Kamppailulajien yhteinen Koutsi ei kiusaa -seminaari keräsi yli 30 kiinnostunutta kuulijaa ja keskustelijaa.
Nyrkkeilijä Mira Potkonen on iskenyt pronssia Venäjän Ulan-Udessa käytävissä MM-kilpailuissa. Potkonen kärsi 4-1 hajaäänitappion semifinaalissa Kiinan Cong Wangille.
Nyrkkeilijä Arslan Khataev on valittu Suomen lähettilääksi vuoden 2019 Euroopan ammattitaitoviikolle (14. – 18. lokakuuta). Suomen EU puheenjohtajuuden myötä ammattiviikon päätapahtuma järjestetään tänä vuonna Suomessa.
Aiheina tällä kertaa mm. Nyrkkeilyliiton strategian päivittäminen, Kamppailulajien yhteinen Koutsi ei kiusaa -seminaari sekä Tapanilan Erän Tähtimerkki.
Johtokunta on päivittämässä liiton strategiaa ja kaipaa seuroilta kommentteja.
Euroopan mestarit Elina Gustafsson ja Mira Potkonen osallistuvat 3.-13. lokakuuta Ulan-Udesssa käytäviin naisten 11. MM-nyrkkeilyihin. Etelä-Siperiassa iskettäviin MM-kilpailuihin osallistuu kaikkiaan 224 nyrkkeilijää 57 maasta.
Naisten MM-kilpailut Venäjällä starttaavat tostaina 3.10. Suomen joukkue on jo kotiutunut Ulan Uden kisaympäristöön odottamaan ensimmäisiä otteluita. Finaalit tullaan otelemaan 13.10. Suomen joukkue vasemmalta oikealle: Joni Turunen, Maarit Teuronen, Askar Sarsenbayev, Mira Potkonen, Elina Gustafsson, Riku Niemi (fysio) sekä Rauno Elokiuru (lääkäri).
Tapanilan Erän nyrkkeilyjaosto vastaanotti 26.9.2019 punasakaraisen Tähtimerkin osoituksena modernista ja laadukkaasta aikuisliikuntatoiminnasta
Tervetuloa kamppailulajien ja Painonnostoliiton järjestämään Koutsi ei kiusaa -seminaariin 14.10.2019 Sporttitaloon!
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous järjestetään 24.11.2019 Tampereella. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.