Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään Helsingissä sunnuntai 11.4.2021 kello 11.00. Kokouspaikka: Sporttitalo, Sininen aula, 5. krs. (Valimotie 10, 00380 Helsinki). KOKOUKSEEN ON MYÖS ETÄOSALLISTUMISMAHDOLLISUUS. Osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista.
Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan webinaariin, missä kerrotaan Tähtiseuratoiminnasta. Webinaari on suunnattu seuroille, jotka eivät ole vielä Tähtiseuroja. Tähtiseurat ovat urheiluseuroja, jotka ovat saaneet Tähtiseuratunnuksen käyttöönsä laadukkaasta seuratoiminnasta. Suomen Nyrkkeilyliito seurat voivat hakea tunnustusta lasten tai aikuisten toiminnasta. Tunnustuksen myötä seuran imago kasvaa. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se, että toimintaa koko ajan kehitetään erilaisten työkalujen kautta. Lisäksi seurat pääsevät mukaan verkostoon, jossa saa tukea ja apua asiantuntijoilta ja muilta seuroilta.
Tämä on liiton suositus. Vastuu harjoitustoiminnasta on seuralla. Noudata oman sairaanhoitopiirisi ja kuntasi ohjeita ja suosituksia. Toimitaan vastuullisesti ja pidetään tauti kurissa.
Nyrkkeilyliiton hallitus on kokoontunut tiistaina 9.3
Voitto maailmanlistan ykköselle Brasilian Beatriz Ferreiralle. Tutustu turnauksen tilastoihin
Sekä nuorten että yleisen sarjan TUL:n turnaukset on tältä keväältä peruttu.
Päivitämme tuloksia ottelutilaisuuksien jälkeen.
Kansainvälinen 72. Strandja-turnaus käydään Sofiassa Bulgariassa.
Lia Pukkila kukisti finaalimatsissa Intian Lucky Ranan 5-0
Adriatic Pearl -turnauksessa mukana seitsemän nyrkkeilijää. Tulokset päivittyvät ottelupäivien jälkeen.