Kamppailulajien yhteinen II-tason valmentajakoulutus järjestetään keväällä 2018 Pajulahdessa, Nastolassa. Koulutus rakentuu neljästä yhteisestä osasta sekä jokaisen lajin omasta lajiosasta. Koulutusta suositellaan niille, jotka haluavat kehittyä valmentajana ja ovat innostuneita ohjaamaan oman lajinsa harjoituksia. Koulutus sopii hyvin myös kilpaurheilijalle oman urheilu-uran kehittämiseksi.
Nyrkkeilyliiton vuoden 2017 viimeinen kuntonyrkkeilyohjaajakoulutus pidetään 16. - 17. joulukuuta Porvoossa. Koulutus on uusille ohjaajille tarkoitettu perus- ja täydennyskurssi.
Ennen syysliittokokousta 19.11. toiminnanjohtaja ja toimistosihteeri pitivät ajankohtaiskatsauksen seurojen ja liiton välisestä yhteistyöstä ja aluetoiminnan kehittämisestä.
Urheilevilla nuorilla on virheellisiä uskomuksia nuuskasta. Monilla on harhakäsitys, että nuuska auttaa keskittymään tai rentoutumaan tai jopa parantaa urheilusuoritusta. Tosiasiassa runsaasti nikotiinia sisältävä nuuska on urheilijalle haitallista.
Kokouksessa hyväksyttiin yksimielisesti johtokunnan esitys toiminta- ja taloussuunnitelmaksi vuodelle 2018.
Suomen Nyrkkeilyliitto on saanut järjestettäväkseen AIBA:n 1-tähden valmentajakurssin Solvallan Urheiluopistolla 27.11.-3.12.2017.
Suomen Nyrkkeilyliiton päävalmentaja Jarkko Pitkänen on lomalla 5.12.2017 - 28.1.2018. Lisätiedot toiminnanjohtaja Anders Starckilta.
Seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki) on tarkoitettu urheilu- ja liikuntaseurojen toiminnan kehittämiseen. Hakuaika on 13.11.-15.12.2017.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään sunnuntaina 19.11.2017 klo. 11.30 Cumulus City Koskikatu Tampere, Koskikatu 5. Valtakirjojen (liite) tarkistus alkaa klo. 11.00.
Suomen Nyrkkeilyliiton jäsenseurat pystyvät ottamaan Suomisportin käyttöönsä tammikuussa 2018. Maksuturva luo parhaillaan kaavaketta, jonka täyttämällä Nyrkkeilyliiton jäsenseurat voivat ottaa SuomiSportin maksutta käyttöönsä.