Nyrkkeilyliiton syyskokous 19.11.2023

2.11.2023

Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen syysliittokokous

Kokousaika: Sunnuntaina 19.11.2023 kello 10:00 (valtakirjojen tarkastus klo 9:30 alkaen).

Kokouspaikka: Original Sokos Hotel Presidentti (Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki).

Syysliittokokouksessa käsitellään liiton toimintasääntöjen 14§ mukaiset asiat sekä liiton toimintasääntöjen muutokset (ohessa kokouksen asialista).

Jäsen voi käyttää jäsenoikeuksiaan kokouspaikalla tai etäyhteyden välityksellä.

Kokoukseen osallistuminen etäyhteydellä vaatii ennakkoilmoittautumista. Etänä osallistuvien kokousedustajien valtakirjat, nimet, sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot tulee toimittaa 16.11.2023 klo 24 mennessä. Kokous- ja äänestyslinkit lähetetään vain ennakkoilmoitetuille kokousedustajille.

Paikan päällä osallistuvilta toivotaan myös ennakkoilmoittautumista, jotta kokousjärjestelyt saadaan jouheviksi.

Ilmoittautuminen tapahtuu liiton verkkosivuilla olevan sähköisen lomakkeen kautta:

Valtakirjapohjat löytyvät verkkosivuiltamme joko .docx tai .pdf muodossa:

Ilmoittautumisen yhteydessä edustajan on ilmoitettava:

• osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä,
  • se sähköposti, johon äänioikeutetuille edustajalle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen äänestyksiin liittyviä linkkejä sekä etäosallistujille tarvittavat linkit,
  • se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite (tietokone, älypuhelin, tabletti, tms), josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Lähetämme osallistumislinkin kokousosallistujille ilmoittautumistietojen perusteella kokouspäivänä. Linkit äänestysjärjestelmään lähetetään äänioikeutetuille edustajille ilmoittautumistietojen perusteella kokouksen aikana äänestyksen alkaessa.

Tulostathan tarvittaessa kokousaineistoista paperiversiot itse - kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla.

Pysythän kotona, jos sinulla on vähäisiäkin flunssan tai muun sairauden oireita.

Liitteet:

• SNL syysliittokokous 2023 asialista