The Finnish Boxing Federation announces vacancy for the post of Olympic youth coach. The fixed-term employment relationship will start at the latest on 1 March 2019 or as agreed. The work will mainly take place in the Finnish Capital Region. The employment relationship will last until 31 December 2020.
Suomen Nyrkkeilyliitto hakee nuorten olympiavalmentajaa määräaikaiseen työsuhteeseen, joka alkaa viimeistään 1.3.2019 tai sopimuksen mukaan. Valmentaja työskentelee pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla. Työsuhteen kesto on 31.12.2020 saakka.
Suomen Nyrkkeilyliiton vuoden 2019 lisenssit ja vakuutukset ovat jo hankittavissa Suomisportissa. Ne ovat voimassa 1.1.-31.12.0219.
Suomen Nyrkkeilyliitto kouluttaa vuonna 2019 vahvasti joka puolella Suomea. Vuosi alkaa koulutusten osalta Vuosi 2019 alkaa koulutusten osalta 11.-12. tammikuuta Rovaniemellä pidettävällä II-luokan tuomarikoulutuksella ja 12.-13. tammikuuta Mikkelissä pidettävällä kilpanyrkkeilyvalmennuksen pikakurssilla.
Ilmoittautuminen tulevana viikonloppuna 15.-16. joulukuuta Järvenpäässä pidettävään Kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssiin päättyy keskiviikkona.
Syysliittokokouksen yhteydessä käydyssä keskustelutilaisuudessa käsiteltiin mm. AIBA:n tilannetta, antidoping-toimintaa sekä Suomisportia. Katso oheisista liitteistä, kuinka seuranne hyötyy ja saa helposti Suomisportin käyttöön.
Liiton toimihenkilöt ovat lomilla seuraavasti: Viikko 51 NOV Esa Hukkanen, viikot 51 ja 52 toiminnanjohtaja Marko Laine, viikot 51 ja 52 päävalmentaja Jarkko Pitkänen, viikko 1 toimistosihteeri Miika Forsström.
Kansainvälisen olympiakomitean (KOK) hallitus päätti tänään kokouksessaan käynnistää tutkimuksen nyrkkeilyn kansainvälisen lajiliiton (AIBA) toiminnasta. Tutkimus käynnistää prosessin, joka saattaa johtaa siihen, että AIBA:lta poistetaan oikeudet järjestää olympialaisten nyrkkeilyturnaus.
Ruotsin ja Suomen joukkueet kohtaavat kymmenen ottelua sisältävässä nyrkkeilymaaottelussa 1. joulukuuta Söders Kallassa Gävlassa.
Suomen Nyrkkeilyliiton Syysliittokokous valitsi sunnuntaina liiton uudeksi puheenjohtajaksi turkulaisen Henrik Tavion (KTM, ped.pät.), joka siirtyy tehtävään varapuheenjohtajan virasta. Henrik Tavio on AIBAN Technical Delegate. Lisäksi Syysliittokokous vahvisti strategian sekä vuoden 2019 toiminta- ja taloussuunnitelman.