Suomen Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtajaksi on nimitetty Kirkkonummelainen Anders Starck 2.2.2017 alkaen.
Kansainvälinen nyrkkeilyliitto AIBA on julkistanut joulukuun 28. päivätyllä kirjeellä lisää muutoksia AIBA Teknisiin sääntöihin ja AOB Kilpailusääntöihin. Nämä säännöt on hyväksytty 19.12.2016 ja ne täydentävät joulukuussa voimaan tulleita sääntöjä.
Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettuna 23. joulukuuta - 1. tammikuuta 2017 välisen ajan. Toimiston väki toivottaa kaikille rauhallista joulua ja hyvää uuttavuotta!
Ilmoittautuminen tammikuun 7.-8. päivinä Solvallan Urheiluopistolla pidettävään kuntonyrkkeilytapahtumaan päättyy tiistaina 20. joulukuuta.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n johtokunta on kokouksessaan 14.12.2016 päättänyt kuulla sidosryhmiä ammattinyrkkeilyn ja muiden kamppailulajien osallistumisesta AIBA alaiseen nyrkkeilyn osallistumisesta.
Kansainvälinen nyrkkeilyliitto AIBA on julkistanut joulukuun 5. päivätyllä kirjeellä muutoksia AIBA Teknisiin sääntöihin ja AOB Kilpailusääntöihin.
Perinteinen Ruotsi-Suomi-nyrkkeilymaaottelu 10. joulukuuta Trollhättanissa Ruotsissa päättyi Suomen voittoon otteluvoitoin 5-3.
Perinteinen Ruotsi-Suomi-nyrkkeilymaaottelu pidetään tulevana lauantaina 10. joulukuuta kello 17.00 Trollhättanissa (Arena Älvhögsborg). Maaottelussa isketään yhdeksän ottelua.
Liettuan Tauragessa lauantaina 3. joulukuuta pidetyssä miesten Liettua-Suomi-maaottelussa isäntämaa oli parempi otteluvoitoin 5-3.
Valmentaja työskentelee pääkaupunkiseudulla vastaten ensisijaisesti tukiurheilijoiden päivittäisvalmennuksesta. Valmentaja toimii Nyrkkeilyliiton valmennusjohdon alaisuudessa ja tehtävät painottuvat valmennustyöhön paikallisesti sekä valmennusryhmän kilpailuttamiseen ja valmentajien osaamisen tukemiseen.