Nyrkkeilyliiton koulutuskalenteria on päivitetty. Oulussa pidetään II-luokan tuomarikoulutus 26.-27.4.2019.
Aikuisten Suomen mestaruuskilpailujen 2019 ilmoittautumisaika päättyy tämän viikon perjantaina 15. maaliskuuta kello 23.59. Jälki-ilmoittautuminen kilpailuihin ei ole mahdollista.
Muhammad Abdilrasoon iski alle 22 vuotiaiden (vuosina 1997-2000 syntyneet) Euroopan mestaruuskilpailuissa yhdellä otteluvoitoille sijoille 9-16 Vladikavkazissa Venäjällä. Kilpailuihin osallistuu 35 maan joukkueet ja Abdilrasoon oli Suomen ainoa nyrkkeilijä.
AIBA:n kalenteriturnaus GeeBee-turnaus 2019 isketään 7.-10. maaliskuuta Helsingin Urheilutalolla. Tällä sivulla seurataan Suomen maajoukkueen otteluita.
Kutsumme NOV ryhmässä harjoittelevien urheilijoiden henkilökohtaiset valmentajat ja pääkaupunkiseudun seurojen edustajat keskustelemaan NOV ryhmän toiminnasta ja tavoitteista.
Arslan Khataevin edustama BC Traktor Schwerin varmisti kauden 2018-19 liigavoiton ja samalla Saksan mestaruuden jo ennen kauden viimeistä ottelua. Khataev kukisti viimeisessä ottelussaan Remi Bojanin selvin 5-0-lukemin. Ansiokas esiintyminen suositussa Bundesliigassa on tuonut Khataeville kaivattua kansainvälistä kokemusta ja tasokkaita vastustajia.
Joni Turunen (42) on nimitetty Suomen Nyrkkeilyliiton nuorten olympiavalmentajaksi (NOV), hän aloittaa tehtävässään 25.2.2019.
Vuosi 2019 on lähtenyt Nyrkkeilyliiton koulutusten osallistujamäärien osalta hienosti käyntiin. Tuomarikoulutuksen on suorittanut jo 17 henkilöä ja sama määrä ihmisiä suoritti myös Mikkelissä pidetyn kilpanyrkkeilyvalmennuksen pikakurssin.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous pidetään 13.4.2019 Helsingissä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Aiheina mm. vuoden 2018 palkitut sekä uutisia harrastevaliokunnasta.