Pohjoismaiden mestaruuskilpailut nyrkkeillään tulevana viikonloppuna Norjassa. Kilpailut ovat aikuisille ja A-junioreille. Suomesta kilpailuihin matkaa 13 nyrkkeilijää sisältävä joukkue.
SM-kilpailuihin rankingin perusteella paikan ansainneista nyrkkeilijöistä osanottonsa varmistaneet nyrkkeilijät ovat selvillä. Loput SM-kilpailupaikat jaetaan 24.-25. maaliskuuta Vantaalla pidettävässä SM-karsintaturnauksessa.
9.-11.3 järjestetään kovatasoinen GeeBee-turnaus Helsingissa Urheilutalolla. Sunnuntain finaalitapahtuma on ilmainen. Kaikki sankoin joukoin mukaan kannustamaan ja nauttimaan huippunyrkkeilystä!
Nyrkkeilyn SM-kisat järjestetään historian ensimmäisen kerran Porissa 13. – 15.4.2018.
Aikuisten SM-kilpailut 2018 pidetään 13.-15. huhtikuuta Porissa. Järjestäjänä toimii Porin NMKY. Jotta SM-kilpailuista saataisiin mahdollisimman näyttävä tapahtuma, Nyrkkeilyliiton johtokunta päätti muuttaa kilpailuiden karsintamenettelyä. Kuluvan kilpailukauden ottelumäärävaatimukset poistettiin, ja karsintakilpailut ovat avoimet kaikille. Liiton kilpailusääntöjen mukaisesti SM-kilpailuihin voivat kuitenkin osallistua vain aikaisemmin vähintään viisi ottelua yleisessä sarjassa tai A-junioreissa otelleet nyrkkeilijät.
Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi vuoden 2017 parhaimpia urheilijoitaan sekä ansioituneita toimitsijoitaan Helsingissä järjestetyssä tilaisuudessa.
Liiton toimistosihteeri Miika Forsström on hyvin ansaitulla talvilomalla 19.-23.2.2018. Toimisto palvelee normaalisti taas 26.2. lähtien.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous pidetään 14.4.2018 Porissa. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Suomen maajoukkuenyrkkeilijät valmistautuvat GeeBee Turnaukseen Ruskeasuon Liikuntahallissa 2.-3. maaliskuuta 2018. Harjoitukseen on kutsuttu nyrkkeilijöitä sarjoihin 56- +91 kg.
Mira Potkonen oli iskussa heti vuoden ensimmäisessä turnauksessaan. Mira saalisti India Open turnauksesta kultaa sekä maukkaan päänahan, kukistaessaan finaaliottelussa Intian Sarita Devi Laishramin. Finaalivastus oli tutumpi Potkosen valmentajalle, Maarit Teuroselle, sillä hän hävisi Laishramille vuoden 2006 MM-kilpailuissa, jotka käytiin myös Intiassa. Miran voiton myötä on kalavelat maksettu Intiaan yli 10 vuoden jälkeen.