Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry järjestää seuratoimintaseminaarin Turussa 16. syyskuuta 2017. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille seuroille ja seurojen toimijoille,jotka ovat kiinnostuneita seuran johtamisesta ja suunnitelmallisesta seuratoiminnasta.
Suomen A-juniorit aloittavat valmistautumisen kohti lokakuussa käytäviä EM-kilpailuita. Ensimmäisenä valmistavana kilpailuna toimii perinteinen Saksassa järjestettävä Brandenburg Cup. Suomi osallistuu turnaukseen kolmen nyrkkeilijän joukkueella.
Naisten kauden pääkilpailut Euroopan Unionin mestaruuskilpailut isketään Italian Casciassa 5.-12. elokuuta. Suomesta kilpailuihin osallistuu neljän nyrkkeilijän joukkue.
EUBC:n presidentti Franco Falcinelli esittää oheisessa kirjeessään surunvalittelunsa Tauno Salmisen poismenon johdosta.
Suomen Nyrkkeilyliiton ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 2.9.2017 klo. 15.00 - 15.45 Radisson Blu Seaside Hotel Dynamo 1 kokoustilassa.
Suomen Nyrkkeilyliiton kunniapuheenjohtaja, liikuntaneuvos Tauno Salminen menehtyi keuhkokuumeeseen perjantaina 21.7.2017 Tampereella 79 vuoden iässä. Tauno Salminen oli pitkän linjan nyrkkeilymies, jonka ansiosta suomalainen nyrkkeily koki monia uudistuksia vuosikymmenten aikana. Hän toimi Suomen Nyrkkeilyliiton puheenjohtajana vuosina 1980–1985 ja 1994–2006. Kaiken kaikkiaan uraa liiton johtokunnassa kertyi 36 vuotta, kunnes hänet kutsuttiin liiton kunniapuheenjohtajaksi vuonna 2007
Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettu kaksi viikkoa elokuussa 10-21.7. Liiton päävalmentaja ja toimistosihteeri on lomalla 10-28.7.
Olympiatyylin nyrkkeilijät voivat osallistua ammattinyrkkeilijöiden kanssa yhteiseen kilpailutapahtumaan seuraavien ehtojen täyttyessä.
Mikkelin Nyrkkeilijöiden Vilma Viitanen iski sunnuntaina Sofiassa alle 17 vuotiaiden Euroopan mestaruusnyrkkeilyissä hopealle. Suomalainen kohtasi sarjan 57 kiloa loppuottelussa hallitsevan Euroopan mestarin, Slovakian Jessica Triebelovan.
Mikkelin Nyrkkeilijöiden Vilma Viitanen iski torstaina mitaleille alle 17-vuotiaiden Euroopan mestaruuskilpailuissa Bulgariassa. Sofiassa 3.-9. heinäkuuta käytävissä nyrkkeilyn EM-kilpailuissa Viitanen on Suomen ainoa edustaja.