Opetus- ja kulttuuriministeriön seuratoiminnan kehittämistuen haku on käynnistynyt. Hakuaika on 11.11.-16.12.2016.
Suomen seitsemän nyrkkeilijän joukkue Pietarissa 17.-26. marraskuuta 2016 pidettävissä A-junioreiden maailmanmestaruuskilpailuissa hakee joukkueena onnistumista ja sitä kautta mitalia muistoksia kotiin.
Suomen Nyrkkeilyliito ry:n 19.11.2016 pidettävän syysliittokokouksen ehdokasasettelu on seuraava.
Kaksipäiväinen I-tason tuomarikoulutus nykyisille II-tason tuomareille ja I-tason tuomarikortin uusioille. Koulutus ja koe pidetään Nääsnyrkkeilyjen yhteydessä 13.- 14. tammikuuta 2017 Tampereen Nääshallissa.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry on 125 suomalaisen nyrkkeilyseuran keskusjärjestö ja lajin edustaja kansainvälisessä nyrkkeilyliitossa. Nyrkkeilyseurat liikuttavat vuosittain noin 20 000 lajin harrastajaa. Suomen Nyrkkeilyliitto on 2010-luvulla uuteen menestykseen noussut monipuolisia urheiluelämyksiä tarjoava lajiliitto, joka tuottaa menestyksekkään kansalaistoiminnan lisäksi menestyviä urheilijoita aina olympiatasolle asti.
Suomen Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtaja Tobias Karlsson on irtisanoutunut tehtävästään. Karlsson aloitti Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtajana syyskuussa 2012.
Turnaus käytiin 26-29. lokakuuta 2016 Saksan Stralsundissa.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää 7.-8. tammikuuta 2017 kaksipäiväisen kuntonyrkkeilytapahtuman Solvallan Urheiluopistolla Espoon Nuuksiossa. Kurssi on suunnattu kuntonyrkkeilyn harrastajille ja kuntonyrkkeilyohjaajille.
Marraskuuksi kaavailtu Kuntonyrkkeilyohjaajien Diplomikurssi 2016 on siirtynyt pidettäväksi 10.-11. joulukuuta Solvallan Urheiluopistolla Espoon Nuuksiossa.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen syysliittokokous pidetään 19.11.2016 pääkaupunkiseudulla. Tarkka aika ja paikka ilmoitetaan lähipäivinä.