Arslan Khataev jatkaa nyrkkeilyn Bundesligassa lauantaina, kun hän ottelee Boxteam Hanse Wismarin joukkueessa nyt kotikehässä Hamburg Giantsia vastaan seuran -60 kg sarjan edustajana.
Oheisena kokouksen asialista ja valtakirjamalli. Tilinpäätös, toimintakertomus ja toimintasääntömuutosteksti julkaistaan toimintasääntöjen 14§ mukaisesti ennen kokousta. Tervetuloa!
Arslan Khataev debytoi voitokkaasti nyrkkeilyn Bundesligassa lauantaina Hampurissa. Khataev voitti kaikin tuomariäänin Hamburg Giantsin Kaan Yildlizin.
Arslan Khataev debytoi toisena suomalaisena nyrkkeilyn Bundesligassa lauantaina Hampurissa. Khataev ottelee Boxteam Hanse Wismarin joukkueessa Hampurg Giantsia vastaan seuran -60 kg sarjan edustajana.
36. nyrkkeilyn GeeBee-turnaus alkaa perjantaina Helsingin Urheilutalolla erittäin kovatsoisena. Osallistujalistasta löytyy muun muassa olympiamitalistit Mira Potkonen ja Evgeni Tishchenko, sekä muita olympiakävijöitä, kuten mm. Unkarin Zoltan Harcsa (75 kg) ja valko-venäläinen Mikhail Dauhaliavets (81 kg).
Saksassa oteltava nyrkkeilyn Bundesliiga saa suomalaisväriä, kun Arslan Khataev ottelee Boxteam Hanse Wismarin joukkuessa 18.3. Hampurissa järjestettävässä ottelutapahtumassa. Bundesliigassa kilpailee kahdeksan joukkuetta, jonka riveissä iskevät Saksan parhaimmisto sekä muiden maiden maajoukkuenyrkkeilijöitä.
8-15.3. välisenä aikana tulevat ilmoitukset kilpailuihin, tapahtumiin ja koulutuksiin ym. pyydetään toimittamaan sähköisinä liittoon osoitteeseen anders.starck@finbox.fi
Toimistosihteeri on lomalla 15.3. asti.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää kaksi koulutustilaisuutta käsien sitomisesta ja teippaamisesta. Kansainvälinen nyrkkeilyliitto AIBA edellyttää miesten arvokilpailuissa käsien sitomista ja teippaamista ammattilaistyyliin.
Sivuilta saa tietoa valmennuskeskuksen toiminnasta ja pystyy seuraamaan suomalaisten lahjakkuuksien matkaa huipulle.