Nuorisotoiminta

Kamppailija Ei Kiusaa

Nyrkkeilyliitto on mukana kamppailulajien yhteisessä Kamppailija Ei Kiusaa -kampanjassa. Kampanjasta tiedotetaan Facebookissa

Kampanjan tekniset paidat ovat nyt myynnissä!

Nyrkkeilyliitto myös Instagramissa!

Nyrkkeilyliitolla on Instagramissa oma tili, jonka avulla halutaan tavoittaa nuoria. Instagram on nuorten keskuudessa suosittu sosiaalisen median kanava. Lähetä kuva oman seurasi harjoituksista, kilpailuista tai jostain muusta tapahtumasta lyhyen tiedotteen kera niin julkaisemme sen palvelimessa. Näin saamme nyrkkeilylle lisää mediatilaa ja näkyvyyttä. Muista kysyä kuvien julkaisemiseen kuvauslupa! Lähetä kuvat osoitteeseen miika.forsstrom@finbox.fi

Sinettiseuratoiminta

Lasten ja nuorten urheilussa tärkeää on ilo, innostus, oppiminen ja kehittyminen sekä kaveruus ja yhdenvertaiset mahdollisuudet osallistua. Sinettiseuratoiminnan tavoitteena on löytää seurassa yhteinen toimintatapa ja periaatteet, joilla la...adukasta lasten ja nuorten toimintaa voidaan toteuttaa.

Sinettiseurat ovat lasten ja nuorten urheilun kärkiseuroja. Ne ovat aktiivisia ja kehityshaluisia seuroja - lajiensa ja paikkakuntiensa parhaita! Sinetin saaminen on seuralle kunnia-asia, mutta se tuo seuralle myös vastuuta. Sinetti on lupaus laadusta.

Sinetti -status on valtakunnallisesti tunnettu laadun tae, jonka kautta myös nyrkkeilyseurat voivat viestittää tarjoavansa laadukasta lasten ja nuorten toimintaa. Teidän seurastanneko seuraava Sinettiseura?!

Sinettiseuratoiminnasta löytyy lisää tietoa Seurat - välilehden alta täältä.

KASVA URHEILIJAKSI!

Elämänrytmitesti kertoo kuinka hyvin harjoitus- ja liikuntamäärät sekä uni- ja ateriarytmi vastaavat urheilijaksi tähtäävälle nuorelle asetettuja suosituksia. Testissä syötetään viikon ajan kalenteriin harjoitus-, liikunta-, uni-, ateria- ja koulunkäyntiajat. Testin voi aloittaa mistä viikonpäivästä tahansa. Yhden päivän syötön jälkeen urheilija näkee päiväkohtaiset pisteensä ja saa pikapalautteen päivästä. Viikon jälkeen testi on valmis ja urheilija saa yksityiskohtaisen ja asiantuntevan kokonaispalautteen.

Käy kirjautumassa ja tee testi osoitteessa