Toimintasuunnitelman mukaisesti liitto järjesti marraskuussa viestintäkyselyn. Sähköinen kysely lähetettiin kaikille lisenssinhaltijoille. Vastauksia tuli 294 kpl, suuret kiitokset kaikille vastanneille. Nyrkkeilyliiton viestintä sai yleisarvosanaksi 4,31 (asteikko 1 – 6).
Kamppailulajien yhteiset ohjeet seuraharjoitteluun 10.12.2020 alkaen Tämä on liiton suositus. Vastuu harjoitustoiminnasta on seuralla. Noudata oman sairaanhoitopiirisi ja kuntasi ohjeita ja suosituksia. Toimitaan vastuullisesti ja pidetään tauti kurissa. huomioittehan, että ryhmäkokosuosituksesta on luovuttu koska alueittain annetaan omia ohjeita ja määräyksiä. Muistutamme että jokaisen tulee seurata alueviranomaisten ja kuntien tiedotusta.
Koulutus järjestetään yhteistyössä Varalan Urheiluopiston sekä Suomen Taekwondoliiton, Suomen ITF Taekwon-Do:n, Nyrkkeilyliiton, Muaythailiiton, Potkunyrkkeilyliiton ja Karateliiton kanssa.
Olympiakomitean huippu-urheiluyksikkö on saanut valmiiksi kesälajien tukien jakoprosessin, jossa lajeille jaettiin kaikkiaan lähes neljä miljoonaa euroa tehostamistukia.
Aiba palkitsi vuoden 2020 parhaat. Palkinnot jaettiin SM-kisojen yhteydessä Rovaniemellä kuluneen viikonlopun aikana.
Onnittelut kaikille mitalisteille.
SM-kisojen semifinaalit sujuivat pitkälti odotetun käsikirjoituksen mukaisesti. Finaaleissa mukana paljon nuoria nimiä.
Ensimmäinen kisapäivänä ennakkosuosikit pitivät pintansa.
Tule seuranne kanssa mukaan THL:n, VNK:n ja OKM:n luotsaamaan Viisi valttia koronan ehkäisyyn -kampanjaan! Kampanjan tavoitteena on motivoida 18–24-vuotiaita hillitsemään koronaepidemian leviämistä ja muistuttaa heitä viidestä valtista, eli keinoista koronan ehkäisyyn. Jokainen postaus on tavoitteen kannalta arvokas, kiitos jo tässä vaiheessa panoksestanne!