Kaksipäiväinen I-tason tuomarikoulutus nykyisille II-tason tuomareille ja I-tason tuomarikortin uusioille. Koulutus ja koe pidetään Nääsnyrkkeilyjen yhteydessä 13.- 14. tammikuuta 2017 Tampereen Nääshallissa.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry on 125 suomalaisen nyrkkeilyseuran keskusjärjestö ja lajin edustaja kansainvälisessä nyrkkeilyliitossa. Nyrkkeilyseurat liikuttavat vuosittain noin 20 000 lajin harrastajaa. Suomen Nyrkkeilyliitto on 2010-luvulla uuteen menestykseen noussut monipuolisia urheiluelämyksiä tarjoava lajiliitto, joka tuottaa menestyksekkään kansalaistoiminnan lisäksi menestyviä urheilijoita aina olympiatasolle asti.
Suomen Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtaja Tobias Karlsson on irtisanoutunut tehtävästään. Karlsson aloitti Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtajana syyskuussa 2012.
Turnaus käytiin 26-29. lokakuuta 2016 Saksan Stralsundissa.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää 7.-8. tammikuuta 2017 kaksipäiväisen kuntonyrkkeilytapahtuman Solvallan Urheiluopistolla Espoon Nuuksiossa. Kurssi on suunnattu kuntonyrkkeilyn harrastajille ja kuntonyrkkeilyohjaajille.
Marraskuuksi kaavailtu Kuntonyrkkeilyohjaajien Diplomikurssi 2016 on siirtynyt pidettäväksi 10.-11. joulukuuta Solvallan Urheiluopistolla Espoon Nuuksiossa.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen syysliittokokous pidetään 19.11.2016 pääkaupunkiseudulla. Tarkka aika ja paikka ilmoitetaan lähipäivinä.
Suomesta on nimetty neljä nyrkkeilijää 14.-24. marraskuuta Bulgarian Sofiassa pidettäviin naisten Euroopan mestaruuskilpailuihin 2016.
37. nyrkkeilyn Tammer Turnaus käynnistyy tulevana perjantaina 21. tammikuuta Pyynikin Palloiluhallilla Tampereella. Alkuottelut isketään perjantaina kello 13.00 ja 18.00 alkaen, välierät lauantaina kello 12.00 ja 17.00 alkavissa ottelutilaisuuksissa ja loppuottelut sunnuntaina kello 14.00 alkaen.
Suomen Nyrkkeilyliito tarjoaa loppuvuodesta 2016 koulutusta kilpanyrkkeilyvalmentajille Espoossa ja Kokkolassa, kokeille kuntonyrkkeilyohjaajille Espoossa, uusille kuntonyrkkeilyohjaajille Tuusulassa, juniorivalmentajille Tampereella ja myös tuomarikoulutusta.