Uudistuvat nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailut hakevat hohtoa tulevana vuonna. SM-kilpailut 2019 huipentuvat huhtikuussa 2019 Töölön Kisahallissa pidettävällä lopputurnaukselle, jossa isketään välierät ja loppuottelut.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous pidetään 25.11.2018 Helsingissä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää Ruskaturnaukseen ja kilpailukauteen valmistavat otteluharjoituksetSavate Club Konalan nyrkkeilysalilla Helsingissä perjantaina ja lauanataina 7.-8. syyskuuta 2018.
Suomen Nyrkkeilyliitto tarjoaa koulutusta nyrkkeilyn junioriohjaajille, tuomareille, kuntonyrkkeilyohjaajille, kilpanyrkkeilyvalmentajille ja kilpanyrkkeilijöille. Koulutukset lähestyvät ja nyt onkin aika ilmoittautua koulutuksiin!
Yhdenvertaisuusperiaatteen mukaisesti kaikki ihmiset ovat tasavertaisia riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään, etnisestä tai kansallisesta alkuperästään, kansalaisuudestaan, kielestään, uskonnostaan ja vakaumuksestaan, mielipiteestään, vammastaan, terveydentilastaan, seksuaalisesta suuntautumisestaan tai muusta henkilöön liittyvästä syystä. Aina yhdenvertaisuus ei kuitenkaan toteudu vaan kynnys osallistua voi olla eri syistä liian korkea.
Aiheena mm. seurojen esitykset liittokokoukseen ja Vilperi-Box. Tulostathan tämän tiedotteen myös muiden seuranne jäsenten nähtäväksi!
Liiton syysliittokokouksessa tarkoitetut jäsenseurojen esitykset, myös henkilövalintoja koskevat, on lähetettävä liittojohtokunnalle 31.8. mennessä.
Suomen Nyrkkeilyliitto syyskuun 7.-9. päivinä järjestää kansainvälisen nyrkkeilyn fysiikkaharjoittelukoulutuksen ja kilpakauteen / Ruskaturnaukseen valmistavat sparrit Savate Club Konalan nyrkkeilysalilla Helsingissä. Kouluttajaksi saapuu Petri Eriksson Ruotsista, joka on erikoistunut nyrkkeilyn fysiikkaharjoitteluun.
Tervetuloa Judon, ITF Taekwon-Don, Karaten, Taekwondon, Taidon, Nyrkkeilyn ja Aikidon yhteiseen VOK2-tason Junioriohjaajakoulutukseen!