Harjoituksiin saa osallistua kerralla korkeintaan 50 henkeä turvaetäisyys huomioiden. Mitä pienempänä harjoitusryhmät pidetään, sitä parempi. Ohjeistus voi muuttua lyhyelläkin varoitusajalla. Seuraa liiton ja viranomaisten viestintää. Toimitaan vastuullisesti ja pidetään tauti kurissa. Tämä on liiton suositus. Vastuu harjoitustoiminnasta on seuralla.
Hae vuoden 2020 seurapalkintoja – urheiluseuroja palkitaan tänä vuonna kolmessa kategoriassa! Avaa juttu nähdäksesi koko uutinen
Suomen Nyrkkeilyliiton ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 10.10.2020 klo 10:00 alkaen Sporttitalossa (Valimotie 10, 00380 Helsinki), 5. kerroksen Sinisessä aulassa. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 9:30.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous järjestetään 22.11.2020 Helsingissä. Asialista, materiaalit sekä tarkemmat tiedot paikasta ja ajasta julkaistaan myöhemmin.
SNL järjestää II-tason tuomarikoulutuksen Helsingissä lokakuussa.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää syksyllä paljon pyydetyn 1. tason kouluttajakoulutuksen 23-25.10 Varalassa sekä 6-8.11.2020 Solvallassa
Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry on julkaissut tutkimuksen, jonka tarkoitus oli selvittää, ovatko urheilijat kokeneet tai havainneet seksuaalista tai sukupuoleen perustuvaa häirintää viimeisen viiden vuoden aikana urheilutoiminnassa. Nyrkkeilyliitto osallistui tutkimukseen yhtenä 48 lajiliitosta.
Liiton johtokunta päivitti suositusta kilpailutoimintaan. Tuomareiden suojavarusteiden hankinta on siirretty kilpailun järjestäjän vastuulle. Ohje kokonaisuudessaan oheisessa liitetiedostossa.
Nyrkkeilytuomarina ja seura-aktiivina Turun Jyryssä toiminut Henna Kiili on menehtynyt pitkäaikaisen sairauden jälkeen. Nyrkkeilyliitto ottaa osaa läheisten suruun.