Kutsu Nyrkkeilyliiton ylimääräiseen liittokokoukseen

8.12.2021

Nyrkkeilyliiton hallitus on päättänyt kutsua koolle ylimääräisen liittokokouksen 5.2.2022 Helsinkiin. Asialistalla on Kamppailulajiliittojen yhteisten kurinpitosääntöjen muutos. Tarkemmat tiedot ajankohdasta ja paikasta ilmoitetaan myöhemmin toimintasääntöjemme mukaisesti, vähintään 2 viikkoa ennen kokousta.

Nyrkkeilyliiton syyskokous hyväksyi 20.11.2021 toimintasääntöihimme muutoksen, jossa liitto sitoutuu liikunnan ja urheilun yhteiset vakavaa epäasiallista käyttäytymistä ja vakavia eettisiä rikkomuksia koskeviin kurinpitomääräyksiin ja urheiluyhteisön yhteisen eettisten rikkomusten kurinpitolautakunnan sääntöihin.

Toimintasääntöjen muutos vaati muutoksia Kamppailulajiliittojen yhteisiin kurinpitosääntöihin, jotka esitetään liittokokouksen hyväksyttäväksi.