Toimistosihteeri on lomalla 15.3. asti.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää kaksi koulutustilaisuutta käsien sitomisesta ja teippaamisesta. Kansainvälinen nyrkkeilyliitto AIBA edellyttää miesten arvokilpailuissa käsien sitomista ja teippaamista ammattilaistyyliin.
Sivuilta saa tietoa valmennuskeskuksen toiminnasta ja pystyy seuraamaan suomalaisten lahjakkuuksien matkaa huipulle.
Kilpailut käydään Ruskeasuon nyrkkeilysalissa Helsingissä. Yleisölle on tilaisuuksiin vapaa pääsy.
Ohessa Suomen Nyrkkeilyliiton seuratiedote miesten ja naisten SM-nyrkkeilystä 2017 ja SM-karsintaturnauksesta.
Kaksipäiväinen II-tason tuomarikoulutus on uusille tuomareille ja tuomarikortin uusioille.
Kamppailulajien yhteinen 3.tason valmentajakoulutus järjestetään syksyllä 2017. Ensimmäistä kertaa koulutus yhdistetään Valmentajan ammattitutkinnon (VAT) kanssa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että 3. tason koulutuksen aloittava voi halutessaan jatkaa suoraan vuoden kestävään VAT-tutkintoon. Molemmat koulutukset järjestetään Varalan Urheiluopistolla.
Ohessa olevassa seuratiedotteessa tärkeää tietoa osallistumisoikeudesta miesten ja naisten kanssa SM-kilpailuihin 2017, sekä kilpailukutsu SM-karsintaturnaukseen.
Suomen Nyrkkeilyliiton liittojohtoinen valmennus kehittyy vuonna 2017. Nuorten olympiavalmentajana toimii Esa Hukkanen, naisten vastuuvalmentaja toimii Maarit Teuronen ja Jarkko Pitkänen jatkaa päävalmentajana.
Kamppailulajien yhteinen junioriohjaajakoulutus pidetään maalis-huuhtikuussa 2017 Nääshallilla Tampereella. Sitovat ilmoittautumiset koulutukseen 24.2.2017 mennessä.