Liiton kevätliittokokouksessa tarkoitetut jäsenseurojen esitykset on lähetettävä liittojohtokunnalle 31.1. mennessä.
Nyrkkeilyvalmentajien, naisten ja tyttöjen kansainvälinen koulutusleiri pidetään Solvallan Urheiluopistolla Espoossa. Nyrkkeilyn fysiikkaharjoittelukouluttajana on Petri Eriksson Ruotsista, joka on valmentanut nyrkkeilijöitä arvokilpailumitaleille niin aikuisissa kuin junioreissa. Koulutuskieli on Suomi.
Suomen Nyrkkeilyliiton jäsenseurojen yksimielisesti kahdessa ylimääräisessä liittokokouksessa päättämät säännöt astuvat voimaan 1.1.2018.
Tammikuun 12. -14. päivinä pidetään kansainvälinen nyrkkeilyn fysiikkaharjoituskoulutus Solvallan Urheiluopistolla. Kouluttajaksi saapuu Petri Eriksson Ruotsista, joka on valmentanut kaksi aikuisten arvokisamitalistia, sekä on erikoistunut nyrkkeilyn fysiikkaharjoitteluun.
Kuten aiemmin on tiedotettu, niin seuraava Nyrkkeilyliiton jäsenseurojen Suomisport-koulutus pidetään keskiviikkona 13. joulukuuta kello 17.00-18.30 Valo-talolla Helsingissä.
Perinteinen Suomi-Ruotsi-nyrkkeilymaaottelu käytiin Someron Monitoimitalolla lauantaina 9. joulukuuta
Perinteinen Suomi-Ruotsi-nyrkkeilymaaottelu käydään Someron Monitoimitalolla lauantaina 9. joulukuuta kello 13.00 alkaen.
Kamppailulajien yhteinen II-tason valmentajakoulutus järjestetään keväällä 2018 Pajulahdessa, Nastolassa. Koulutus rakentuu neljästä yhteisestä osasta sekä jokaisen lajin omasta lajiosasta. Koulutusta suositellaan niille, jotka haluavat kehittyä valmentajana ja ovat innostuneita ohjaamaan oman lajinsa harjoituksia. Koulutus sopii hyvin myös kilpaurheilijalle oman urheilu-uran kehittämiseksi.
Nyrkkeilyliiton vuoden 2017 viimeinen kuntonyrkkeilyohjaajakoulutus pidetään 16. - 17. joulukuuta Porvoossa. Koulutus on uusille ohjaajille tarkoitettu perus- ja täydennyskurssi.
Ennen syysliittokokousta 19.11. toiminnanjohtaja ja toimistosihteeri pitivät ajankohtaiskatsauksen seurojen ja liiton välisestä yhteistyöstä ja aluetoiminnan kehittämisestä.