Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää avoimen alueleirin 21.-22.10. uusissa Kamppailuareena Mikkelin tiloissa. Leirin läpiviennistä vastaa SNL:n päävalmentaja Jarkko Pitkänen.
Nyt kannattaa kutsua seurasi sponsorit, yhteistyökumppanit ja muut sidosryhmät mukaan kuntonyrkkeilypäivään. Päivä on mainio maistiainen kuntonyrkkeilystä yrityksen työhyvinvoinnin työkaluna.
Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa. Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili.
Olympiatyylin nyrkkeilyn kotimainen syyskausi saatiin käyntiin Rovaniemen Reippaan ja Lapin Lukon Nyrkkeilyn isännöimällä Ruskaturnauksella viime viikonloppuna. Eilen sunnuntaina päättynyt turnaus oteltiin nyt ensimmäistä kertaa Round Robin -tyyppisenä turnauksena. Tapahtuma oli urheilullisesti menestys niin järjestäjien kuin urheilijoidenkin mielestä.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiön (URA) tarkoituksena on edistää urheilijoiden ammattiin valmistumista ja pyrkiä turvaamaan aktiiviuransa päättäneiden urheilijoiden koulutus. Apuraha on haettavissa syyskuun ajan.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää loppuvuodesta 2017 kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssit Kuopiossa ja Porvoossa, sekä kuntonyrkkeilyohjaajien Diplomikurssin Solvallassa.
Valmentaja Karre Anttonen ja hänen valmennettavansa Olympiakomitean tukiurheiija Arslan Khataev kävivät hakemassa vinkkejä ja uusia ajatuksia omaan valmennukseensa valmentaja Mika "Mikke" Saarelta.
#suominyrkkeilee (1.9.2017)
Kampanja loppuu 6.1.2018, parhaat kuvat palkitaan! Katso lisätiedot oheisesta mainoksesta
Suomen Nyrkkeilyliitto siirtyy syksyllä 2017 käyttämään upouutta SuomiSport-palvelua, josta hankitaan lisenssit ja vakuutukset. Lisenssikausi vaihtuu vuoden 2018 alkaen kalenterivuoden mukaiseksi, eli ensivuoden alusta alkaen lisenssikausi tulee olemaan 1.1.-31.12.
Nyt on Suomen Nyrkkeilyliiton seuroilla mahdollisuus osallistua EUBC:n järjestämään Passion for Boxing kilpailuun. Kilpailussa on neljä kategoriaa ja jokaisen kategorian voittaja saa 250 euroa.