Hakuaika päättyy 15.6.2021.
Vaikka sitä voi välillä olla vaikea tunnistaa, epäasiallinen ”pukukoppipuhe” ja verbaalinen häirintä ovat yleisiä ilmiöitä, joita esiintyy lajissa kuin lajissa. Seurojen tavoitteena on tarjota kaikille turvallinen ja positiivinen harjoitteluympäristö. Tämän varmistamiseksi on syytä tarkastella kriittisesti omia toimintamalleja ja luoda valmiiksi käytänteet, jotka ehkäisevät epäasiallista käytöstä.
Avaamalla uutisjutun pääset katsomaan koko tiedotteen
Nyrkkeilyliiton henkilöstö on poissa työtehtävistä seuraavasti:
Seuratoiminnan kehittämistuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen.
Nyrkkeilyliitto palkitsee vuosittain urheilijoita ja muita nyrkkeilyn eteen työtä tehneitä henkilöitä
Suomen Olympiakomitea ja sen 119 jäsenjärjestöä, ml. Suomen Nyrkkeilyliitto, ovat jättäneet yhteisen lausunnon hallituksen exit-strategiasta.
Nyrkkeilyliiton kevätliittokokous järjestettiin sunnuntaina 11.4. Ensimmäistä kertaa kokous pidettiin ns. hybridimallina jolloin myös osallistuminen etänä oli mahdollista.
Kielcessä järjestettävään Suomen MM-turnausjoukkueeseen kuuluu:
Avaamalla uutisjutun pääset katsomaan koko tiedotteen