Arslan Khataev ja Muhammad Abdilrasoonin puolivälieräottelut A-junioreiden EM-kilpailuissa ovat tänään nähtävissä ilmaiseksi EUBC:n Youtube-kanavalta.
Suomen Muhammad Abdilrasoon, 18, raivasi tiensä A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailujen 69-kiloisten puolivälierävaiheeseen kukistamalla Englannin Carl Failin hajaäänituomiolla Puolan Kolobrzegissa.
Suomen Arslan Khataev, 17, kukisti Saksan Saksan Heiuar Bakon nyrkkeilyn A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailujen toisella kierroksella Puolan Kolobrzegissa. Porvoolainen on nyt yhden otteluvoiton päässä EM-mitalista.
Nyrkkeilyn A-junioreiden (17-18 vuotiaat) Euroopan mestaruuskilpailut Puolan Kolobrzegissa alkoivat suomalaisittain voitokkaasti. Tamperelainen Muhammad Abdilrasoon kukisti 69-kiloisten ensimmäisellä kierroksella Itävallan Marcel Montana Rumplerin tuomarien yksimielisellä päätöksellä 3-0.
A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailut ovat käynnistyneet Puolan Kolobrzegissa. Kilpailuihin osallistuu 230 nyrkkeilijää 37 maasta. Suomesta mukana on kuusihenkinen joukkue.
Suomen Nyrkkeilyliitto r.y:n sääntömääräinen syysliittokokous pidettiin 22.11.2015 Tampereella. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräisten asioiden lisäksi liiton uusia toimintasääntöjä. Uudet toimintasäännöt hyväksyttiin yksimielisesti. Kokouksessa käsiteltiin myös kamppailulajien yhteistä yhdenvertaisuussuunnitelmaa.
36. kansainvälinen Tammer Turnaus on käynnistynyt Pyynikin palloiluhallissa Tampereella. Perjantaina 20. marraskuuta kehään nousee kuusi suomalaisnyrkkeilijää.
Seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki) on tarkoitettu urheilu- ja liikuntaseurojen toiminnan kehittämiseen. Seuratuen avulla toteutetaan erityisesti lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksien tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta sekä edistetään matalan kynnyksen seuratoiminnan kehittämistä.
Nyrkkeilijä Mira Potkosen, 34, valmistautuminen Rion olympiakarsintoihin koki kolauksen, kun polvesta napsahti eturistiside poikki ottelussa Saksassa.
Diplomikurssi on avoin kaikille perus- ja täydennyskurssin suorittaneille kuntonyrkkeilyohjaajille. Se järjestetään Pajulahden Urheiluopistolla Nastolassa 28.-29. marraskuuta 2015.