Suomen Nyrkkeilyliitto r.y:n sääntöjenmääräinen syysliittokokous pidetään 22.11.2015 Tampereella. Syysliittokokouksessa valitaan jäsenseurojen liittoon esittämistä ehdokkaista puheenjohtaja erovuoroisen tilalle kaudeksi 2016-2018, varapuheenjohtaja erovuoroisen tilalle kaudeksi 2016-2017 ja kolme liittojohtokunnan jäsentä erovuoroisten tilalle kaudeksi 2016-2017.
Diplomikurssi on avoin kaikille perus- ja täydennyskurssin suorittaneille kuntonyrkkeilyohjaajille. Se järjestetään Pajulahden Urheiluopistolla Nastolassa 28.-29. marraskuuta 2015.
Suomen ja Ruotsin nyrkkeilymaajoukkueet kohtaavat 19. joulukuuta kello 14.00 alkaen Helsingin Urheilutalolla.
II-Iluokan tuomarikoulutus uusille tuomareille järjestetään Tampereen Nääshallissa 9.-10. lokakuuta 2015.
Kamppailulajien yhteinen Kamppailija ei kiusaa -kampanja on edennyt siihen pisteeseen, että projektityöntekijä Tuomas Vaskisalmi lähtee kiertueelle maakuntiin syys-lokakuussa. Ensimmäiset kaupungit ovat Turku, Pori ja Tampere.
Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu ry järjestää loka-marraskuussa erittäin hyödyllisiä koulutuksia Helsingissä. Koulutukset ovat vain korkeintaan päivän mittaisia, joten kiireisilläkin ihmisillä on mahdollisuus osallistua koulutuksiin.
Kamppailulajien ohjaajille ja liittotoimijoille järjestetään avoin Kamppailija ei kiusaa -seminaari sunnuntaina 4. lokakuuta kello 10-15 Valo-talolla.
Kamppailulajien yhteinen II-tason valmentajakoulutus alkaa lokakuussa 2015. Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 1. lokakuuta 2015.
Suomen raskaansarjan (91 kg) maajoukkuenyrkkeilijä Tomi Honka, 24, tavoittelee tosissaan paikkaa ensi kesän Rio De Janeiron olympialaisiin. Honka vietti viimeiset kaksi viikkoa tulevassa olympiakaupungissa harjoitusleirillä Ruotsin maajoukkueen mukana.
Aika: Sunnuntai 22.11.2015 klo. 10.00 Paikkakunta: Tampere Ohjelma: 09.30 Valtakirjojen tarkistus alkaa - kahvia 10.00 Syysliittokokous alkaa