Anna Laukkanen nimitetty World Boxingin komitean jäseneksi

16.1.2024

World Boxingin hallitus on nimittänyt Anna Laukkasen (TVS) perustetun Sport and Competition Committeen eli Urheilu- ja kilpailukomitean jäseneksi.

Urheilu- ja kilpailukomitean toimialueeseen kuuluvat asiat, jotka liittyvät kilpailemiseen, tuomarointiin, valmentajiin sekä kilpailujen eri toimihenkilöihin sekä toimitsijoihin.

"Suomen Nyrkkeilyliitto oli vuonna 1946 mukana perustamassa uutta kansainvälistä nyrkkeilyliittoa. Suomalaisen nyrkkeilyn isä Viktor Smeds toimi alkuvuosina uuden liiton sääntökomitean puheenjohtajana. Voisi sanoa, että me suomalaiset uskallamme tarttua haasteisiin, kun meitä tarvitaan. Olemme jälleen astuneet uudelle aikakaudelle, ja sain kunnian toimia uuden World Boxing -liiton väliaikaisen urheilu- ja kilpailukomitean  puheenjohtajana viime vuonna. Valinta nyt perustetun komitean varsinaiseksi jäseneksi on hieno asia suomalaisen nyrkkeilyn näkökulmasta ja itse odotan innolla mahdollisuutta olla mukana rakentamassa kansainvälisen nyrkkeilyn uutta nousua olympialajiksi", toteaa Anna Laukkanen.

Nyrkkeilyliitto ja koko FINBOX-perhe onnittelee Annaa ja toivottaa menestystä toimeen!