Suomen ja Ruotsi joukkueet kohtaavat 1. joulukuuta Gävlessä pidettävässä aikuisten maaottelussa, jossa käydään kolme naisten ja seitsemän miesten ottelua.
Nyrkkeilyn naisten maailmanmestaruuskilpailut ovat alkaneet Intian Delhissä punnituksilla, lääkärintarkastuksilla ja arvonnalla. Suomen edustajat, viime MM-kilpailujen pronssimitalistit Mira Potkonen ja Elina Gustafsson saivat aiempien meriittiensä perusteella vapaa-arvan toiselle kierrokselle.
Ohessa Suomen Nyrkkeilyliiton vuoden 2018 kolmas tulostiedote. Tiedotteen on koonut Timo Rannikko.
Opetus- ja kulttuuriministeriön jakama seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki) on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen liikunta- ja urheiluseuratoiminnassa.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään sunnuntaina 25.11.2018 klo 11.00 alkaen Helsingissä. Paikkana Sokos hotelli Presidentti (Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100, Helsinki). Valtakirjojen tarkistus alkaa klo. 10.00. Pyydämme huomioimaan, että valtakirjantarkastuksen päätyttyä niitä ei enää oteta vastaan.
Suomen Nyrkkeilyliitolla on loppuvuodelle 2018 neljä koulutusta. Myös vuoden 2019 koulutuskalenteri alkaa hahmottumaan.
Alkusyksyn aikana toteutetun kamppailulajiliittojen yhteisen yhdenvertaisuuskyselyn tulokset on julkaistu. Kyselyyn tuli yli viidennes enemmän vastauksia kuin pari vuotta aiemmin toteutettuun vastaavaan kyselyyn.
Kansainvälinen nyrkkeilyliitto AIBA järjestää marraskuussa naisten MM-kilpailujen yhteydessä ITO-, Ringside Doctor ja Cut-man koulutukset. Suomen Nyrkkeilyliitto hakee koulutuksiin osallistujia.
Otteluharjoitusleiri pidetään 13.-14. lokakuuta Helsingin Tarmon Nyrkkeilysalilla. Leirille on kutsuttu Suomen Tammer Turnaus-joukkue ja mukaan toovotaan kaikki halukkaat nyrkkeilijät, jotka uskovat kykenevänsä harjoittelemaan Tammer-joukkueen nyrkkeilijöiden kanssa.
Jyväskylän yliopiston tutkimuksessa toivotaan (kilpa)urheilijoiden ja harrasteliikkujien vastaavan nimettömänä kyselyyn.