Nuorisotoiminta

Kamppailija Ei Kiusaa

Nyrkkeilyliitto on mukana kamppailulajien yhteisessä Kamppailija Ei Kiusaa -kampanjassa. Kampanjasta tiedotetaan Facebookissa

Kampanjan tekniset paidat ovat nyt myynnissä!

Nyrkkeilyliitto myös Instagramissa!

Nyrkkeilyliitolla on Instagramissa oma tili, jonka avulla halutaan tavoittaa nuoria. Instagram on nuorten keskuudessa suosittu sosiaalisen median kanava. Lähetä kuva oman seurasi harjoituksista, kilpailuista tai jostain muusta tapahtumasta lyhyen tiedotteen kera niin julkaisemme sen palvelimessa. Näin saamme nyrkkeilylle lisää mediatilaa ja näkyvyyttä. Muista kysyä kuvien julkaisemiseen kuvauslupa! Lähetä kuvat osoitteeseen info@finbox.fi

KASVA URHEILIJAKSI!

Elämänrytmitesti kertoo kuinka hyvin harjoitus- ja liikuntamäärät sekä uni- ja ateriarytmi vastaavat urheilijaksi tähtäävälle nuorelle asetettuja suosituksia. Testissä syötetään viikon ajan kalenteriin harjoitus-, liikunta-, uni-, ateria- ja koulunkäyntiajat. Testin voi aloittaa mistä viikonpäivästä tahansa. Yhden päivän syötön jälkeen urheilija näkee päiväkohtaiset pisteensä ja saa pikapalautteen päivästä. Viikon jälkeen testi on valmis ja urheilija saa yksityiskohtaisen ja asiantuntevan kokonaispalautteen.

Käy kirjautumassa ja tee testi osoitteessa