Syysliittokokouksen asialista liitteineen on postitettu jäsenseuroille 8.11.2013. Kyseisessä kirjekuoressa on myös valtakirja. Valtakirjan löydätte myös liitteenä tämän tiedotteen lopussa.
Vastausaikaa jatkettu 24.11.2013 saakka!
Nyrkkeilyn kansainvälinen Tammer Turnaus isketään Tampereella Pyynikin palloiluhallissa 21.-24.11.2013.
Juhlamuki (31.10.2013)
Vuosi 2013 on Suomen Nyrkkeilyliitto ry:lle juhlavuosi - liitto täyttää 90 vuotta. Tätä juhlistaaksemme olemme julkistaneet juhlamukin. Tarjoamme tämän mukin ostettavaksi (12€/kpl+toimituskulut) kaikille jäsenseuroille. Muki sopii erinomaisesti lahjaksi seuraväelle ja/tai lahjaksi yhteistyökumppaneille.
Suomen Nyrkkeilyliitto haluaa muistuttaa kaikkia kilpailuja järjestäviä seuroja sekä kilpailuissa toimivia ylituomareita nyrkkeilyn kilpailusääntöjen määräyksestä, jonka mukaan A-juniorit EIVÄT saa enää otella aikuisten kanssa.
Ilmoittautuminen seuraavalle 1.tason kuntonyrkkeilyohjaajan koulutukselle päättyy 1.11.2013
Ilmoittautuminen päättyy 1.11.2013
Sarjan 81 kg Ville Hukkanen kärsi tänään tappion Kazakstanin Adilbek Niazymbetoville kaikin tuomariäänin 3-0. Ville Hukkasen tappion myötä MM-kilpailut ovat suomalasten osalta ohi.
Matti Koota aloitti kisaurakkaansa MM-kilpailuissa voitokkaasti.