Lia Pukkila kukisti finaalimatsissa Intian Lucky Ranan 5-0
Adriatic Pearl -turnauksessa mukana seitsemän nyrkkeilijää. Tulokset päivittyvät ottelupäivien jälkeen.
Kansainvälinen olympiakomitea sekä sen asettama Boxing Task Force ilmoittivat maanantaina 15.2. pitämässään tiedotustilaisuudessa muutoksista nyrkkeilyn olympiakarsintojen aikatauluissa sekä valintatavoissa. Viime keväänä keskeytynyt Euroopan olympiakarsintaturnaus siirtyy pidettäväksi kesäkuussa. Samalla Pariisin maailman karsintatilaisuus on peruttu kokonaan.
Kansainvälisen Round Robin -turnauksen viimeinen kierros isketään 15.2. maanantaina.
Kansainvälinen kisakausi alkoi hienosti. Unkarista tuliaisina kultaa ja pronssia.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous pidetään 11.4.2021 Helsingissä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Kansainvälinen GeeBee-turnaus on peruttu tältä keväältä vallitsevan koronapandemian johdosta.
Puolan Krakova isännöi 3. European Games -tapahtumaa vuonna 2023. Nyrkkeily on jälleen mukana kisaohjelmassa.
Boxing Task Force on päättänyt siirtää Euroopan olympiakarsinnat pois Lontoosta. Uudesta paikasta tiedotetaan helmikuun puolivälissä.
Opetus- ja kulttuuriministeriö on avannut avustushaun urheiluseuroille toiminnan jatkumisen turvaamiseksi koronapandemian aikana. Avustuksen kohteena on lasten ja nuorten tavoitteellinen, kilpa- ja huippu-urheiluun tähtäävä toiminta urheiluseuroissa. Urheiluseurat voivat hakea avustusta koronapandemian aiheuttamien kustannusten ja tappioiden kattamiseen aikavälillä 1.6. 2020 - 31.1.2021. Hakuaika on auki 15.2.2021 klo 16:15 saakka. Lisätietoja OKM:n verkkosivuilta