Naisten Euroopan mestaruuskilpailut 2016 ovat käynnissä Bulgarian Sofiassa. Suomea kilpailuissa edustaa neljä nyrkkeilijää. EM-kilpailujen loppuottelut isketään 23. marraskuuta.
Suomen seitsemän nyrkkeilijän joukkue on valmiina hakemaan menestystä Pietarissa 17.-26. marraskuuta 2016 iskettävissä A-junioreiden maailmanmestaruuskilpailuissa. Ensimmäinen punnitus, lääkärintarkastus ja arvonta ovat suoritettu.
Suomen Nyrkkeilyliiton varapuheenjohtaja ja tuomarivaliokunnan puheenjohtaja Henrik Tavio on suorittanut AIBA:n kilpailujen valvojan kurssin (AIBA Supervisor Certification Course) hyväksytysti Kazakstanin Almatyssa 28.-30. lokakuuta 2016.
Nyrkkeilyn naisten 10. Euroopan mestaruuskilpailut käynnistyvät tänään Bulgarian Sofiassa. Suomen neljästä nyrkkeilijästä yksikään ei ole kehässä avauspäivänä.
Suomen neljän naisen nyrkkeilymaajoukkue lähtee hyvistä asetelmista maanantaina käynnistyviin EM-kilpailuihin. Naisten EM-kisat nyrkkeillään Bulgarian Sofiassa 14.-24.11. järjestyksesään 10:nnen kerran.
Opetus- ja kulttuuriministeriön seuratoiminnan kehittämistuen haku on käynnistynyt. Hakuaika on 11.11.-16.12.2016.
Suomen seitsemän nyrkkeilijän joukkue Pietarissa 17.-26. marraskuuta 2016 pidettävissä A-junioreiden maailmanmestaruuskilpailuissa hakee joukkueena onnistumista ja sitä kautta mitalia muistoksia kotiin.
Suomen Nyrkkeilyliito ry:n 19.11.2016 pidettävän syysliittokokouksen ehdokasasettelu on seuraava.
Kaksipäiväinen I-tason tuomarikoulutus nykyisille II-tason tuomareille ja I-tason tuomarikortin uusioille. Koulutus ja koe pidetään Nääsnyrkkeilyjen yhteydessä 13.- 14. tammikuuta 2017 Tampereen Nääshallissa.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry on 125 suomalaisen nyrkkeilyseuran keskusjärjestö ja lajin edustaja kansainvälisessä nyrkkeilyliitossa. Nyrkkeilyseurat liikuttavat vuosittain noin 20 000 lajin harrastajaa. Suomen Nyrkkeilyliitto on 2010-luvulla uuteen menestykseen noussut monipuolisia urheiluelämyksiä tarjoava lajiliitto, joka tuottaa menestyksekkään kansalaistoiminnan lisäksi menestyviä urheilijoita aina olympiatasolle asti.