Liittokokouksen jälkeen jatketaan tiedotus- ja keskustelutilaisuudella, jossa aiheena ovat mm. Suomisport ja lisenssit sekä toiminnanjohtajan katsaus.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää loppukeväällä ja kesällä 2018 liudan koulutuksia. Ohessa ennakkotietoa niistä.
SM-nyrkkeilyt 2018 käydään tuleva viikonloppuna (pe-su 13.-15.4.2018) Porissa. Tässä seuroille tietoja kilpailujen yksityiskohdista.
Liiton johtokunta hyväksyi kokouksessaan 3.4.2018 Kamppailulajien yhteisen yhdenvertaisuussuunnitelman vuosille 2018-2019. Liitteenä päivitetty suunnitelma sisältäen edellisen suunnitelman (2016-2017) toteutumisen arvioinnin ja tulevan aikajakson päätetyt toimenpiteet. Liitto toivoo, että jäsenseurat käsittelevät yhdenvertaisuussuunnitelmaa omissa johtokunnissaan ja huolehtii, että yhdenvertaisuus toteutuu kaikissa seuroissamme.
Nyrkkeilyn aikuisten Suomen mestaruuskilpailut isketään Porissa 13.-15. huhtikuuta. SM-kilpailujen nyrkkeilijät ovat selvillä.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään lauantaina 14.4.2018 klo 10:00 Sokos Hotel Vaakuna Pori, Gallen-Kallelankatu 7, kokoustila Satakunta. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo. 9:30.
Aikuisten SM-karsintaturnaus 2018 iskettiin onnistuneesti viime viikonloppuna Vantaalla ja siellä jaettiin viimeiset paikat aikuisten SM-nyrkkeilyihin, jotka isketään Porissa 13.-15.4.2018.
Oslossa järjestetyissä PM-kilpailuissa ottelijamme kahmivat viisi kultaista ja neljä hopeista mitalia
Uusi seuratiedote (23.3.2018)
Liitto tulee kehittämään viestintäänsä ja aloitamme säännöllisten seuratiedotteiden julkaisemisen. Ohessa ensimmäinen uuden mallinen seuratiedote.
Ruuhkautuneen työtilanteen vuoksi, toimiston palveluajat muuttuvat 1.4. lähtien. Uudet palveluajat ovat: ma klo 12.30 - 16.30 ke klo 14.30 - 18.30 to klo 8.30 - 16.30 Muina aikoina olemme tavoitettavissa sopimuksen mukaan.