Valiokuntahaku 2024

10.10.2023

Haemme Suomen Nyrkkeilyliiton valiokuntiin jäseniä vuodelle 2024. Valiokunnat työskentelevät itsenäisesti oman vastuualueensa mukaisesti. Valiokunnat tekevät vastuualueeseensa kuuluvissa asioissa esityksiä hallitukselle.

Nyrkkeilyliiton valiokuntia ovat:

• valmennusvaliokunta
  • harrastevaliokunta
  • tuomarivaliokunta
  • kilpailuvaliokunta
  • nuorisovaliokunta
  • huomionosoitusvaliokunta
  • viestintävaliokunta

Lisäksi haemme jäseniä Nyrkkeilyvalmentajakerhon johtoryhmään

Hallitus valitsee valiokuntien puheenjohtajat, jotka esittävät valiokuntiensa jäsenet hallitukselle hyväksyttäväksi. Valiokuntien jäseneksi voidaan valita myös hakemusten ulkopuolelta. Valiokuntien koostumuksen on suotavaa olla valtakunnallisesti kattava ja molempia sukupuolia sisältävä.

Odotamme valiokuntien jäseniltä kokemusta ja näyttöä valiokunnan toimenkuvaan liittyvistä asioista, halua kehittää Nyrkkeilyliiton toimintaa, vuorovaikutustaitoja ja yhteistyökykyä.

Huomioittehan, että valmennusvaliokuntaan valitaan myös urheilijaedustaja. Urheilijajäsen voi olla tällä kiintiöpaikalla korkeintaan kaksi kalenterivuotta kilpailu-uransa päättymisen jälkeen.

Pyydämme valiokuntatoiminnasta kiinnostuneita täyttämään alla olevasta linkistä hakulomakkeen.

Linkki hakulomakkeeseen

Toivomme hakemukset 10.11.2023 mennessä.

HALLITUS

Nyrkkeilyliiton valiokuntiin haetaan uusia jäseniä. Valiokuntatyöskentely sopii kilpailu-uran päättäneille urheiljoille erinomaisesti. Valiokunnissa tehdään töitä yhdessä nyrkkeilyn hyväksi.
Valiokuntatyöskentely on erinomainen tapa jatkaa työtä nyrkkeilyn parissa tavoitteellisen urheilijauran jälkeen. Kuva: iStockphoto