Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous 5.2.2022: kokousmateriaalit

20.1.2022

Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous

Kokousaika: Lauantaina 5.2.2022 kello 11:00, paikalle saapuvien kokousedustajien valtakirjojen tarkastus alkaa klo 10:30.

Kokouspaikka: Sporttitalo, Sininen aula, 5. krs. (Valimotie 10, 00380 Helsinki). Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyden avulla. Osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista!

Kokouksessa käsitellään Kamppailulajiliittojen yhteisten kurinpitosääntöjen muutos.

Erityisesti huomioitavaa koronapandemian vuoksi:

Koronapandemian ja siitä johtuvien erityisjärjestelyjen johdosta Suomen Nyrkkeilyliiton kokoukseen voi osallistua tässä kutsussa mainitulla kokouspaikalla tai etäyhteydellä.

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite, josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen viimeistään 3.2.2022 klo 24:00 mennessä. Tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Ilmoittautumisvaatimus on ehdoton, jotta järjestäjille jää aikaa tehdä paikan päällä turvalliset kokousjärjestelyt ja lähettää ilmoittautuneille tarvittavat linkit.

Ilmoittautuminen tapahtuu liiton verkkosivuilla olevan sähköisen lomakkeen kautta:

Valtakirja on liitettävä sähköiseen ilmoittautumislomakkeeseen, mikäli osallistuu kokoukseen etäyhteyden kautta. Kokouspaikalle saapuvat kokousedustajat voivat lähettää valtakirjan sähköisen ilmoittautumislomakkeen mukana, tai tuoda kokouspaikalle.

Valtakirjapohjat löytyvät verkkosivuiltamme joko .docx tai .pdf muodossa.

Ilmoittautumisen yhteydessä jäsenen tai hänen edustajansa on:

• sitovasti ilmoitettava osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä
  • sitovasti ilmoitettava se sähköposti, johon hänelle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen äänestyksiin liittyviä linkkejä sekä etäosallistujille tarvittavat linkit.
  • ilmoitettava se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana

Lähetämme linkit sekä ohjeet äänestysjärjestelmän käytöstä kokousosallistujille ilmoittautumistietojen perusteella viimeistään kokouspäivänä.

Suosittelemme vahvasti

• etäosallistumista
  • läsnäolijoille kasvomaskin käyttöä
  • tarvittaessa tulostamaan kokousaineistoista paperiversiot itse - kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla