Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää yhteistyössä Oulun Kamppailuklubin kanssa koulutusviikonlopun Oulussa 14.-15. heinäkuuta 2018. Ohjelmassa on kilpanyrkkeilyn valmentajakoulutus ja kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssi.
Vähäisen osanottajamäärän vuoksi, Solvallaan suunniteltu puheenjohtajapäivät on siirretty syksyyn myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.
Juhannuksen jälkeisellä viikolla Nyrkkeilyliiton perinteisen Kisiksen nuorten nyrkkeilyleirin yhteydessä järjestetään kokonainen koulutusviikko. Urheiluopisto Kisakeskus sijaitsee Länsi-Uudellamaalla, Raaseporin kaupungissa, Pohjan alueella.
Suomen Nyrkkeilyliitto on tehnyt jäsenseuroilleen ohjeistuksen, jolla tapahtumiin ilmoittautuminen ja lisenssien ostaminen nipussa pitäisi onnistua näppärästi Suomisportissa.
Toiminnanjohtaja Marko Laine viikot 27-29 Toimistosihteeri Miika Forsström viikot 31-33 Päävalmentaja Jarkko Pitkänen viikot 27-30 NOV Esa Hukkanen viikot 22-23, 24.-31.7.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää kesän ja alkusyksyn 2018 aikana koulutuksia kokeneille ja uusille kilpanyrkkeilyvalmentajille, kuntonyrkkeilyohjaajille, ja junioriohjaajillle, sekä uusille tuomareille. Koulutuksia pidetään Oulussa, Espoossa, Raaseporissa, Porvoossa, Kokkolassa ja Tuusulassa.
EU:n uusi tietosuoja-asetus, jonka tavoitteena on lisätä henkilötietojen käsittelyn avoimutta ja läpinäkyvyyttä. Sillä halutaan vahvistaa rekisteröityjen oikeuksia valvoa henkilötietojensa käsittelyä. Elämme nyt toukokuussa 2018 loppuvaa siirtymäkautta. Asetusta aletaan soveltaa 25.5.2018 alkaen. Asetus on suoraan sovellettavaa lainsäädäntöä! Tietosuoja ohje seuroille / esimerkkiseloste käsittelytoimista:
Kesäkuun 1.-3. päivinä pidetään nyrkkeilyn koulutusleiri Solvallan Urheiluopistolla. Nyrkkeilijöille ja valmentajille suunniteltu leiri sisältää sekä käytännönharjoitteita että luentoja. Koulutusleiri tarjoaa tietoa ja käytäntöä nyrkkeilyn voimaharjoittelusta, sykeseurannasta harjoittelun ja sen suunnittelun osana ja lajiharjoittelun jaksottamisesta.
Kuten aiemmin on ilmoitettu niin Tuusulassa pidetään koulutusta kuntonyrkkeilyohjaajille ja junioriohjaajille 12.-13. toukokuuta. Kouluttajina toimivat Esa Hukkanen ja Sanna Laine.
Ohessa seuratiedote, jonka nimeksi valittiin Finbox. Tulostathan tämän tiedotteen myös muiden seuranne jäsenten nähtäväksi!