Irlannin päävalmentajat Pajulahdessa 15. -16.2.2014 ILMOITTAUTUMISIA OTETAAN VIELÄ VASTAAN!
Matti Koota ja Antti Hietala hävisivät välieränsä Bocskai-turnauksen välierissä.
Leiri on avoin kaikille SNL:n jäsenseurojen 11–18 -vuotiaille tyttöjunioreille, pääpaino kuitenkin kilpailevissa junioreissa. Leiri valmentajana toimii SNL:n vastuuvalmentaja Askar Sarsenbayev.
Matti Koota (56 kg) ja Antti Hietala iskevät tänään Unkarissa iskettävän Bocskai-turnauksen välierissä.
Matti Koota ja Antti Hietala jatkoivat vahvoja otteitaan ja etenivät mitaliotteluihin Debrecenissä järjestettävässä turnauksessa. Jere Jokinen ja Tomi Honka hävisivät tiukat ottelunsa.
Matti Koota ja Antti Hietala ovat voittaneet avausottelunsa Unkarin Debrecenissä järjestettävässä Bocskai turnauksessa.
Kilpailuun osallistuu 106 nyrkkeilijää 22 maasta. Suomalaisten avausotteluiden vastustajat:
Hanketyöntekijä haussa!
Suomen Urheilugaalaan ja kamppailulajiliittojen yhteisessä palkintojenjakotilaisuudessa Hartwall Areenalla Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi vuoden parhaat urheilijat, vuoden tuomarin sekä vuoden valmentajan. Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsee vielä SM-kilpailuiden yhteydessä lisää nyrkkeilyn parissa ansioituneita henkilöitä. Suomen urheilugaalassa 14.1.2014 palkittuja ovat:
KOULUTUSESITTEITÄ (15.1.2014)
Tutustu kevään laajaan koulutustarjontaan!