Suomen Nyrkkeilyliitto on tehnyt jäsenseuroilleen ohjeistuksen, jolla tapahtumiin ilmoittautuminen ja lisenssien ostaminen nipussa pitäisi onnistua näppärästi Suomisportissa.
Toiminnanjohtaja Marko Laine viikot 27-29 Toimistosihteeri Miika Forsström viikot 31-33 Päävalmentaja Jarkko Pitkänen viikot 27-30 NOV Esa Hukkanen viikot 22-23, 24.-31.7.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää kesän ja alkusyksyn 2018 aikana koulutuksia kokeneille ja uusille kilpanyrkkeilyvalmentajille, kuntonyrkkeilyohjaajille, ja junioriohjaajillle, sekä uusille tuomareille. Koulutuksia pidetään Oulussa, Espoossa, Raaseporissa, Porvoossa, Kokkolassa ja Tuusulassa.
EU:n uusi tietosuoja-asetus, jonka tavoitteena on lisätä henkilötietojen käsittelyn avoimutta ja läpinäkyvyyttä. Sillä halutaan vahvistaa rekisteröityjen oikeuksia valvoa henkilötietojensa käsittelyä. Elämme nyt toukokuussa 2018 loppuvaa siirtymäkautta. Asetusta aletaan soveltaa 25.5.2018 alkaen. Asetus on suoraan sovellettavaa lainsäädäntöä! Tietosuoja ohje seuroille / esimerkkiseloste käsittelytoimista:
Kesäkuun 1.-3. päivinä pidetään nyrkkeilyn koulutusleiri Solvallan Urheiluopistolla. Nyrkkeilijöille ja valmentajille suunniteltu leiri sisältää sekä käytännönharjoitteita että luentoja. Koulutusleiri tarjoaa tietoa ja käytäntöä nyrkkeilyn voimaharjoittelusta, sykeseurannasta harjoittelun ja sen suunnittelun osana ja lajiharjoittelun jaksottamisesta.
Kuten aiemmin on ilmoitettu niin Tuusulassa pidetään koulutusta kuntonyrkkeilyohjaajille ja junioriohjaajille 12.-13. toukokuuta. Kouluttajina toimivat Esa Hukkanen ja Sanna Laine.
Ohessa seuratiedote, jonka nimeksi valittiin Finbox. Tulostathan tämän tiedotteen myös muiden seuranne jäsenten nähtäväksi!
Suomen Nyrkkeilyliiton kilpailut vuodelle 2019 ovat nyt haettavissa. Hakemukset on toimitettava Nyrkkeilyliittoon 15.5.2018 mennessä. Kilpailuvaliokunta ja johtokunta myöntävät kilpailuluvat hakemusten perusteella.
Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on päättänyt uudistaa aikuisten Suomen mestaruuskilpailuja vuodelle 2019. SM-nyrkkeilyt 2019 käydään kahtena viikonloppuna.
Suomen Nyrkkeilyliiton Kevätkokous vahvisti 14.4.2018 pidetyssä kokouksessa Liittojohtokunnan esityksen kutsua Harri Appelroth Nyrkkeilyliiton kunniapuheenjohtajaksi. Hämeenlinnalainen Appelroth toimi Nyrkkeilyliiton puheenjohtajana vuosina 2007-2012.