Kokouskutsu kevätliittokokoukseen

23.2.2024

Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous järjestetään 20.4.2024 klo 10 alkaen Helsingissä. Kokoukseen on mahdollista osallistua etäyhteyden avulla. Etäyhteydellä osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista myöhemmin ilmoitettavalla tavalla. Asialista ja materiaalit sekä tarkempi paikka julkaistaan myöhemmin, viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta.

Asialistalla vuoden 2023 tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen sekä vuosikertomuksen 2023 hyväksyntä. Lisäksi asialistalla mm. liiton toimintasääntöjen muutosten toinen hyväksyntä.

Liittokokouksen jälkeen jatkamme osallistujien kanssa liiton uuden strategian lähetekeskustelulla.

Liiton strategiakausi on päättymässä ja uusi strategia tullaan hyväksyttämään vuoden 2024 syysliittokokouksessa. Hallitus haluaa seuroilta ohjeistusta mahdollisista strategian muutostarpeista.

HALLITUS