Kilpailukalenteri on nähtävillä verkkosivuilla kilpailu- ja seuratoiminta osuudessa
Ole mukana kehittämässä nyrkkeilyvalmennusta ja lajikulttuuria yhteistyössä Nyrkkeilyliiton ja Suomen Valmentajien kanssa
Turvallisen harrastamis- ja urheiluympäristön merkitys on liikunnan kentällä korvaamaton. Suomen Nyrkkeilyliitto on yhdessä Suomen Olympiakomitean ja muiden lajiliittojen kanssa edistämässä turvallista toimintaympäristöä, jossa urheilu tuottaa iloa ja positiivisia koke¬muksia kaikille. Tämän tavoitteen tukemiseksi Suomen Olympiakomitea on yhdessä lajiliittojen, Suomen Valmentajien ja SUEK:n (Suomen urheilun eettinen keskus) kanssa luonut vastuullisen valmentajan verkkokurssin. Verkkokurssin tavoitteena on lisätä urheilutoimijoiden yhteistä tietoisuutta ja ymmärrystä vastuullisesta valmentamisesta sekä fyysisesti, henkisesti ja sosiaalisesti turvallisen toimintaympäristön edistämisestä.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimintasääntöjen 13§ mukaisesti pyydämme jäsenseuroja lähettämään syysliittokokoukseen tarkoitetut esitykset, myös henkilövalintoja koskevat, liiton hallitukselle 31.8.2021 mennessä sähköpostiosoitteeseen info@finbox.fi.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiö (URA) myöntää vuosittain opiskeluapurahoja kansainvälistä menestystä tavoittelevien tai aktiiviuransa jo päättäneiden huippu-urheilijoiden opintoihin ammatillisessa oppilaitoksessa, ammattikorkeakoulussa tai yliopistossa. Apurahat lukuvuodelle 2021–22 ovat haettavissa syyskuun ajan.
Kansainvälistä Nyrkkeily- eli Boxing Day -päivää juhlitaan 27.8.2021. Anna juhlaviikon ja päivän näkyä somekanavillasi!
Ensimmäisessä kamppailulajien yhteisessä seurawebinaarissa maanataina 6.9.2021 klo 18.00-19.30 käydään läpi malli, jonka avulla voi tehdä seuralle toimintakäsikirjan. Samalla suunnitellaan vuosikelloa, johon tehdään näkyväksi seuran tapahtumat ja toiminnot vuositasolla.
Mira Potkosen loistelias ura sinetöityi historiallisella toisella olympiamitalilla.
Mira Potkonen varmisti puolivälieräottelun voitolla itselleen jo toisen olympiamitalin.
Rion pronssimitalisti on edennyt kovalla sisulla ja taktisella osaamisella jo kahdeksan parhaan joukkoon Tokion olympialaisissa. Seuraava ottelu on tiistaina 3. elokuuta.