Haemme Suomen Nyrkkeilyliiton valiokuntiin jäseniä vuodelle 2021. Valiokunnat työskentelevät itsenäisesti oman tehtävänkuvansa ja tavoitteidensa mukaisesti. Valiokunnat tekevät tehtävänkuvaansa kuuluvissa asioissa esityksiä hallitukselle. Pyydämme valiokuntatoiminnasta kiinnostuneita lähettämään vapaamuotoisen hakemuksen 10.1.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen info@finbox.fi, aihekenttään otsikoksi ”Valiokuntahaku”.
Kamppailulajien yhteisen yhdenvertaisuussuunnitelman mukainen yhdenvertaisuuskyselyn tulokset ovat valmistuneet. Kiitos kaikille vastanneille! Nyrkkeilyssä yhdenvertaisuus toteutuu hienosti, mutta työtä on edelleen tehtävä.
Vuoden 2021 lisenssit ja vakuutukset on nyt myynnissä Suomisport palvelussa. Osta omasi jo tänään!
AIBA:n kongressissa 12.-13.12.2020 lajiliiton uudeksi presidentiksi valittiin venäläinen Umar Kremlev. Kongressissa hyväksyttiin myös AIBA:lle uudet säännöt.
Toimintasuunnitelman mukaisesti liitto järjesti marraskuussa viestintäkyselyn. Sähköinen kysely lähetettiin kaikille lisenssinhaltijoille. Vastauksia tuli 294 kpl, suuret kiitokset kaikille vastanneille. Nyrkkeilyliiton viestintä sai yleisarvosanaksi 4,31 (asteikko 1 – 6).
Kamppailulajien yhteiset ohjeet seuraharjoitteluun 10.12.2020 alkaen Tämä on liiton suositus. Vastuu harjoitustoiminnasta on seuralla. Noudata oman sairaanhoitopiirisi ja kuntasi ohjeita ja suosituksia. Toimitaan vastuullisesti ja pidetään tauti kurissa. huomioittehan, että ryhmäkokosuosituksesta on luovuttu koska alueittain annetaan omia ohjeita ja määräyksiä. Muistutamme että jokaisen tulee seurata alueviranomaisten ja kuntien tiedotusta.
Koulutus järjestetään yhteistyössä Varalan Urheiluopiston sekä Suomen Taekwondoliiton, Suomen ITF Taekwon-Do:n, Nyrkkeilyliiton, Muaythailiiton, Potkunyrkkeilyliiton ja Karateliiton kanssa.
Olympiakomitean huippu-urheiluyksikkö on saanut valmiiksi kesälajien tukien jakoprosessin, jossa lajeille jaettiin kaikkiaan lähes neljä miljoonaa euroa tehostamistukia.
Aiba palkitsi vuoden 2020 parhaat. Palkinnot jaettiin SM-kisojen yhteydessä Rovaniemellä kuluneen viikonlopun aikana.
Onnittelut kaikille mitalisteille.