Ruuhkautuneen työtilanteen vuoksi, toimiston palveluajat muuttuvat 1.4. lähtien. Uudet palveluajat ovat: ma klo 12.30 - 16.30 ke klo 14.30 - 18.30 to klo 8.30 - 16.30 Muina aikoina olemme tavoitettavissa sopimuksen mukaan.
Pohjoismaiden mestaruuskilpailut nyrkkeillään tulevana viikonloppuna Norjassa. Kilpailut ovat aikuisille ja A-junioreille. Suomesta kilpailuihin matkaa 13 nyrkkeilijää sisältävä joukkue.
SM-kilpailuihin rankingin perusteella paikan ansainneista nyrkkeilijöistä osanottonsa varmistaneet nyrkkeilijät ovat selvillä. Loput SM-kilpailupaikat jaetaan 24.-25. maaliskuuta Vantaalla pidettävässä SM-karsintaturnauksessa.
9.-11.3 järjestetään kovatasoinen GeeBee-turnaus Helsingissa Urheilutalolla. Sunnuntain finaalitapahtuma on ilmainen. Kaikki sankoin joukoin mukaan kannustamaan ja nauttimaan huippunyrkkeilystä!
Nyrkkeilyn SM-kisat järjestetään historian ensimmäisen kerran Porissa 13. – 15.4.2018.
Aikuisten SM-kilpailut 2018 pidetään 13.-15. huhtikuuta Porissa. Järjestäjänä toimii Porin NMKY. Jotta SM-kilpailuista saataisiin mahdollisimman näyttävä tapahtuma, Nyrkkeilyliiton johtokunta päätti muuttaa kilpailuiden karsintamenettelyä. Kuluvan kilpailukauden ottelumäärävaatimukset poistettiin, ja karsintakilpailut ovat avoimet kaikille. Liiton kilpailusääntöjen mukaisesti SM-kilpailuihin voivat kuitenkin osallistua vain aikaisemmin vähintään viisi ottelua yleisessä sarjassa tai A-junioreissa otelleet nyrkkeilijät.
Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi vuoden 2017 parhaimpia urheilijoitaan sekä ansioituneita toimitsijoitaan Helsingissä järjestetyssä tilaisuudessa.
Liiton toimistosihteeri Miika Forsström on hyvin ansaitulla talvilomalla 19.-23.2.2018. Toimisto palvelee normaalisti taas 26.2. lähtien.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous pidetään 14.4.2018 Porissa. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Suomen maajoukkuenyrkkeilijät valmistautuvat GeeBee Turnaukseen Ruskeasuon Liikuntahallissa 2.-3. maaliskuuta 2018. Harjoitukseen on kutsuttu nyrkkeilijöitä sarjoihin 56- +91 kg.