Suomen Nyrkkeilyliitto ry

Vuoden 2000 EM-kilpailutunnus
Nyrkkeilyliiton tunnus

Nyrkkeilyliiton toimisto sijaitsee Pitäjänmäessa osoitteessa Valimotie 10, 00380 HELSINKI.

Toimistossa työskentelevät toiminnanjohtaja Marko Laine ja toimistosihteeri Miika Forsström (ma, ke, to). Päävalmentajana toimii Jarkko Pitkänen, nuorten olympiavalmentajana Joni Turunen ja naisten olympiavalmentajana Maarit Teuronen.

Liiton toimintaa ohjaa johtokunta, joka kokoontuu noin kuusi kertaa vuodessa. Päätösasioita valmistelevat liiton eri valiokunnat, jotka koostuvat asiantuntevista luottamushenkilöistä.

Valimotie 10

p. 040 138 7878
Sähköposti: info@finbox.fi

Toimiston palveluajat

MA 12:30-16:30
KE 14:30-18:30
TO 8:30-16:30

Soitathan ennen käyntiäsi varmistaaksesi että olemme paikalla!

Pysäköinti

Pitäjänmäelle pääsee hyvin julkisilla kulkuneuvoilla. Jos tulette omalla autolla, maksullisia parkkipaikkoja on toimitalomme Valimotie 10 pääoven edessä noin 30 kappaletta. Talon päädyn ja sisäpihan parkkipaikat, jotka on merkitty kyltein Urheilujärjestöt ovat varattu talon työntekijöille. Ko. paikoille vieraat eivät voi pysäköidä. Pitäjänmäellä on myös maksuttomia kadunvarsipaikkoja esimerkiksi Hiomotiellä. Ne ovat kuitenkin hyvin varattuja.  Lisää maksullista tuntipysäköintitilaa on Valimotien rautatieaseman puoleisessa päässä osoitteessa Valimotie 23 http://autoparkki.net/index.php/pysaekoeintialueet/p-valimotie-23-helsinki

Vastaanotto

Virtuaaliaula ottaa vieraat vastaan Sporttitalossa. Ilmoittauduttuasi tulemme sinua vastaan 5. krs:n ovelle