maaottelu Ruotsia vastaan isketään tulevana lauantaina 7.12.2013 Somerolla. Ruotsi-Suomi maaotteluja on käyty aina vuodesta 1929 lähtien ja perinteikäs kamppailu kruunaa vuosittain kummankin maan nyrkkeilyvuoden.
Syysliittokokouksen asialista liitteineen on postitettu jäsenseuroille 8.11.2013. Kyseisessä kirjekuoressa on myös valtakirja. Valtakirjan löydätte myös liitteenä tämän tiedotteen lopussa.
Vastausaikaa jatkettu 24.11.2013 saakka!
Nyrkkeilyn kansainvälinen Tammer Turnaus isketään Tampereella Pyynikin palloiluhallissa 21.-24.11.2013.
Juhlamuki (31.10.2013)
Vuosi 2013 on Suomen Nyrkkeilyliitto ry:lle juhlavuosi - liitto täyttää 90 vuotta. Tätä juhlistaaksemme olemme julkistaneet juhlamukin. Tarjoamme tämän mukin ostettavaksi (12€/kpl+toimituskulut) kaikille jäsenseuroille. Muki sopii erinomaisesti lahjaksi seuraväelle ja/tai lahjaksi yhteistyökumppaneille.