Nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailujen lopputurnaus isketään 11.-12. toukokuuta Töölön Kisahallissa Helsingissä. Ohessa tietoa mm. aikatauluista ja seuroille kohdistettu "Nyrkkeilyssä on voimaa"-haaste.
Nyrkkeilyliiton kevätliittokokous järjestettiin 13.4.2019 Sporttitalossa. Kokous aloitettiin pitämällä hiljainen hetki edesmenneen Olli Mäen muistolle. Kokous hyväksyi 2018 vuosikertomuksen, vahvisti tilinpäätöksen ja myönsi vastuuvapauden johtokunnalle ja muille tilivelvollisille. Kokouksen jälkeen pidettiin tiedotus- ja keskustelutilaisuus, jonka esityskalvot ovat liitteenä.
Kuntonyrkkeilyohjaajien DIplomikurssi on perus- ja täydennyskurssin suorittaneille ja ohjaajakokemusta omaaville kuntonyrkkeilyohjaajille.
Suomen mestaruuskilpailut 2019 alkavat tulevana lauantaina 13.4. Helsingissä. Ohessa tietoa kilpailujen punnituksesta, lääkärintarkastuksista, poisjäänneistä, käsien sidonnasta ja pääsylipuista.
Suomalaisnyrkkeilyn legenda, hymyilevä mies Olli Mäki on poistunut keskuudestamme. Mestarin perintö elää tykönämme aina.
Päävalmentaja Jarkko Pitkäsen antama lupaus siitä, että Suomi on PM-kisojen paras maa, täyttyi lopulta ylivoimaisesti. Voittoon ylsivät niin miehet kuin naisetkin sekä tytöt ja pojat.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidetään lauantaina 13.4.2019 klo 10:00 Sporttitalossa (Valimotie 10, 00380 Helsinki), 1. kerroksen kokoustila Soul 88. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo. 9:30.
Vuoden 2019 nyrkkeilyn Pohjoismaiden mestaruuskilpailut käydään Tampereella Pyynikin palloiluhallissa tulevana viikonloppuna 30.-31.3. Kilpailut käydään miesten, naisten, poikien ja tyttöjen A-junioreiden sarjoissa.
Suomen Nyrkkeilyliiton puheenjohtaja Henrik Tavio ja varapuheenjohtaja Anna Laukkanen on nimitetty kansainvälisen nyrkkeilyliiton komissioihin. Tavio nimitettiin AIBA:n nuorisokomission ja Laukkanen teknisen ja sääntökomission jäseneksi.
Nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailujen virallisen arvontatilaisuuden voi katsoa keskiviikkona 20.3. klo 18.00 alkaen suorana lähetyksenä Nyrkkeilyn SM-kilpailujen Youtube-kanavalla. Lähetyksen kesto on noin 90 minuuttia.