Kansainvälisen Olympiakomitean, IOC:n johtoryhmä on antanut päätösesityksen nyrkkeilyn säilyttämiseksi olympialajina Tokion kisoissa ensi vuonna. AIBA:n tunnustaminen esitetään keskeytettäväksi.
Nyrkkeilyn Euroopan mestari Mira Potkonen on iskenyt sarjan 60 kiloa turnausvoiton Espanjan Castellon de le Planassa käytävässä Boxam-turnauksessa. Tampereen Voimailuseuran nyrkkeilijä otti jo kevään toisen turnausvoittonsa SM- ja PM -tittelien lisäksi. Kesäkuun Euroopan Kilpailuihin valmistautuva Potkonen on hyvässä iskussa tässä kohtaa kautta.
Suomen Nyrkkeilyliiton valmennusvaliokunta on nimennyt joukkueet B- ja A-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailuihin 2019.
Nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailujen välierät ja loppuottelut iskettiin 11.-12.5. Töölön Kisahallissa.
Nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailujen 2019 välierät isketään lauantaina 11.5. ja finaalit sunnuntaina 12.5. Molempina päivinä ottelutilaisuudet alkavat Töölön Kisahallissa kello 13.00 ja 17.30.
Suomen Nyrkkeilyliitto hakee liittosihteeriä vakituiseen työsuhteeseen, joka alkaa 17.6.2019 tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja antaa Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtaja Marko Laine, p. 040 550 8996 tai marko.laine@finbox.fi. Lähetä hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 24.5.2019 mennessä sähköpostiosoitteeseen info@finbox.fi otsikolla ”Liittosihteeri”.
Nyrkkeilyliiton toimistoshteeri- ja koulutusorganisaattori Miika Forsstöm pitää talvilomansa 3.-9.6.2019.
Puheenjohtaja Henrik Tavio sekä varapuheenjohtajat Kirsi Korpaeus ja Anna Laukkanen on nimitetty EUBC:n komissioiden jäseniksi kaudelle 2019 - 2022. Tavio tulee toimimaan tuomarikomission, Korpaeus naiskomission ja Laukkanen kilpailukomission jäsenenä.
Valmentaja Kari Korhonen, Lahden Kaleva, vastaanotti Pirkka-Turnauksen yhteydessä Urheilun Tuki -rahaston 2 000 euron tunnustuspalkinnon
Suomen Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikkö on nimennyt Suomen joukkueen ensi kesän Euroopan kisoihin. Euroopan kisat järjestetään Minskissä Valko-Venäjällä 21.-30.6.2019. Minskissä kilpaillaan 23 lajissa ja kisoihin odotetaan noin 4000 urheilijaa 50 Euroopan maasta.