Suomen Nyrkkeilyliitto hakee päävalmentajaa

24.3.2014

Päävalmentajan tehtävänä on valmennuksen linjauksen ja liiton valmennusjärjestelmän suunnittelu, sisältäen toimenpiteet valmennuskeskuksen ja urheiluakatemioiden organisoimiseksi. Päävalmentaja johtaa, suunnittelee ja arvioi Nyrkkeilyliiton valmennusyksikön toiminnan. Hän toimii maajoukkueen valmentajatiimin esimiehenä. Tehtäviin kuuluu myös kansainvälisten suhteiden ylläpito.

Edellytämme sinulta kokemusta ja näyttöä valmentamisesta, vuorovaikutustaitoja, suunnitelmallisuutta sekä kykyä innostaa ihmisiä ja uudistaa toimintaa. Toivomme sinulla olevan ammatillinen koulutus valmentamisesta sekä mielellään vähintään kansainvälisen nyrkkeilyliiton AIBA:n kahden tähden valmentajatutkinto. Tehtävät edellyttävät joustavuutta työajoissa sekä valmiutta matkustamiseen. Hoidat sujuvasti kansainvälisiä yhteyksiä englannin kielellä. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Työtehtävät:

• Suomen Nyrkkeilyliiton valmennusyksikön toiminnan johtaminen, kehittäminen, koordinointi ja arviointi toimintaedellytysten puitteissa
  • Maajoukkueen valmentautumisen suunnittelu ja johtaminen
  • Valmennuskeskuksen luonti, kehittäminen ja johtaminen
  • Valmennusjärjestelmän kehittäminen, jonka tavoitteena on tuottaa riittävän paljon ja riittävän laadukasta urheilija-ainesta valmennuskeskuksen piiriin
  • Kansainvälisen yhteistyön ylläpitäminen ja kehittäminen
  • Toimia maajoukkueen valmentajatiimin esimiehenä
  • Urheilijan polun jalkauttaminen seurakentälle ja yhteistyö seuravalmentajien kanssa
  • Yhteistyö Olympiakomitean huippu-urheiluyksikön kanssa

Tehtävä on määräaikainen ja alkaa 1.8.2014 tai sopimuksen mukaisesti ja päättyy 31.12.2016.

Lisätietoja antavat Suomen Nyrkkeilyliiton puheenjohtaja Tomi Korpinen puh. 040 5656 266 ja toiminnanjohtaja Tobias Karlsson, puh. 0400 278 069.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 14.4.2014 mennessä osoitteella: Suomen Nyrkkeilyliitto ry, Radiokatu 20,  00093 VALO  tai sähköpostilla otsikolla ”Päävalmentaja”: snl@kolumbus.fi.