Suomen Nyrkkeilyliiton kevätliittokokous järjestetään 16.4.2016 Tampereella. Koska noudatamme uusia toimintasääntöjä pyydämme seuroja huomioimaan seuraavaa;
Suuren suosion saavuttanut Junioriohjaajaseminaari järjestetään tanä vuonna Lahdessa 23. tammikuuta 2016. Vuonna 2016 seminaarissa kokoonnutaan jälleen käytännön äärelle ja täytetään ohjaajan omaa työkalupakkia. Päivän aikana keskitytään kaikille avoimeen seuratoimintaan.
Folkhälsan Utbildning Ab:n Solvallan urheiluopisto ja Suomen Nyrkkeilyliitto ry. ovat tehneet viisivuotisen yhteistyösopimuksen, jolla Solvallasta tulee Nyrkkeilyliiton virallinen valmennuskeskus. Nyrkkeilyliitto tulee järjestämään oman ja nyrkkeilymaajoukkueen leiri- ja koulutustoiminnan ensisijaisesti Solvallassa. Sopimukseen kuuluu myös valmennusyhteistyö.
Suomen Nyrkkeilyliitto on palkinnut vuoden 2015 parhaat Urheilugaalassa Hartwall Areenalla.
Tyttöjen ja naisten AIBA:n kalenteriturnaus 5 th. Nations Cup on käynnissä Serbian Rumassa. Turnaukseen osallistuu 195 nyrkkeilijää 27 maasta. Suomen joukkueeseen kuuluu seitsemän nyrkkeilijää.
Tyttöjen ja naisten AIBA:n kalenteriturnaus 5 th. Nations Cup isketään 7.-13.1 tammikuuta Serbian Rumassa. Turnaukseen osallistuu 195 nyrkkeilijää 27 maasta. Suomen joukkueeseen kuuluu seitsemän nyrkkeilijää.
Joulukuun 19. päivänä isketyn Suomi-Ruotsi-nyrkkeilymaaottelun kaikki ottelut ovat katsottavissa Suomen Nyrkkeilyliiton Youtube-kanavalta. VeikkausTV näytti tasatulokseen 5-5 päättyneen maaottelun suorana lähetyksenä.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimiston väki alkaa hiljentymään joulun viettoon. Toimisto on suljettuna 23. joulukuuta alkaen ja palvelee jälleen 4. tammikuuta.
Tunnelmallinen Suomi-Ruotsi-nyrkkeilymaaottelu päättyi tasatulokseen 5-5. Maaottelun paras naisnyrkkeilijä Helena Envall ja paras miesnyrkkeilijä Ilari Kujala.
Suomen ja Ruotsin nyrkkeilymaajoukkueet kohtaavat tulevana lauantaina 19. joulukuuta kello 14.00 alkaen Helsingin Urheilutalolla. VeikkausTV näyttää tapahtuman ilmaiseksi suorana lähetyksenä.