SNL mukana Älä riko urheilua -kampanjassa

29.11.2021

Suomen Nyrkkeilyliitto on mukana Ihmisoikeusliiton Älä riko urheilua -kampanjassa.

Ihmisoikeuksien kunnioittaminen on jokaisen urheilujärjestön, valmentajan, urheilijan ja fanin velvollisuus. Ihmisoikeudet kuuluvat urheilun ytimeen.

Älä riko urheilua -kampanja on osa Ihmisoikeusliiton työtä urheilun ihmisoikeuskysymyksissä. Ihmisoikeusliitto aloitti opetus- ja kulttuuriministeriön tuella Ihmisoikeudet haltuun urheilussa -hankkeen vuonna 2020. Hankkeessa on koulutettu mm. urheilun lajiliittoja ja muita toimijoita ihmisoikeuksista. Vaikuttaminen ihmisoikeuksia kunnioittavan urheilumaailman puolesta jatkuu myös vuonna 2022. Älä riko urheilua -kampanjaa rahoittavat opetus- ja kulttuuriministeriö ja Kuluttajaosuustoiminnan säätiö.

Myös seurat voivat olla mukana kampanjassa:

Tutustu ihmisoikeuksiin ja liity mukaan