Strategian esittelytilaisuus
Tarkastelet mennyttä tapahtumaa.
- ke 11.9.2024 klo 18–19
- Teams

Kohti Los Angelesin olympialaisia
Nyrkkeilyliiton hallitus hyväksyi 27.8. pitämässään kokouksessa strategiaesityksen alkavalle olympiadille. Päätöksen strategiasta tekee Syysliittokokous marraskuussa.
Haluamme avata strategiaesitystä jäsenseuroillemme jo ennakkoon ja käydä keskustelua esityksen taustoista. Esittelemme strategiaesityksen 11.9. jäsenseuroillemme klo 18 alkavassa Teams-tapaamisessa.
Keskustelutilaisuuteen ennakkoilmoittautuminen TÄSTÄ LINKISTÄ
Teams-linkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuutta. Ilmoittautuminen 9.9. klo 19 mennessä.