Saksassa oteltava nyrkkeilyn Bundesliiga käynnistyy tammikuun 13. päivänä. Tänä vuonna Bundesliigassa nähdään kaksi suomalaista kun Arslan Khataev ja Krenar Aliu iskevät BC Traktorin joukkueessa. Bundesliigassa kilpailee yhdeksän joukkuetta, jonka riveissä iskevät Saksan parhaimmisto sekä muiden maiden maajoukkuenyrkkeilijöitä.
Suomen Nyrkkeilyliiton lisenssit ja vakuutukset vuodelle 2018 ovat hankittavissa osoitteessa www.suomisport.fi. Lisenssi on pakollinen kaikille nyrkkeilyn harrastajille. Lisenssivakuutuskausi on 1.1.-31.12.2018.
Liiton kevätliittokokouksessa tarkoitetut jäsenseurojen esitykset on lähetettävä liittojohtokunnalle 31.1. mennessä.
Nyrkkeilyvalmentajien, naisten ja tyttöjen kansainvälinen koulutusleiri pidetään Solvallan Urheiluopistolla Espoossa. Nyrkkeilyn fysiikkaharjoittelukouluttajana on Petri Eriksson Ruotsista, joka on valmentanut nyrkkeilijöitä arvokilpailumitaleille niin aikuisissa kuin junioreissa. Koulutuskieli on Suomi.
Suomen Nyrkkeilyliiton jäsenseurojen yksimielisesti kahdessa ylimääräisessä liittokokouksessa päättämät säännöt astuvat voimaan 1.1.2018.
Tammikuun 12. -14. päivinä pidetään kansainvälinen nyrkkeilyn fysiikkaharjoituskoulutus Solvallan Urheiluopistolla. Kouluttajaksi saapuu Petri Eriksson Ruotsista, joka on valmentanut kaksi aikuisten arvokisamitalistia, sekä on erikoistunut nyrkkeilyn fysiikkaharjoitteluun.
Kuten aiemmin on tiedotettu, niin seuraava Nyrkkeilyliiton jäsenseurojen Suomisport-koulutus pidetään keskiviikkona 13. joulukuuta kello 17.00-18.30 Valo-talolla Helsingissä.
Perinteinen Suomi-Ruotsi-nyrkkeilymaaottelu käytiin Someron Monitoimitalolla lauantaina 9. joulukuuta
Perinteinen Suomi-Ruotsi-nyrkkeilymaaottelu käydään Someron Monitoimitalolla lauantaina 9. joulukuuta kello 13.00 alkaen.
Kamppailulajien yhteinen II-tason valmentajakoulutus järjestetään keväällä 2018 Pajulahdessa, Nastolassa. Koulutus rakentuu neljästä yhteisestä osasta sekä jokaisen lajin omasta lajiosasta. Koulutusta suositellaan niille, jotka haluavat kehittyä valmentajana ja ovat innostuneita ohjaamaan oman lajinsa harjoituksia. Koulutus sopii hyvin myös kilpaurheilijalle oman urheilu-uran kehittämiseksi.