Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiön (URA) tarkoituksena on edistää urheilijoiden ammattiin valmistumista ja pyrkiä turvaamaan aktiiviuransa päättäneiden urheilijoiden koulutus. Apuraha on haettavissa syyskuun ajan.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää loppuvuodesta 2017 kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssit Kuopiossa ja Porvoossa, sekä kuntonyrkkeilyohjaajien Diplomikurssin Solvallassa.
Valmentaja Karre Anttonen ja hänen valmennettavansa Olympiakomitean tukiurheiija Arslan Khataev kävivät hakemassa vinkkejä ja uusia ajatuksia omaan valmennukseensa valmentaja Mika "Mikke" Saarelta.
#suominyrkkeilee (1.9.2017)
Kampanja loppuu 6.1.2018, parhaat kuvat palkitaan! Katso lisätiedot oheisesta mainoksesta
Suomen Nyrkkeilyliitto siirtyy syksyllä 2017 käyttämään upouutta SuomiSport-palvelua, josta hankitaan lisenssit ja vakuutukset. Lisenssikausi vaihtuu vuoden 2018 alkaen kalenterivuoden mukaiseksi, eli ensivuoden alusta alkaen lisenssikausi tulee olemaan 1.1.-31.12.
Nyt on Suomen Nyrkkeilyliiton seuroilla mahdollisuus osallistua EUBC:n järjestämään Passion for Boxing kilpailuun. Kilpailussa on neljä kategoriaa ja jokaisen kategorian voittaja saa 250 euroa.
Kunnossa kaiken ikää (KKI) -ohjelma jakaa taloudellista tukea paikallisille toimijoille, jotka järjestävät terveytensä kannalta liian vähän liikkuville työikäisille säännöllistä liikuntatoimintaa. KKI-hanketukea voidaan myöntää paikallisen liikuntatoiminnan järjestämiseen.
Suomen nyrkkeilyn ykköstähti Mira Potkonen iski ensimmäisenä suomalaisnyrkkeilijänä Euroopan Unionin mestaruuden kukistamalla lauantain loppuottelussa Irlannin Kelly Harringtonin tuomariäänin 4-0.
Rion olympiamitalisti Mira Potkonen nyrkkeili uransa ensimmäisen Euroopan Unionin mestaruuskilpailujen finaalipaikan perjantai-iltana Italiassa. Suomen nyrkkeilyn kärkinimi kohtasi semifinaalissa Englannin 175 senttisen Shona Whitwellin, joka voitti edellisellä kierroksella Ruotsin nuorten maailmanmestarin Agnes Alexiussonin.
Italian Casciassa käytävissä naisten Euroopan Unionin mestaruusnyrkkeilyissä Suomen Elina Gustafsson karsiutui mitaleilta. Toukokuussa 2016 MM-pronssia sarjassa 69 kiloa iskenyt Elina Gustafsson iski nyt sarjassa 75 kiloa. Suomalainen pääsi kehään tiistai-iltana saatuaan vapaa-arvan avauskierrokselle.