”Suomalainen Energiaosuuskunta, SEO, haluaa auttaa suomalaisia urheilijoita kohti tavoitteitaan. ENERGIAA-tiimiin valitaan eri urheilulajien lahjakkuuksia ympäri Suomen. Kaikki ENERGIAA-urheilijat jakavat SEO:n arvomaailman ja ovat valmiita tekemään kaikkensa menestyksensä eteen. Pieni ja pippurinen Suomi haluaa edelleen menestyä kansainvälisesti urheilukentillä. Se vaatii yrittäjähenkeä, paikallista voimaa ja kykyä uusiutua muuttuvan maailman vaatimusten mukaisesti. Sitä samaa tekee myös SEO – kotimainen, paikallinen, yrittäjävetoinen, uusiutuva.”
Euroopan Nyrkkeilyliitto (EUBC) palkitsi Suomen Maarit Teurosen vuoden 2018 parhaana naisvalmentajana tänään 20.1.2019 pidetyssä palkintoseremoniassaan. Suomen naisnyrkkeilijöiden olympiavalmentajan Maarit Teurosen suojatit Mira Potkonen ja Elina Gustafsson voittivat vuonna 2018 sarjojensa Euroopan mestaruudet.
Haemme Suomen Nyrkkeilyliiton valiokuntiin jäseniä vuosille 2019-2020. Valiokunnat työskentelevät itsenäisesti oman tehtävänkuvansa ja tavoitteidensa mukaisesti. Valiokunnat tekevät tehtävänkuvaansa kuuluvissa asioissa esityksiä liittojohtokunnalle. Katso tarkemmat tiedot liitetiedostosta.
Kuluvan vuoden maaliskuussa käydään kaksi tärkeää kansainvälistä turnausta Suomessa, GeeBee turnaus sekä Pohjoismaiden mestaruuskilpailut. Tavoitteena on, että suomalaiset nyrkkeilijät pääsevät kilpailuihin hyvin valmistautuneena, joten SNL järjestää kansainvälisen leirin U19 tytöille ja pojille sekä U22 naisille ja miehille.
Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on nimennyt vuoden 2019 tukiurheilijat.
Ohessa Suomen Nyrkkeilyliiton vuoden 2019 kilpailukalenteri. Aikuisten Suomen mestaruuskilpailujen lopputurnaus (välierät ja loppuottelut) ovat siirtyneet pidettäväksi 11.-12. toukokuuta merkittävän näkyvyyssopimuksen vuoksi.
Nyrkkeilykalenteri 2019 toimitetaan niille Suomen Nyrkkeilyliiton jäsenseurojen puheenjohtajille, jotka jotka pyytävät nyrkkeilykalenteria 15. tammikuuta 2019 mennessä. Lisäksi seurat voivat tilata kalentereja 18 euron kappalehintaan.
The Finnish Boxing Federation announces vacancy for the post of Olympic youth coach. The fixed-term employment relationship will start at the latest on 1 March 2019 or as agreed. The work will mainly take place in the Finnish Capital Region. The employment relationship will last until 31 December 2020.
Suomen Nyrkkeilyliitto hakee nuorten olympiavalmentajaa määräaikaiseen työsuhteeseen, joka alkaa viimeistään 1.3.2019 tai sopimuksen mukaan. Valmentaja työskentelee pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla. Työsuhteen kesto on 31.12.2020 saakka.
Suomen Nyrkkeilyliiton vuoden 2019 lisenssit ja vakuutukset ovat jo hankittavissa Suomisportissa. Ne ovat voimassa 1.1.-31.12.0219.