Kalle Kallioinen (75kg) hävisi puolivälieräottelunsa Uzbekistanin Mardonov Kozimbekia vastaan tuomariäänin 3-0.
Kalle Kallioinen voitti toisen kierroksen ottelunsa Intian (AIBA) Neel Kamal Singhiä vastaan tuomariäänin 2-1 sarjassa 75 kg. Hän kohtaa seuraavassa ottelussaan Kyproksen Ioanis Kokkinosin.
Muhammad Abdilrasoon voitti toisen kierroksen ottelussaan Botswanan Katlo Mosenken tuomariäänin 3-0 Sofiassa käytävissä A-junioreiden MM-kilpailuissa. Hän eteni näin 16 parhaan joukkoon.
Käy katsomassa video viime vuoden tapahtumassa facebookissa. Lue lisää!
Suomen Nyrkkeilyliiton hallituksen jäsenet Anna Laukkanen ja Henrik Tavio ovat suorittaneet kansainvälisen nyrkkeilyliitto AIBA:n ITO – kokeen Bulgariassa 13.huhtikuuta.
Lahden Kalevan Kalle Kallioinen avasi MM urakkaansa voitolla Puolan Damian Wygledaczista 2-1. Voitollaan Kallioinen iski paikan 32 parhaan nyrkkeilijän joukkoon.
Muhammad Abdilrasoon voitti avausottelussaan Bosnia-Hercegovinalaisen Haris Mesanovichin tuomariäänin 3-0 Sofiassa käytävissä A-junioreiden MM-kilpailuissa. Hän eteni näin 32 parhaan joukkoon.
Suomi osallistuu A-junioreiden, alle 19-vuotiaiden MM-kilpailuihin, kahden nyrkkeilijän voimin. Kilpailut käydään 11.-25.4. Sofiassa, Bulgariassa. Suomen joukkueen nyrkkeilijät ovat -64 kg Muhammad Abdilrasoon ja -75 kg Kalle Kallioinen. Valmentajana toimii Askar Sarsenbayev, jonka johdolla joukkue matkusti Sofiaan 11.4.