Suomen naisnyrkkeilijät iskevät kaksipäiväisessä maaottelussa Irlannissa 17.-18. huhtikuuta. Ensimmäisessä otteluillassa käytiin kahdeksan ottelua noin viiden tuhannen asukkaan kaupungissa Edenderryssä. Edellisen kerran Suomen naiset ovat iskeneet maaottelussa vuonna 2000 Kanadassa, joten Irlannissa on tarjolla harvinaista herkkua suomalaisiskijöille.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettuna perjantaina 10.4.2015
Suomalaisnyrkkeilijät saavuttivat hienosti kymmenen sarjavoittoa Pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa Tampereella 28.-29. maaliskuuta 2015. Suomi oli kymmenellä sarjavoitolla kilpailujen paras maa, Sarjavoittoja saavutettiin A-junioreiden tytöissä ja pojissa, naisissa ja miehissä.
Porvoon Nyrkkeilyseura järjestää yhteistyössä muiden kaupungin kamppailulajiseurojen kanssa Kamppailija ei kiusaa –tapahtuman lauantaina 18. huhtikuuta Porvoon Urheiluhallissa.
Nyrkkeily on ensimmäistä kertaa mukana Suurella Budoleirillä, joka järjestetään Varalan Urheiluopistolla Tampereella 7.-9. kesäkuuta 2015. Nyt nyrkkeilyseuroilla on mahdollisuus tarjota 8-14 vuotiaille junioreille unohtumaton kokemus kamppailu-urheilun parissa!
Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunnan jäsen ja tuomarivaliokunnan puheenjohtaja Henrik Tavio on ehdolla European Boxing Confederation (EUBC) johtokuntaan. EUBC on kansainvälisen nyrkkeilyliiton International Boxing Associationin (AIBA) Euroopan asioita hoitava järjestö.
Suomalaiset A- ja B-juniorit menestyivät hyvin Tallinnassa 20.-21. maaliskuuta pidetyssä Olympic Gloves -turnauksessa, johon osallistui nyrkkeilijöitä kuudesta maasta. Sarjavoittoihin suomalaisista iskivät Mohammedhossein Mirzaei Werzaneh, Argjend Dushaku, Krenar Aliu, Khamzat Yakhiev, Miika Hartman ja Santeri Laine.
Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettuna perjantait 19. ja 27. maaliskuuta 2015.
Aika: Lauantai 25.04.2015 klo. 10:30 Paikka: Valo talo, Radiokatu 20, 00240 Helsinki Ohjelma: 10:00 Valtakirjojen tarkistus alkaa 10:30 Kevätliittokokous alkaa
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää huhtikuussa I-tason valmentajakoulutuksen ja Kuntonyrkkeilyn I-tason ohjaajakoulutukset.