Matti Koota (56 kg) ja Antti Hietala iskevät tänään Unkarissa iskettävän Bocskai-turnauksen välierissä.
Matti Koota ja Antti Hietala jatkoivat vahvoja otteitaan ja etenivät mitaliotteluihin Debrecenissä järjestettävässä turnauksessa. Jere Jokinen ja Tomi Honka hävisivät tiukat ottelunsa.
Matti Koota ja Antti Hietala ovat voittaneet avausottelunsa Unkarin Debrecenissä järjestettävässä Bocskai turnauksessa.
Kilpailuun osallistuu 106 nyrkkeilijää 22 maasta. Suomalaisten avausotteluiden vastustajat:
Hanketyöntekijä haussa!
Suomen Urheilugaalaan ja kamppailulajiliittojen yhteisessä palkintojenjakotilaisuudessa Hartwall Areenalla Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi vuoden parhaat urheilijat, vuoden tuomarin sekä vuoden valmentajan. Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsee vielä SM-kilpailuiden yhteydessä lisää nyrkkeilyn parissa ansioituneita henkilöitä. Suomen urheilugaalassa 14.1.2014 palkittuja ovat:
KOULUTUSESITTEITÄ (15.1.2014)
Tutustu kevään laajaan koulutustarjontaan!
Seuratuki on tarkoitettu urheilu- ja liikuntaseurojen perustoiminnan kehittämiseen. Seuratuen avulla vahvistetaan seuratoiminnan laatua, kehitetään ja uudistetaan perustoimintaa, sekä mahdollistetaan liikunnan harrastaminen taloudellisesti erityisesti lapsille ja nuorille. Seuratuen avulla vahvistetaan yhteisöllisyyttä ja tuetaan seurojen tekemää vapaaehtoistyötä. Seuratuen avulla halutaan edistää monimuotoisen liikunnan kansalaistoiminnan toteutumista.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimiston väki toivottaa kaikille nyrkkeilyn ystäville Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2014!