Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous 2.10.2021

15.9.2021

Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 2.10.2021 kello 11.00. Kokouspaikka: Sporttitalo, Sininen aula, 5. krs. (Valimotie 10, 00380 Helsinki). Kokoukseen on mahdollista osallistua etäyhteyden avulla. OSALLISTUMINEN EDELLYTTÄÄ ENNAKKOILMOITTAUTUMISTA!

Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous

Kokousaika: Lauantaina 2.10.2021 kello 11:00.

Kokouksessa käsitellään liiton toimintasääntöjen muutos.

Erityisesti huomioitavaa koronapandemian vuoksi:

Koronapandemian ja siitä johtuvien erityisjärjestelyjen johdosta Suomen Nyrkkeilyliiton kokoukseen voi osallistua tässä kutsussa mainitulla kokouspaikalla tai etäyhteydellä. Kokousosallistuminen mahdollistetaan etäyhteyden välityksellä eduskunnan säätämän poikkeamislain (375/2021) nojalla, laki mahdollistaa myös ennakkoilmoittautumisen edellyttämisen kokousedustajilta.

Jäsen voi käyttää jäsenoikeuksiaan kokouspaikalla tai etäyhteyden välityksellä.

Mahdollisissa äänestyksissä kaikki viralliset kokousedustajat käyttävät sähköistä äänestysjärjestelmää. Tämä johdosta kokousedustajilla tulee kokouksen aikana olla käytössä laite, josta he pääsevät sähköpostiinsa.

Kokoukseen osallistumisen edellytyksenä on ilmoittautuminen viimeistään 29.9.2021 klo 24:00 mennessä. Tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Ilmoittautumisvaatimus on ehdoton, jotta järjestäjille jää aikaa tehdä paikan päällä turvalliset kokousjärjestelyt ja lähettää ilmoittautuneille tarvittavat linkit.

Ilmoittautuminen tapahtuu liiton verkkosivuilla olevan sähköisen lomakkeen kautta:

Ilmoittautumisen yhteydessä jäsenen tai hänen edustajansa on:

• sitovasti ilmoitettava osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etäyhteydellä
  • sitovasti ilmoitettava se sähköposti, johon hänelle voidaan kokouksen aikana lähettää kokouksen äänestyksiin liittyviä linkkejä sekä etäosallistujille tarvittavat linkit.
  • ilmoitettava se puhelinnumero, josta tavoitettavissa kokouksen aikana
  • toimitettava valtakirja skannattuna verkkosivujen kautta

Lähetämme linkit sekä ohjeet äänestysjärjestelmän käytöstä kokousosallistujille ilmoittautumistietojen perusteella kokouspäivänä.

Suosittelemme vahvasti

• etäosallistumista
  • läsnäolijoille kasvomaskin käyttöä
  • tarvittaessa tulostamaan kokousaineistoista paperiversiot itse - kokousmateriaaleja ei ole jaossa kokouspaikalla