Aiheina tällä kertaa mm. Nyrkkeilyliiton strategian päivittäminen, Kamppailulajien yhteinen Koutsi ei kiusaa -seminaari sekä Tapanilan Erän Tähtimerkki.
Johtokunta on päivittämässä liiton strategiaa ja kaipaa seuroilta kommentteja.
Euroopan mestarit Elina Gustafsson ja Mira Potkonen osallistuvat 3.-13. lokakuuta Ulan-Udesssa käytäviin naisten 11. MM-nyrkkeilyihin. Etelä-Siperiassa iskettäviin MM-kilpailuihin osallistuu kaikkiaan 224 nyrkkeilijää 57 maasta.
Naisten MM-kilpailut Venäjällä starttaavat tostaina 3.10. Suomen joukkue on jo kotiutunut Ulan Uden kisaympäristöön odottamaan ensimmäisiä otteluita. Finaalit tullaan otelemaan 13.10. Suomen joukkue vasemmalta oikealle: Joni Turunen, Maarit Teuronen, Askar Sarsenbayev, Mira Potkonen, Elina Gustafsson, Riku Niemi (fysio) sekä Rauno Elokiuru (lääkäri).
Tapanilan Erän nyrkkeilyjaosto vastaanotti 26.9.2019 punasakaraisen Tähtimerkin osoituksena modernista ja laadukkaasta aikuisliikuntatoiminnasta
Tervetuloa kamppailulajien ja Painonnostoliiton järjestämään Koutsi ei kiusaa -seminaariin 14.10.2019 Sporttitaloon!
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous järjestetään 24.11.2019 Tampereella. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Rovaniemen Reipas ja Lapin Lukko isännöivät 33. Ruskaturnausta.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiö (URA) perustettiin vuonna 1972 silloisen tasavallan presidentin Urho Kekkosen toimesta. Säätiön tarkoituksena on edistää urheilijoiden ammattiin valmistumista ja pyrkiä turvaamaan aktiiviuransa päättäneiden urheilijoiden koulutus. Tarkoitustaan säätiö toteuttaa jakamalla vuosittain opiskeluapurahoja kansainväliseen menestykseen tähtäävien tai aktiiviuransa jo päättäneiden huippu-urheilijoiden ammattiin valmistavaan ja tutkintoon tähtäävään opiskeluun. Apuraha on haettavissa lukuvuodelle 2019-20 syyskuun ajan. Lue lisää apurahoista ja hakuohjeet Suomen Olympiakomitean sivuilta:
Urheilun yhteinen #Seurasydän-kampanja käynnistyy Suomalaisissa urheiluseuroissa on yli miljoona liikkujaa, urheilijaa ja toimijaa. Seurasydän-kampanja haluaa nostaa esille seuratoiminnan ylivoimaisen vahvuuden – yhteisöllisyyden. Seurat ovat yhteisöjä, jossa ihmiset viihtyvät, kasvavat, kehittyvät ja urheilevat yhdessä. Seurasydän on sykettä ja rakkautta omaa seuraa kohtaan. ESLU ja muut Liikunnan aluejärjestöt, Olympiakomitea sekä lajiliitot haastavat kaikki urheiluseurat mukaan kampanjaan, joka tekee tämän kaiken näkyväksi. Lisää tietoa kampanjasta: