Suomen Nyrkkeilyliiton syyskokous 20.11.2022

2.11.2022

Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen syysliittokokous

Kokousaika: Sunnuntaina 20.11.2022 kello 11:00 (valtakirjojen tarkastus klo 10:30 alkaen).

Kokouspaikka: Original Sokos Hotel Presidentti (Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki).

Syysliittokokouksessa käsitellään liiton toimintasääntöjen 14§ mukaiset asiat, kamppailulajiliittojen yhteisen kurinpitovaliokunnan sääntöjen muutokset sekä valitaan Nyrkkeilyliiton edustajat kamppailulajien yhteiseen kurinpitovaliokuntaan (ohessa asialista).

Jäsen voi käyttää jäsenoikeuksiaan kokouspaikalla tai etäyhteyden välityksellä.

Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen viimeistään 16.11.2022 klo 24:00 mennessä. Tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Ilmoittautumisvaatimus on ehdoton, jotta järjestäjille jää aikaa tehdä tarvittavat kokousjärjestelyt.

Ilmoittautuminen tapahtuu liiton verkkosivuilla olevan sähköisen lomakkeen kautta:

Valtakirja on liitettävä sähköiseen ilmoittautumislomakkeeseen, mikäli osallistuu kokoukseen etäyhteyden kautta. Kokouspaikalle saapuvat kokousedustajat voivat lähettää valtakirjan sähköisen ilmoittautumislomakkeen mukana, tai tuoda kokouspaikalle.

Valtakirjapohjat löytyvät verkkosivuiltamme joko .docx tai .pdf muodossa:

Ilmoittautumisen yhteydessä edustajan on ilmoitettava:

·        osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä.

·        se sähköposti, johon äänioikeutetuille edustajalle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen äänestyksiin liittyviä linkkejä sekä etäosallistujille tarvittavat linkit.

·        se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite (tietokone, älypuhelin, tabletti, tms), josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Lähetämme osallistumislinkin kokousosallistujille ilmoittautumistietojen perusteella kokouspäivänä. Linkit äänestysjärjestelmään lähetetään äänioikeutetuille edustajille ilmoittautumistietojen perusteella kokouksen aikana äänestyksen alkaessa.

Tulostathan tarvittaessa kokousaineistoista paperiversiot itse - kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla.

Pysythän kotona, jos sinulla on vähäisiäkin flunssan tai muun sairauden oireita.

Liitteet:

·        SNL syysliittokokous 2022 asialista

·        SNL työjärjestys syysliittokokous 2022

·        Jäsenseurojen äänet syysliittokokous 20.11.2022

·        SNL toiminta- ja taloussuunnitelma 2023 v5 FINAL

·        Kamppailulajiliittojen yhteiset kurinpitomääräykset 1.1.2023

·        Kamppailulajiliittojen yhteiset kurinpitomääräykset 1.1.2023 muutosmerkinnöin

Tervetuloa!

HALLITUS